האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פרופסור מקגונקל ג’וניור

מקגונקל מאמצת חתול מחמד.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 41
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: מקגונקל/חתול - פורסם ב: 25.09.2023 המלץ! המלץ! ID : 14258
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג’יי קיי רולינג.


 

 

 

מקגונקל תמיד קנאה בקוסמים עם חתולים. כל יום היא ראתה מאות תלמידים מסתובבים עם חתולי מחמד בידיעה שלה אין. אם היה לה חתול מחמד, היא חשבה, היא הייתה יכולה לדבר איתו על הא ועל מיאו, לשחק איתו ואולי אפילו לפלרטט איתו מעט.

יום אחד, החליטה מקגונקל לנקוט בצעד קיצוני ולאמץ חתול. כן כן! ככה בלי בושה! לכן, מקגונקל נכנסה אל לטף וקרצף ("חנות חתולים וחומרי ניקוי") והביטה במגוון החתולים שהיו שם. עד מהרה, יצאה מקגונקל מהחנות עם חתול לבן ואקונומיקה (מנקה 99.9% מהחיידקים בדקה!).

מקגונקל החזיקה את החתול בידיה ובחנה אותו מכל צדדיו. "איך נקרא לו..." תהתה, "אולי ברוקוליאוס פדינגטון הרביעי? לא, זה לא קליט מספיק... אהא! נקרא לו פרופסור מקגונקל ג’וניור!"

וכך יצאו להם פרופסור מקגונקל ופרופסור מקגונקל ג’וניור בחזרה אל בית הספר הוגוורטס.

בימים הראשונים שלהם יחד, הפרופסור מקגונקל והפרופסור מקגונקל ג’וניור רק דיברו ובילו יחד, אך בימים הבאים הפרופסור מקגונקל הציעה לפרופסור מקגונקל ג’וניור שיקדמו את מערכת היחסים שלהם צעד אחד קדימה וישתפו יחד את הרצפה באקונומיקה (מנקה 99.9% מהחיידקים בדקה!). הפרופסור מקגונקל ג’וניור הסכים בהתרגשות ושניהם ניקו וקרצפו את הרצפה ביחד, עד השעות הקטנות של הלילה.

אט אט, החלו להתפשט בהוגוורטס שמועות על הזוג החדש שצץ. תלמידים התלחשו ביניהם ודיברו על כמה שהם חמודים ביחד וכמה שהם מתאימים אחד לשני. אך מנגד היו תלמידים שחששו לזוג הצעיר. הם חששו שהפרופסור מקגונקל ג’וניור עלול לשבור את ליבה של הפרופסור מקגונקל, כמו שקרה לפרופסור פליטיק כשהוא ניסה לצאת עם סוריקטה.

יום אחד, החששות של התלמידים התגשמו. הפרופסור מקגונקל התעוררה כרגיל ליד בן זוגה, שאת שמו הארוך אני לא רואה לנכון להזכיר כרגע, ולפתע התחילה להתעטש. היא התעטשה, והתעטשה, ולא הפסיקה להתעטש. הפרופסור מקגונקל המבוהלת מיהרה אל משרדו של הפרופסור דמבלדור שאבחן אצלה "אלרגיה קשה מדרגת C++ לחתולים. הפרופסור מקגונקל נאלצה להיפרד מהפרופסור מקגונקל ג’וניור, והפרידה כללה דמעות רבות ובכי מר. מאז נשבעה מקגונקל שלא תצא יותר לעולם עם אף חתול, לא משנה עד כמה חתיך הוא יהיה.

כעבור כמה שנים, החופה אורגנה, וכל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות בא לחתונה. הכלה- הפרופסור מקגונקל כמובן, והחתן- אקונומיקה (מנקה 99.9% מהחיידקים בדקה!).

 

הסוף.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007