האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פגיע

סנייפ היה פגיע. הוא לא הצליח לעמוד בזה שלילי עזבה אותו.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 42
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט, סוג של רומאנס. - שיפ: סוג של לילי/סנייפ, קצת לילי ג'יימס - פורסם ב: 16.09.2023 המלץ! המלץ! ID : 14226
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג.


 

 

 

סנייפ התהלך במסדרונות הוגוורטס כמו מת. הוא לא הצליח לחשוב על כלום, ורק המשפט "לילי עזבה אותי" חזר ונשמע במוחו שוב ושוב.

הוא היה פגיע. הוא לא הצליח לעמוד בבגידה, והוא שנא את עצמו בגלל הפעם שקרא לה בוצדמית. הוא ידע שאם לא היה אומר את זה, הם היו עכשיו ביחד.

לפתע נשמע קולה של הפרופסור מקגונקל מאחוריו- "מה אתה עושה כאן, סנייפ?! אתה היית צריך להיות במיטה כבר מזמן! חמש נקודות יורדות לסלית’רין".

"סליחה פרופסור", אמר סנייפ, כמו מתוך חלום. הוא הסתובב ופנה לכיוון חדר המועדון. המשפט חזר להתנגן במוחו. לילי עזבה אותי, לילי עזבה אותי...

הוא נכנס לחדר המועדון, משם המשיך ונכנס לחדר השינה. הוא נשכב בלי להחליף בגדים או להתקלח על המיטה, ובהה בתקרה.

 

למחרת, קם סנייפ מהמיטה אחריי לילה נטול שינה. הוא היה הראשון ש"התעורר" והלך לכיוון חדר המועדון. הוא נזכר וחזר כדי לקחת משהו מהשידה שלו.

סנייפ הלך לכיוון האולם הגדול. המשפט החוזר המשיך ללוות אותו בדרכו. הוא הגיע ונכנס בדלת. רק כמה תלמידים בודדים כבר היו שם. הוא התיישב באחד הכסאות, וחיכה לשאר התלמידים. ראשונים הגיעו כמה תלמידים מרייבנקלו, שהיו ידועים בהיותם מסודרים ומאורגנים. אחריהם באו כמה תלמידים מהבתים האחרים. סנייפ ראה את ג'יימס פוטר ולילי נכנסים יחד. הוא הבחין שהם מחזיקים ידיים.

הוא חשב על תוכנית פעולה.

לבסוף, דמבלדור נכנס והחריז על תחילת הסעודה. סנייפ לא אכל דבר ורק העיף מבטים בלילי וג'יימס שישבו אחד ליד השנייה, דיברו, אכלו וחייכו. לילי סיימה לאכול לפני כולם- כך תמיד היה, וסנייפ שמע אותה אומרת לג'יימס שתחכה לו בחדר המועדון. סנייפ ניצל את ההזדמנות ויצא גם. הוא היה מאחוריה, אבל וודא שהיא לא רואה אותו. הוא הכניס את ידו לכיסו, מוודא שהסכין שלקח עדיין נמצאת שם.

לפתע הוא הסתער על לילי. הוא הצמיד אותה לקיר ולילי צרחה. הוא שלף את סכינו מכיסו.

"ס- סנייפ?!" קראה בפחד. "מה אתה עושה?!"

"את יודעת טוב מאוד מה אני עושה!!!" צעק סנייפ. "את בגדת בי עם הפוטר הזה"- הוא ביטא את השם בלעג- "ואת עוד מעזה לשאול אותי מה אני עושה?! אני רוצה לפגוע בך! זה מה שאני רוצה". הוא הצמיד את סכינו לידה ויצר בה חתך גדול ומדמם. לילי ניסתה להאבק אבל סנייפ היה חזק ממנה.

"אני רוצה להרוג אותך!" הוא צעק בנימה מטורפת. "לשים לך סוף!!!"

הפעם הוא הצמיד את הסכין לצווארה. הוא לחץ מעט וחתך קטן נוצר על צווארה.

"שתק!" נשמע קול מאחוריו. סנייפ נפל ארצה משותק. ג'יימס פוטר מיהר ולקח את לילי משם.

סנייפ, פגיע, שכב על הרצפה משותק, בעוד ג'יימס לקח משם את אהובתו.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007