האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יולי זוארט

יולי היא תלמידה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, היא חיה חיים רגילים, אבל עם המון הרפתקאות...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 31
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן לבינתיים - פורסם ב: 06.08.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14088
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


"ביי מתוקה!" אביה של יולי, ליאונרדו, צעק. הוא צעק את זה כשיולי עלתה לרכבת, בשעה 10:59. " ותתמייני לבית סלית'רין!" הוסיף. אמילי , אמה של יולי צעקה: "לגריפינדור!" ותקעה מרפק לליאונרדו. " ליאו," אמרה אמילי, ככה היא קראה לו. "אמה," ככה הוא קרא לה. ליאונרדו היה בבית סלית'רין בהיותו צעיר, אמילי הייתה בגריפינדור. "ביי גם טום!" הם הוסיפו במהירות. הבן הבחור שלהם, טום, היה בן 14 והוא היה בהפלפאף. "ביי!" אמר ונכנס לרכבת אחריי יולי. "היא תסתדר?" ליאונרדו הביט באמילי במבט מודאג. "אני מאמינה שכן, ליאו. ובכל מקרה טום ישמור עליה." אמרה אמילי. " אבל אם היא לא תהיה בהפלפאף?"שאל את אמילי. "הוא לא יוכל לשמור עליה." "נקווה לטוב." 


"מצאת תא?" יולי שאלה את טום." טום, אתה בא?" "כן, ג'ק." מיהר טום לומר והצטרף לתא של ארבעה ילדים משנה רביעית. " נשארתי לבדי. " יולי חיפשה תא." באיזה שנה את? " שאלה ילדה עם שיער שחור גולש." אני לוסי אגב, אבל תקראי לי ליינסי,בקיצור,ליין." הוסיפה ליין." אני משנה ראשונה." אמרה יולי לליין. "כנ"ל." אמרה ליין. יולי הלכה אחריי ליין, והם התיישבו בתא פנוי שיולי לא שמה לב אליו. " תודה." יולי חייכה אל ליין. "ככה זה חברות. " ליין החזירה לה חיוך." באיזה בית את רוצה להיות?" התעניינה ליין. "אממ אבא שלי היה בסלית'רין ואמא שלי בגריפינדור, ואחי הגדול בהפלפאף, אז לא אכפת לי." " כל המשפחה שלי ברייבנקלו, אני צאצאית של רוונה רייבנקלו." ליין חייכה חיוך מאולץ. "אז את בטח תהיי ברייבנקלו." יולי הביטה בליין. "הנה עגל. הממתקים בואי נקנה!" 


"הגענו!" ליין התרגשה. יולי גם התרגשה. הם יצאו מהרכבת האקספרס." תלמידי שנה ראשונה! אליי! " האגריד צעק. כל תלמידי השנה הראשונה הלכו האגריד." פה ארבעה יהיו בסירה." אמר ואני וליין היינו בסירה ואילו הצטרפו דייס ביירסטון ונילי סו. כשהגענו אישה עם גולגול דיברה אילנו, הוריה של יולי אמרו לה שזאת פרופסור מקגונגל. היא הסבירה להם על ארבעת הבתים. כעבור חמש דקות דלתות העולם הגדול נפתחו. "כשאקרא בשמכם, תשבו על השרפרף ותחבשו את המצנפת." אמרה פרופסור מקגונגל לאחר שמצנפת המיון שרה את שירה. היא אמרה: "בוסטון, לוסי. " ליין ממש התרגשה היא חבשה את המצנפת ו... "רייבנקלו! " כל הרייבנקלואים מחאו כפיים וליין הלכה לשולחן של רייבנקלו. "ביירסטון, דייס. " אמרה ודייס, שהיה עם יולי וליין באותו סירה חבש את המצנפת. "גריפינדור! " שאגה המצנפת, הגריפינדור הריעו ודייס הלך לשולחן של בית גריפינדור. אני מחבבת את דייס הזה. חשבה יולי. כשנשארו רק תריסר תלמידים, פרופסור מקגונגל אמרה: "סו, נילי.  " והילדה שהייתה עם דייס ועם יולי וליין בסירה חבשה את המצנפת. "הפלפאף! " שאגה המצנפת, הפלפאפים הריעו, ויולי יכלה להישבע שגם דייס הריע, ונילי הלכה לשולחן של הפלפאף. כשכל התלמידים חוץ מיולי התמיינו פרופסור מקגונגל אמרה: " זוארט, יולי." יולי התרגשה, ישבה על השרפרף וחבשה את המצנפת. נו נו נו. אמר קול קטן. אביך בסלית'רין, אמך בגריפינדור, ואחיך בהפלפאף... איזה בית מתאים? אממ... שכל גדול... אומץ לא פחות... וגם טוב לב...אז.... רייבנקלו! 

 

 

 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007