האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נקודת המבט של הפלפאף

בהארי פוטר לא מתייחסים כל כך לבית הפלפאף. מתייחסים רק באיך להיות בגריפינדור. תקראו ותכלו איך זה להיות בבית טובי הלב!



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 85
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 20.07.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14044
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


"ג'ם, אתה יודע מי לקח לי את הכלמר?" ג'ס כבר התעצבן מחיפושים של כלמרו. "לא." ג'ם היה שקרן גרוע. "מה קרה?" שאל סדריק. "הכלמר שלי נאבד." ענה ג'ס. "אני חושב שראיתי אותו בתיק שחור, הוא לא של ג'ם?" סדריק אמא וג'ם האדים. "ג'ם!" 


"זה כיף להיות הפלפאפי?" שאלה אמה את ג'ס." לא כשג'ם איתך בהפלפאף."ג'ס נזכר ביום שהיה לפני שבועיים כשג'ם גנב לא את הכלמר. אמה צחקה. הם היו בשיעור תורת צמחים. אמה היא גריפינדורית." ואיך זה להיות גריפינדורית? "שאל ג'ס." לא כל כך נורא, רק שכל הזמן כולם אוהבים רק את הארי פוטר ו... " ג'ס צחקק. "את מאוהבת! בהארי פוטר! "אמה הסמיקה. "בחיים לא!" ג'ס לא האמין לה. אבל אמה לא שיקרה.היא שנאה שכל חברותיה הסתכלו כל הזמן על הארי פוטר, והן לא התייחסו אליה. אבל אמה ידעה במי היא באמת מאוהבת." אוקיי.... "אמרה אמה." המשפט הראשון נכון, אני מאוהבת, אבל לא בהארי פוטר. " אמרה לבסוף." אז במי?" חשד ג'ס,הוא חשב שזה בטוח לא הוא. "בהפלפאפי נחמד וחמוד." ענתה. "רק לא בג'ם!" ג'ס רצה שזה יהיה המישהו האחרון שהיא תהיה מאוהבת בו. "לא, לא ג'ם." אמרה אמה.ג'ס התעצבן. הוא ידע עכשיו במי היא בטוח מאוהבת. היא מאוהבת בסדרי כמו מלא הבנות האחרות. "איכססס... "אמר ג'ס. "מה? " שאלה אמה. "לא חשבתי שהחברה שלי - " פתאום ג'ס קלט שאמר שהיא חברה שלו. "סליחה, הידידה שלי, מאוהבת בבן החתיכי. סדריק דיגורי. " ג'ס חיכה תנועת הקאה. "אני לא מאוהבת בסדרי היפיוף!" אמרה אמה. "אזזזזז..." ג'ס אמר. " הוא ממש חמוד. ונראה לי שהוא מסתכל עלי." רמזה אמה. "יואו אז הוא פה. הוא הפלפאפי.הוא בשנה חמישית. טוב בוא נחפש. "אמה צחקקה. "הוא מדריך."" אז בטוח שזה לא סדריק? " שאל ג'ס. סדריק היה שם, הוא אמר משהו לפרופסור ספראוט והסתכל על אמה." לא ידעתי שסדריק כאן, הוא בשעה השביעית לא חשבתי שהוא יהיה  כאן. " ג'ס מלמל משהו כמו: " אני לא חושב שזאת האמת. " פתאום ג'ס שם לב שרון וויזלי, חבר של הארי פוטר, נפל ונראה היה שכואב לו. סדריק עוד לא שם לב. חשב ג'ס. זאת ההזדמנות שלו לעזור לפני הילד היפיוף והחתיכי."בוא אני יעזור לך. "אמר ג'ס." צריך לקחת אותו למרפאה. "אמר ג'ס. "הבנו את זה." אמר הארי." הוא לא מסכים לזוז." הסבירה הרמיוני. ג'ס הנהן. " מה קרה?" שאל את רון. רון רק נאנח ולא ענה. "מה קרה לו?" שאל ג'ס את הארי והרמיוני. 

 

 

תגובות

קלמר* · 01.08.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
אבל יפהה

אני יודעת שככה כותבים קלמר · 01.08.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
זה היה בטעות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007