האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פיתוי הזמן [מתורגם]

הארי מקבל מתנה שככל שהוא משתמש בה יותר, כך היא משחיתה אותו יותר.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 53
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט - שיפ: ג’ן - פורסם ב: 14.08.2023 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 14118
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג’יי קיי רולינג.


 

 

אור שמש של בוקר הסתנן מבעד לווילונות חדרו של הארי במחילה. חבילה מסתורית ישבה על שולחנו, עטופה בנייר כסף אלגנטי מוחזק בסרטים אדומים. הוא בחן את הפתק שהיה מוצמד לחבילה, עליו היה כתוב: "להארי, כדי לעזור לך במאמציך."

סקרנותו התעוררה והוא פתח את החבילה וגילה שעון יד מתוחכם בעיצוב מורכב. פני השעון התנוצצו כמו כוכבים, וכשהארי הפך אותו הוא הבחין בכתובת חרוטה עליו: "מניפולטור הזמן".

הארי התרגש ושם את השעון על ידו. נראה היה שהשעון מתאים את עצמו למידותיו- הוא התאים לו בצורה מושלמת. הוא קרא את הפתק הקטן שמצא בתחתית הקופסה: "לשעון הזה יש את הכוח לעצור את הזמן. השתמש בו בחוכמה, כי כל רגע מושעה גובה מחיר". 

הארי הסתקרן מהבטחת השעון וניסה להשתמש בו. הוא גילה שכשסובב את הכתר שהיה על השעון, הזמן סביבו נעצר והקפיא את כולם מלבדו. בהתחלה הוא השתמש בשעון כדי לעשות שיעורי בית, להרוויח שעות שינה נוספות ואפילו לברוח מכמה מתעלוליהם של התאומים וויזלי.

השעון לא נראה אז מזיק. להפך- הוא היה מועיל.

עם זאת, כשהימים הפכו לשבועות, הארי מצא את עצמו משתמש בשעון בתדירות גבוהה יותר, מחפש את הנחמה של הזמן הקפוא. הוא התחיל להשתמש בו כדי לטייל ביער האסור בהוגוורטס, לתרגל לחשים במשך שעות ארוכות ואפילו לעשות קונדס משלו. התחושה של הכוח והשליטה הייתה משכרת.

אך עם כל שימוש, הארי חש תחושה מוזרה. זה היה כאילו חלק ממנו מתנקז לאט לאט, מתחלף בתחושת ניתוק מהעולם סביבו. הוא שם לב שהאינטראקציות שלו עם חברים התקצרו, האמפתיה שלו כלפי אנשים פחתה והחיבור שלו למציאות התערער.

ערב אחד, כשתרגל תנועות קווידיץ' בזמן הקפוא, קול הדהד בראשו של הארי. זה היה קולו של דמבלדור- לחישה חלשה מהעבר. "כוח בלי השגחה יכול להשחית אפילו את הלב האצילי ביותר."

הארי נבהל כשהבין את האמת מאחורי האזהרה שהייתה על השעון. היא לא הייתה רק בגלל המחיר הפיזי שהשעון גבה ממנו; זה היה המחיר שגבה מאופיו. הוא נזכר בחלומותיו הקודמים על הרפתקאות וידידות, והוא חש תחושת אשמה על כך שאפשר לשעון לשנות אותו.

נחוש להשתחרר מאחיזתו של השעון, הארי ביקש את עזרת חבריו. רון, הרמיוני ואפילו לונה שמו לב לשינוי בהתנהגותו, לכן הם חשבו על תוכנית להתעמת עם כוחו של השעון, ובמהלך אחד מנסיונותיו לעצור את הזמן, הם התעמתו איתו וחשפו את חששותיהם.

ככל שהעימות גבר, כוחו של השעון דעך. הוא נלחם כדי להחזיק בהארי, והשפעתו הפכה לסערה של אנרגיה כאוטית. חבריו של הארי שילבו את הקסם שלהם, ובפרץ אחרון של נחישות, הם ניפצו את הקסם של השעון.

הזמן חזר להתקדם, והשעון נפל ארצה. הארי חש פרץ של רגשות- אשמה, הקלה והכרת תודה, כשהבין את עומק האכפתיות של חבריו כלפיו. החוויה הזו היוותה בעבור הארי תזכורת לכך שכוח תמיד צריך להיות מבוקר על ידי אחריות, חברות וידידות.

כשהם צפו בשעון המנופץ, הארי ידע שהוא נמלט בקושי מההשפעה המשחיתה של כוח בלתי מבוקר. החוויה הפכה אותו לצנוע, והקשר שלו עם העולם התחדש.

מאותו יום, הארי העריך את חבריו ואת הלקחים שלמד. הוא הבין שפיתוי הכוח יכול להיות חזק ומסוכן, אבל כוחה של ידידות אמיתית תמיד ינחה אותו בדרך הנכונה.

 

הסוף

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007