האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אם שה"ה וה"פ היו נפגשים

אילו סופי פוסטר וחבריה היו נפגשים עם הארי פוטר וחבריו? מה היה קורה? ומה קורה כשסופי מתחילה להיות מוצאת חן בעיני הארי...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 79
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ+שה"ה - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן לבינתיים - פורסם ב: 09.08.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14097
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג ולשאנון מסנג'ר

זמן: אחריי הספר השישי בהפ ואחריי הספר השמיני בשומרת. 


 

נקודת מבט לין: 

"טוב, אז מה עושים?" שאלתי את סופי אחריי שאני וטאם הגענו להייבנפילד כי סופי קראה לנו. גם ביאנה, פיץ, קיף, דקס וגלימר היו שם. חבל שגלימר היתה שם. כבר שבועות אני מנסה לשכנע את אחי שהיא מסוכנת. הוא לא מקשיב. הוא אוהב אותה. "כן, למה הזמנת אותנו?" גלימר נראתה משועממת. התיישבתי על הדשא ליד פיץ וחיכיתי שטאם יבוא להתיישב לידי. אבל לא. הוא התיישב ליד גלימר הזאתי. דמעה קטנה ירדה לי על הלחי. 

 

נקודת מבט טאם: 

התיישבתי ליד גלימר. אני די מחבב אותה. אולי היא הפכה אותי לצל-המחמד של ליידי ג'יזלה, אמא של קיף, אבל היא גם שחררה אותי. ראיתי דמעה קטנה יורדת על הלחי של לין. אוף מה היא רוצה? אני לא חייב להיות רק איתה. נזכרתי שבהתחלה לא רציתי להתיידד עם גלימר כשהייתי עם הנסתרים. "אוף, לין, מה קרה?" שאלתי לבסוף. 

 

נקודת מבט סופי: 

זה קצת מוזר שטאם לא ישב ליד לין. טוב מותר לא להיות ליד גלימר, אבל כשחושבים על זה, זה יכול להיות ממש מעליב ללין. " סופי, למה הזמנת אותנו?" שאל דקס. טוב... הגיע הזמן לומר. " אממ.." אמרתי. " טוב ביקרתי בערים האסורות-"התחלתי לומר אבל קיף קטע אותי. "לבד? למה לא איתי? מה קרה לצוות קיף-פוסטר?, אה פוסטר?" נאנחתי. "רציתי להיות קצת לבד." 

 

 

נקודת מבט ביאנה: 

הבטתי בדקס.אני מחבבת אותו." מה? "שאלתי את סופי. "מה אמרת מקודם?"סופי הסבירה:" אני רוצה שנלך לערים האבודות ביחד, ראיתי שם משהו  מוזר." החזקתי לדקס את היד ונשענתי עליו." טוב. "

 


נקודת מבט הרמיוני:

 

מקודם ראיתי נערה עם שיער בלונדיני ועיניים חומות. היא הייתה יוקרת לי משום מה. והיא הסתכלה עלי ועל הארי, וגם על רון כמובן. המשכנו להסתובב בלונדון." אוקיי אז למה אנחנו בעיר המוגלגים? " רון נראה מבולבל. הבטתי רגע לאיזה פינה. על עמוד אחד היה סמל שדומה מאוד לסמל הנסתרים משומרת הערים האבודות. כן, קראתי. 

 

נקודת מבט הארי: 

הרמיוני נעצה מבטים באיזה עמוד משעמם. 

"הרמיוני?"שאלתי. "הרמיוני?" חזר אחריי רון." אממ.. סתם סימן מספר שקראתי. "אמרה הרמיוני. פתאום הופיעו משום מקום, ליד העמוד המשעמם שהרמיוני נעצה בו מבטים, שבעה בני נוער בערך בני שש עשרה. הייתה שם נערה בלונדינית עם עיניים חומות שהייתה יפה, משום מה אני אוהב אותה. 

 

 

 

 

 

 נקודת מבט רון:

הסתכלתי על שבעת הנערים שצצו משום מקום. "אוקיי..." אמר נער אחד שהיה לו שיער שחור ופוני כסוף. "מה אוקיי, נער הפוני?" אמר נער עם שיער בלונדיני ועיניים בצבע תכלת. "מה עכשיו?" הנער עם הפוני הכסוף החזיק את היד של נערה עם ברדס שחור. הבטתי בהארי. הוא הביט בנערה עם שיער בלונדיני ועיניים חומות.

 

נקודת מבט גלימר:

אוף, לאן הביאה אותנו הסופי פוסטר הזאת? הלכתי לכאן רק בגלל שטאם שכנע אותי. ובכל מקרה, פרצנו לערים האסורות רק בשביל לראות שלשה נערים בערך בגיל שלנו? איזה מעשה טיפשי. כשהייתי עם הנסתרים הלכנו לערים האסורות בשביל למצוא מקום מסתור. טאם החזיק את ידי. זה היה חמוד.

 

נקודת מבט פיץ:

 

"אממ... סופי?" שאלתי. סופי הביטה בי. "מה?" שאלה. "בשביל מה הלכת לערים האסורות? בשביל לראות שלשה בני נוער מוזרים?" אני וקיף גיחכנו בו זמנית. "גם אתה הלכת לערים האסורות!" סופי הטיחה בי. "בשביל למצוא אותך!" הטחתי בה חזרה. "טוב, אז אני רציתי לדבר עם איימי-" סופי התחילה לומר אבל דקס קטע אותה: "למה לא התקשרת אליה מהמקשר? " וסופי ענתה:" כי רציתי לדבר אליה פנים מול פנים, דקס."

 

נקודת מבט דקס:

"אה." אמרתי." אתם אלפים? "לבסוף שאלה הנערה עם השיעור המתולתל והמקורזל שהייתה מולנו. "חשבתי שבני אדם לא מאמינים באלפים." אמרתי. "אנחנו לא מוגלגים." אמר הנער הג'ינג'י.

 

נקודת מבט סופי:

"אתם קוסמים. " קלטתי. אבל זה בעצם להגיוני שהארי פוטר, הרמיוני גריינג'ר ורון וויזלי עומדים מולנו. "כן," אמר הנער עם המשקפיים והשיעור השחור שנחשתי שהוא הארי." אבל איך ידעת? "

" קראתי הארי פוטר, נו דה."

אלה כנראה לא היו מילים נכונות להגיד. 

"יש עלי ספר? "

 

תגובות

המשך דחוףף · 17.08.2023 · פורסם על ידי :רילוולינגלנצח1

המשך עכשיו! · 30.10.2023 · פורסם על ידי :אני זו אני זו אני

המשךךךךךךך · 11.12.2023 · פורסם על ידי :אלישיב ברג
בבקשה המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007