האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החיים של ויקטואר

לא כתוב בספר איך ויקטואר מרגישה, מה היה לה בהוגוורטס, מי עוד חברים שלה חוץ מטדי, תקראו ותגלו!



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 70
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 18.07.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14036
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


 

"אבא, אמא!" צעקתי בהתרגשות. "מה קרה, ויקטואר?"שאל אבי. "המכתב, קיבלתי מכתב להוגוורטס!" התרגשתי. "באמת?" שאלה אימי, היא ציפתה שאהיה בבובאטון. "כן!" צרחתי. 


"איך אני אמורה להגיע לרציף תשע ושלשה רבעים?" שאלתי. "יש כאן רק רציף תשע ורציף עשר!" אבל הורי רק נופפו לשלום והלכו. "היי," אמר קול מוכר. הסתובבתי וראיתי את טדי לופין." את צריכה לעבור בין רציף תשע לרציף עשר, עדיף בריצה." "טוב..." אמרתי באיטיות." זה בטוח בכלל? " וטדי הנהן." בואי ביחד. "הציע ואני הסכמתי. רצנו לעבר הקיר שבין רציף תשע לרציף עשר. "קיבלנו מכה?" שאלתי וטדי גיחך." לא, אמרתי לך שזה בטוח, אבל השעה כבר 11:00 צריך לעלות לרכבת. "אמר ועלינו יחד." בוא נמצא תא" אמרתי. הרכבת התחילה לנסוע ולא מצאנו תא." אתם יכולים להיות איתנו בתא. "אמרה ילדה עם שיער חום בהיר. "זה אמנם תא הסלית'רינים, אבל יכול להיות שאתם תהיו סלית'רינים." טדי גיחך." אבא שלי היה בגריפינדור ואמא שלי בהפלפאף. "אמר." חבל, ואני מטילדה, מטילדה בלייז. " אמרה הילדה עם השיעור הבהיר ששמה מטילדה. "בלייז? " שאל טדי."כן" אמרה מטילדה. "טוב, ויקטואר, בואי לתא אחר. "אמר טדי." למה את נמרחת אחריו? למה את שפוטה שלו? "שאלה מטילדה. "אני לא שפוטה שלו! "צעקתי " בואו נלך לתא של הגריפינדורים. "אמרתי וטדי הנהן."אולי של ההפלפאפים, אם את רוצה." אמר. הוצאתי דף. "מה זה? "הסתקרן טדי. "אני עושה רשימת חברים. "אמרתי." מאיזה שנה את? "שאלתי את מטילדה, ידעתי שלא ראשונה כי היא כבר לבשה גלימה של סלית'רין." שניה. "ענתה. הלכנו לתא של הגריפינדורים. לאחד הילדים שם לא היה גלימה של גריפינדור." אתה בכלל בגריפינדור?" שאל טדי את הילד, היה לילד שיער שחור וחלק, והוא היה חיוור."עוד לא התמיינתי, כי אני שנה ראשונה, אבל שני ההורים שלי בגריפינדור, אז אני מאמין שגם אני, ואגב אני טום פירס, מי אתם?" אמר הילד ששמו טום פירס. "אה," אמר טדי. "אני טדי לופין, אבא שלי היה בגריפינדור ואמא שלי בהפלפאף, והסנדק שלי הוא הארי פוטר, כי הורי מתו." הנהנתי. "אני ויקטואר וויזלי, אמא שלי היא פלר דלאקור והיא למדה בובאטון והתחרה בטורניר הקוסמים המשולש, ואבא שלי הוא ביל וויזלי והוא היה בגריפינדור, וגם דודי מת." אמרתי." ויקטואר... "אמר טום " ויקטואר זה ניצחון. "" טוב.  " אמר טדי." אני חושב שכדאי שנלך לתא של ההפלפאפים. "" בי! בי ויקטואר! בי טדי! נתראה! פליז ת מיינו לגריפינדור! " צעק טום לעברם. אני וטדי חיפשנו את התא של ההפלפאפים ואז ראינו את עגלת הממתקים." רוצים לקנות משהו? "שאלה האישה שהסיעה את העגלה." סוכריות סרטי בורטס בכל הטעמים, צפרדעי שוקולד, שרביט סבא, עוגיות קדרה, רוצים? "שאלה. קנינו לבסוף ארבע צפרדעי שוקולד, שני עוגיות קדרה ושני שרביטי סבא, ושש סוכריות של ברטי בורטס בכל הטעמים. "הנה הם!" צעק טדי לבסוף. הסתובבתי לאחור, וראיתי ת"א שיש בו חמש ילדים עם גלימות של הפלפאף. "כבר צריך להחליף?" פתאום שמתי לב שאנחנו עדיין בבגדים של מוגלגים."כן. " ענתה ילדה עם גלימה של הפלפאף." עוד מעט מגיעים." אמרה." אני קייט ברמן אגב, "אמרה" וזאת אחותי הקטנה קלרה. " הצביעה קייט על ילדה שלא הייתה עם גלימה של הפלפאף, ושטדי ואני לא שמנו לב אליה מקודם, אז בעצם היו שש בתא. "אני ויקטואר וויזלי." אמרתי. "ואני טדי לופין." אמר טדי. "יואו, טדי, עדיין לא מצאנו תא ועוד מעט מגיעים. "אמרתי. "נכון"אמר טדי." בואו שבו איתנו. " הציעה קייט. "כן." אמרה ילדה יפה עם שיער בלונדיני-חום. "אני אמילי לומייר."אמרה. "אנחנו רק רוצים לראות את התא של הרייבנקלואים. "אמר טדי. הלכנו וחיפשנו תא עם גלימות של רייבנקלו. ראינו תא שהיו בו הפלפאפית, גריפינדורית, רייבנקלואי וסלית'ריני. "אני קאי נלס. "אמר הילד הרייבנקלואי. "אני אמה וודסון." אמרה גריפינדורית." אני ג'ק סלנס " אמר הסלית'ריני." ואני יולי ואקס" אמרה ההפלפאפית." אני ויקטואר וויזלי." אמרתי. "אני טדי לופין, ראיתן את התא ש"ח הרייבנקלואים? " אמר טדי." כן," אמר קאי." תלכו קצת שמאלה, ואז ימינה ואז ישר. "הסביר." אבל אני חושב שכדאי שתחליפו לגלימות, אני כבר רואה מרחוק את הוגוורטס. " אמר קאי. "ביי!" צעקנו וראינו באמת את טירת הוגוורטס, אז ישר החלפנו לגלימות. יצאנו מהרכבות. "למה לכרכרות אין סוסים? "שאלתי. "פה את לא צריכה את ראשונה שנה את לשוט באגם."אמר קול." האגריד!" צעקתי, אבא שלי הסביר לי על האגריד, וגם זיהיתי את גודלו."ארבעה פה בכל סירה." אמר האגריד. אני וטדי נכנסנו לסירה וגם קלרה, אחותה הקטנה של קייט נכנסה. "צריך עוד מישהו. "אמרתי וטום הצטרף. כששיימנו לשוט, ירדנו מהסירות ואישה עם שיער אסוף גולגול פתחה את דלתות אולם הכניסה."תלמידי השנה הראשונה!" אמרה. "אני פרופסור מקגונגל. עכשיו אתם הולכים להתמיין לאחד הבתים מבין הארבעה: גריפינדור  בית האמיצים. הפלפאף בית הטובי לב.רייבנקלו בית החכמים. סלית'רין בית השאפתנים לכוח והערמומיים." הסבירה פרופסור מקגונגל. פרופסור מקגונגל פתחה דלתות עצומות, חומות כמו עץ, ובפנים היה אולם ענק. הם נכנסו לאולם הגדול. היה שם ארבעה שולחנות: השולחן של גריפינדור, השולחן של הפלפאף, השולחן של רייבנקלו והשולחן של סלית'רין." כשאקרא בשמכם, תשבו על השרפרף ותחבשו את המצנפת." אמרה פרופסור מקגונגל. " ברמן, קלרה." אמרה. קלרה רעדה טיפה, והלכה אל המצנפת, התיישבה בשרפרף וחבש את מצנפת המיון. "הפלפאף!" שאגה המצנפת לבסוף אחרי 20 שניות. ראיתי את כל ההפלפאפים מוחים כפיים, אבל יכולתי להשבע שראיתי את קייט מוחאת כפיים ומחייכת חיוך נרגש. הפרופסור מקגונגל קראה במלא שמות ולבסוף אמרה: "לופין, טדי." טדי רעד. "טדי, זה בסדר, רק גריפינדור או הפלפאף." הרגעתי אותו. הוא התיישב על השרפרף וחבש את המצנפת. ראיתי אותו קצת מחייך לאחר 7 שניות. "הפלפאף! "שאגה לבסוף המצנפת. פרופסור מקגונגל אמרה עוד 5 שמות, אבל לבסוף אמרה: "פירס, טום." טום לא רעד, הוא התיישב על השרפרף וחבש את המצנפת."גריפינדור! " שאגה מיד המצנפת. טום חייך והלך לשולחן של גריפינדור. עבר מלא זמן, אבל כשנשארו רק תריסר תלמידים פרופסור מקגונגל אמרה: "וויזלי, ויקטואר." רעדתי קצת והלכתי אל המצנפת, התיישבתי על השרפרף וחבשתי את המצנפת. נו נו, כל וויזלי מתמיין לגריפינדור. אבל אמך הייתה בבובאטון ואביך בהוגוורטס בבית גריפינדור. אז... "גריפינדור! 

 

תגובות

המשך!!!! · 10.10.2023 · פורסם על ידי :בלטקריס בלה לסטרייג
את כותבת מעולה!!!
מתה על טדי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007