האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נקודת המבט של רייבנקלו

איך זה להיות ברייבנקלו? בספר מתואר רק איך זה להיות בגריפינדור. תקראו מנקודת מבטה של רייבנקלו.



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 103
1 כוכבים (1) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 20.07.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14043
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


"מה יש לנו עכשיו במערכת?" שאלתי את אמילי. " לחשים עם גריפינדור." ענתה לי אמילי. הנהנתי. "אוקיי." הצצתי בחברותיי למועדון ששיחקו ש"ח וטאקי מתפוצץ. חלק מהם גם קראו ספרים ולמדו." מה קורה? "שאלתי את לין ומאלט." הכל טוב. " אמרה לי מאלט." איך את, יולי? "שאלה לין. "אני בסדר." אמרתי. "בואו. "אמרתי." לאן? " שאל קול מוכר מאחורי, הסתובבתי וראיתי את קאי, הוא היה משנה חמישית, שנה אחת מעלינו." לשיעור לחשים." אמרתי. "עוד מעט יש מבחנים!" אמרה ליין בידיוק ציירה את שמה בכתב עגול ומסולסל: Lane. " נכון. "אמרה מריאטה. וצ'ו הנהנה." ומשחק נגד סלית'רין בקווידיץ'" אמר רוג'ר, הקפטן של רייבנקלו. התלמידים משנה חמישית: צ'ו, מריאטה, קאי, מאי, ליין וקייט הלכו לשיעור תורת צמחים עם הפלפאף. ואנחנו, תלמידי השנה הרביעית( אמה, אמילי, לין, מאלט, רווואן ואני ) יצאנו מחדר המועדון הכחול של רייבנקלו. "הגענו, נראה לי." אמרה אמה." לא זאת הדלת הבאה." אמרה לין. "ילדה חכמה." אמר קול לא מוכר מאחורינו. הסתובבתי וראיתי ילד סלית'ריני בערך בגיל שלי. " היי." אמר. "איך קוראים לך?" שאל את לין ולין הסמיקה."לין ביז'ה." ענתה. "באמת?" שאלה אמילי. "את צרפתיה?" ולין אמרה בקול נעלב:" מאיפה חשבת על זה בכלל." ואמה צחקקה. "ביז'ה" הדגישה אמילי. דמעה קטנה ירדה ללין על הלחי. הילד הסלית'ריני לחש משהו ללין. לדעתי לין בכלל לא נראית צרפתיה. השיעור שלה בצבע חום כהה חלק אבל ממש חלק. והיור שלה בצבע חום בהיר ועיניים בצבע חום. טוב אולי היא כן נראית צרפתיה. אבל אמילי לא כזאת. אפילו היא אמרה לי ש המצנפת התלבטה אם היא תהיה בהפלפאף, ממש לא מתאים לה להגיד את המשפט הזה. "הכל בסדר?" שאלתי את אמילי. "אממ כן, למה?" שאלה. "סתם" אמרתי. "בוא טום." נשמע קול לא מוכר מאחורינו. "אתה אוהב באמת את ביז'ה?" שאלה הילדה מאחורינו. "היא חמודה." ענה לה.וואי הילד הזה מה זה לא סלית'ריני. לא מתאים לו, חשבתי. הילדה עשתה פרצוף חמוץ. "טוב, בואי, מרולה. "אמר לבסוף הילד, שהבנתי שקוראים לו טום, ככה מרולה אמרה.למרולה יש שיער בצבע חום מבולגן קצרררר אבל ממש קצר! ועור בהיר, לא חיוור. טום לחש משהו ללין ואז לחש משהו מרולה ואז הצמיד את שפתיו אל לחיה של מרולה ובא לנשק אותנו עד שמרולה אמרה: " וייט, למה את מסתכלת עלינו ככה? את מאוהבת בטום?" הסמקתי וטום רץ אלי ולחש לי: "אל תתייחסי אליה, היא סתם מנסה לעצבן." ואני כבר התעצבנתי, למה הילד הזה לא בהפלפאף? שמעתי את קולו של פרופסור פליטיק. "מה זה, לא מדברים על אהבה, העלמה דסט." אמר. טום האדים. אני לא הבנתי למה. החלטתי שאני אמיצה מספיק. לחשתי לטום:"מה קרה?" וטום לחש לי בחזרה: " הוא הולך להוריד נקודות לסלית'רין בגלל מרולה." לחשתי לו: "איך אתה יודע?" וגם: "למה את אוהב אותה?" ולשתי השאלות הוא לא ענה." עשרים נקודות יורדות לסלית'רין." אמר פרופסור פליטיק. אני לא יודעת למה עשיתי את זה, אבל בכל זאת אמרתי: "למה? הייתי מעדיפה שתוריד לרייבנ נקודות. מרולה סתם אמרה בציניות. " ופרופסור פליטיק אמר: " העלמה וייט, בואי איתי למשרד. " טום שלח לי מבט שאמר: תודה. ולדעתי, כל מה שאמרתי היה שווה את המבט שלו. 

 

תגובות

לא הלך לך · 27.07.2023 · פורסם על ידי :Grover Underwood
משעממממם

לא יפה · 27.07.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
זה ממש לא יפה

לא הלך לך · 27.07.2023 · פורסם על ידי :Grover Underwood
ממליץ לכל מי שרוצה להשתעמם

נחמד · 16.12.2023 · פורסם על ידי :Hyunlix
נשמע דווקא ממש מעניין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007