האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר זה אמיתי?

לין ויולי הן תאומות. ההורים שלהם כל הזמן בעבודה. יום אחד לין ויולי מקבלות מכתב להוגוורטס...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 73
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 01.08.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14081
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


לין נאנחה. " מה עכשיו?" שאלה יולי בעצבנות. " סיימתי את הספר הארי פוטר 7 בפעם העשירית!" ענתה לה לין. " נו ו...?" יולי הביטה באחותה התאומה ומצמצה. "אין לי מה לקרוא." לין הביטה ביולי במבט עצוב. "תקראי את הארי פוטר בפעם האחת עשרה." אמרה יולי כאילו זה מובן מאליו. "נמאס לי לקרוא הארי פוטר!" אמרה לה לין. יולי מלמלה משהו והמשיכה לקרוא את הספר שהיא קוראת, שומרת הערים האבודות שמונה וחצי. " הוו אני אוהבת את גלימר... " אמרה יולי ולין הציצה לה בספר. "תקראי שומרת! " הציעה יולי." קראתי עד שבע." מלמלה לין. היא לקחה את ספר שמונה והתחילה לקרוא." שחכתי שיש לין בספר הזה." אמרה לין וסגרה את הספר. "אממ מה הבעיה?" יולי לא הבינה. "אה כי זה לא נשמע כיף להיות הידרוקינטיקאית? " אמרה לין. "אבל זאת לא את!" אמרה יולי." את לין יולנד, והיא לין סונג, והיא מהספר הלא אמיתי, ואת חיה איתי פה." לין מלמל משהו. "נכון, אבל אני מרגישה שזאת אני." לין המשיכה לקרוא. כעבור חמש דקות לין נעצרה שוב. "אוף למה אני אחות של בוגד? " יולי הסתכלה בספר שמונה. "אממ לין, שומרת לא אמיתי." "נכון," אמרה לין." אז אני אשאל את זה בשאלה אחרת, למה טאם הצטרף לנסתרים האלו? " יולי הסתכלה על הציור שהיא ולין ציירו ביחד." זאת לא אשמתו, הוא ניסה להגן על לין, ולין תפסיקי! תמשיכי לקרוא! הספר לא אמיתי! " לין מלמלה משהו כמו: " שונאת את נער הפוני." הסתכלה בחלון." מה זה שם?" שאלה והצביעה על משהו חום. לין שמה סימניה בספר, פתחה את החלון, וראתה שזה ינשוף. "ינשוף!" לין נבהלה. "קשור אליו מכתב, כמו בהארי פוטר! "יולי התרגשה. היא תמיד חלמה שהארי פוטר יהיה אמיתי." רגע... אולי זה תכסיס?" שאלה יולי." אממ" לין הורידה את המכתב מרגלו של הינשוף. "יש פה שני מכתבים." אמרה לין ליולי. בום! הספר של לין נפל מהמיטה שלה. "נו באמת! "אמרה לין כשראתה ש סימנייה יצאה מהספר." אוף לא חשוב." לין פתחה את המכתב שלה( היא ידעה שזה שלה כי היה כתוב ללין יולנד) ויולי את שלה. לין קראה את המכתב,וגם יולי. 

במכתבים היה כתוב: 

שמור לך אצלנו מקום בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. 

בברכה רבה

סגנית המנהל: פרופסור מקגונגל. 

המנהל: פרופסור דמבלדור

 

" נלך?" לין נעצה מבט בינשוף. " כן." אמרה יולי והלכה מהחדר, כעבור 3 דקות היא חזרה, עם מזוודה שחורה. "ניקח את כל הדברים שאנחנו רוצות לקחת." אמרה. "ספרים של הארי פוטר-ברור!" אמרו לין ויולי פה אחד. "ספרים רגילים?" יולי הביטה בספר שומרת הערים האבודחת שמונה וחצי."לא."אמרה מיד לין. "למה?" שאלה יולי. "כי את תעשי לי ספוילרים בחדר המועדון!" לין ענתה מיד. יולי קפאה." מה? "שאלה לין." מה עם לא נהיה באותו הבית? "אמרה." מה עם אני אהיה בסלית'רין ואת בגריפינדור?"     " דבר אחד בטוח," אמרה לה לין. "את לא תהיי בסלית'רין." יולי נאנחה."זה היה סתם דוגמא, התכוונתי אם נהיה בבתים שונים. "" תמיד נהיה אחיות ונאהב אחת את השניה. " אמרה לה לין והצמיד את חצי הלב של השרשרת שלה ואת חצי הלב של השרשרת של יולי, וביחד, על הלב היה כתוב: sister forever." אחיות לנצח."אצרה לה לין. יולי הנהנה." אבל הולכים? "שאלה לין. "אמרתי כבר, כן. "אמרה לה יולי." אבל נעזוב את כל המשפחה שלנו לשנה, ונחזור רק בחג המולד!" אמרה לה לין. "אבל בכל מקרה ההורים שלנו כל הזמן בעבודה!" ענתה לה יולי. "אז נצטרך לספר להם, שלא ידאגו." לין הביטה בינשוף שניסה לצאת מהחלון. לין פתחה את החלון ונתנה לו לצאת." היי מתוקות! "נשמע הקול של אביהם." את חושבת על מה שאני חושבת? "שאלה יולי את לין." על מה את חושבת?" אמרה לין." אולי אבא ואמא היו בהוגוורטס!"ענתה יולי "בואי נשאל. "מה זה כל המזוודות?" שאלה אמם."להוגוורטס. "לחשה לין. אמם צחקקה." אני יודעת שקראתם המון הארי פוטר אבל אין כזה דבר! "אמרה להם. יולי זרקה עליה את המכתב. "מה?" אמם לא האמינה כשסיימה לקרוא. "מתיחה טובה. "אמרה לבסוף. "לא נכון." אמרה לין. "אבל איך תגיעו לסמתת הדיאגון? " שאלה אמן כשסיימה לקרוא את רשימת הספרים והמוצרים. לאף אחת מה אומות לא היתה תשובה לשאלה. 

 

 

 

תגובות

יפה · 28.09.2023 · פורסם על ידי :דגיגוס
וואי אהבתי את הרעיון ממש
נרשמתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007