האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

לילי וג'יימס לעולמי עולמים



כותב: elinor gerstner
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10719
5 כוכבים (5) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 01.12.2010 - עודכן: 08.01.2011 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 1430
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 15

סיריוס פתח את הדלת לחדר ונתן ללילי להכנס לפניו לפני שסגר אותה. ג'יימס עדיין הכה את השק איגרוף. לילי יכלה להרגיש את פנייה מאדימות מכעס כשרק הסתכלה על ג'יימס.

"היי, ג'יימס". סיריוס אמר מנסה להשיג את צומת ליבו. ג'יימס לא אמר כלום. "אני יודע עלייך ועל לילי". סיריוס אמר. ג'יימס הפסיק להכות את השק והסתכל עליו.

"אין שום לילי ואני." הוא אמר, מוריד את הכפפות מהידיים.

"אני יודע שפעם היה." סיריוס אמר כשהוא מתיישב על המיטה של ג'יימס.

"איך גילית?" ג'יימס שאל והתחיל שוב להכות את השק איגרוף למרות שהוריד את הכפפות.

"זה משנה?" שאל סיריוס.

"אני מניח שלא." ג'יימס השיב.

"אז מה קרה ביניכם?" סיריוס שאל. לילי התקרבה אליהם והסתכלה על ג'יימס; היא יכלה לראות חתכים קטנים על הידיים שלו. היא כלכך רצתה לנשק אותו ברגע זה, אבל היא לא יכלה לסלוח לו על הכאב שהוא גרם לה.

"יצאנו בחשאי, אבל הגיעה אליה שמועה ששכבתי עם הזונה הזאת ועכשיו היא לא מדברת איתי." ג'יימס הסביר.

"אתה לא שכבת עם קרי?" סיריוס שאל בסקרנות.

"לא. למה שאני אשכב איתה אם היה לי את לילי?" ג'יימס אמר.

"ואתה ולילי....?" סיריוס לא סיים.

"לא. היא לא הייתה מוכנה, ואני רציתי לחכות לה." ג'יימס אמר. הוא הפסיק להכות את השק והסתכל על ידיו. היה דם עליהם. הוא הלך למזוודה שלו ושלף בקבוק של שיקוי קטן ירוק שרמוס הביא לו. הוא שפך קצת מהנוזל על הידיים שלו. הוא האדים, אבל לא צעק הפעם, הוא היה מעדיף את הכאב הזה מאשר לב שבור. ג'יימס הניח את הבקבוק על שולחן הלילה וראה תמונה שלו ושל לילי. הוא הרים אותו, הסתכל עליו, והעביר אותו לסיריוס.

"זה היה אנחנו בקיץ. הלכנו לאיפשהו; אני חושב שזה היה אחת מהמגרשי ירידים האלה של המוגלגים. הדבר היחיד שאני זוכר ביום הזה זה כמה יפיפייה היא הייתה." ג'יימס התחיל שוב להכות את שק האיגרוף שלו. לילי ניגשה אל סיריוס והביטה בתמונה שבידיו, היא נתנה לג'יימס את התמונה הזאת שלהם ברגע שהיא קיבלה אותו מפיתוח. היא זכרה שהוא כלכך התפלא שהתמונה לא זזה. זה גרם לה לחייך. היא זכרה את היום הזה בבירור.

לילי וג'יימס היו בדרך חזרה מהקולנוע. הם בדיוק הלכו לראות את הסרט "גריס". לילי המשיכה לשיר את כל השירים בזמן שג'יימס חייך כשחשב כמה היא זמרת טובה.

"כדאי שתשתפר, כי אני צריכה גבר,

והלב שלי בחר בך,

כדאי שתשתפר, וכדאי שתבין,

שאל ליבי אני חייבת להיות נאמנה,

ולא נשאר, ולא נשאר שום דבר לעשות,"

לילי שרה אל ג'יימס. היא צחקה וצחקקה כל השיר, וזה עדיין נשמע מושלם. לילי נשענה והתחילה לנשק את ג'יימס.

"לילי אני נוהג" הוא לא רצה שהיא תפסיק אבל הוא לא רצה להכנס לתאונת דרכים.

"אז תעצור בצד. אני רק רוצה לנשק אותך." לילי חייכה באופן מפתה.

"לילי, אנחנו בדיוק בילינו שעתיים בלהתנשק. זה פלא שאת יודעת על מה היה הסרט." ג'יימס אמר.

"אני בת, אני יכולה לעשות כל דבר אם אני באמת רוצה, ובכל מקרה כבר ראיתי את הסרט." לילי משכה בכתפייה ונשענה חזרה לכיסא שלה, אבל השאירה את ידה על צווארו, ממששת אותו.

"יש שם מגרש יריד רוצה ללכת?" ג'יימס שאל. לילי חייכה.

"בטח. אני מתה על מגרשי תערוכות." לילי אמרה בהתרגשות.

"אף פעם לא הייתי באחד." ג'יימס אמר כשהוא פנה כדי להכנס למגרש חנייה. הוא החנה את המכונית המתקפלת ופתח את הגג. הוא הלך לצד של לילי באוטו ופתח לה את הדלת. כשלילי יצאה היא נשענה על דלת המכונית ושילבה את זרועותיה. ג'יימס הלך אליה ושם את ידיו על הירכיים שלה. לילי עטפה את זרועותיה מסביב לצווארו ונישקה אותו במתיקות. לילי וג'יימס עכשיו הלכו אל היריד; ידו של ג'יימס היה על מותניה.

"אני לא מאמינה שאף פעם לא היית פה. כמעט כל ילד מוגלגי חולם על ללכת לזה כל קיץ. הם כלכך כיפיים." לילי חייכה. אחרי זמן מה של רכיבה על רכבות הרים ג'יימס ולילי עמדו בתור כדי לקנות קצת צמר גפן מתוק.

"המקום הזה מדהים ליל. אני נשבע אני חייב להביא את רמוס וסיריוס לכן הם היו מתים על זה." ג'יימס אמר בהתפלאות. לילי צחקה.

"אנחנו יכולים שתי מקלות צמר גפן מתוק בבקשה?" לילי שאלה את האשת מכירות. האישה נתנה להם שתי מקלות וג'יימס שילם בעבוריהם. לילי נתנה לג'יימס אחד מהם. ג'יימס הסתכל על הממתק הרך ואז משך בכתפיו והתחיל לאכול.

"וואו זה ממש נחמד." ג'יימס אמר. לילי צחקקה ואז זרקה קצת צמר גפן מתוק עליו, ג'יימס חייך וזרק עליה גם כן. הם הלכו אל עבר ספסל והתיישבו. כשג'יימס סיים את הצמר גפן מתוק שלו הוא שם יד מסביב ללילי והחזיק אותה קרוב.

"זה כלכך רגע קיצ'י."  צחקה לילי. ג'יימס הסתכל עליה אבל לפני שהוא אמר משהו לילי קפצה ומשכה מצלמה מהתיק שלה. היא עצרה מישהו זר לחלוטין ושאלה אם הוא יכול לצלם אותם. הזר אמר כן ולילי התיישבה ליד ג'יימס ששם את ידיו מסביב אליה שוב, וחייך. המצלמה הבהבה והאיש החזיר אותה ללילי. לילי מלמלה תודה והכניסה את המצלמה לכיס. ואז לילי הסתובבה אל ג'יימס, החזיקה את פניו בידיה, ונישקה אותו בקלות על השפתיים.

"מה כדאי לעשות עכשיו-?" לילי התחילה אבל קולה נקטע כשמישהו קרה בשמה.

"לילי? לילי אוונס?" קול נשי קרא. לילי הסתובבה וראתה בת עם שיער שחור חלקו צבוע בורוד עז.

"גוון? זאת את?" לילי אמרה תוך כדי קימה ונראתה מאושרת. לילי רצה אל הילדה וחיבקה אותה. שתי הבנות התרחקו והסתכלו אחת על השנייה מכף רגל ועד ראש.

"כמובן שזאת אני ילדה. רק אני יכולה להראות כלכך טוב." גוון אמרה עם מבטא אמריקאי חזק. לילי חייכה.

"עבר כאילו נצח מאז שראיתי אותך. איך את?" שאלה לילי. ג'יימס עכשיו עמד ליד לילי עם הידיים בכיסים בוהה בלילי. היה לה כל כך הרבה אנרגיה והוא אהב את זה בנוגע אליה. גם היה עוד בחור עומד ליד גוון. הוא הייה גבוהה עם שיער בצבע חום-חול ועיניים כחולות. הוא היה גבוהה כמו ג'יימס.

"אני מעולה, את?" גוון שאלה. לילי הביטה בג'יימס ואז הסתובבה אל גוון.

"מצוין" לילי השיבה. "גוון זה ג'יימס, ג'יימס, זאת החברת ילדות שלי." לילי אמרה, היא הדגישה את המילה 'ילדות' ג'יימס הנהן.

"נעים להכיר אותך"  ג'יימס חייך.

"גם אותך" גוון אמרה. לפני שמישהו יכל להגיד משהו פיה של לילי נפתח לרווחה. עיניה טיילו אל הדמות שליד גוון. לילי הכירה את לי טוב מאוד, כל כך טוב שהם פעם יצאו.

"ה-היי לי" לילי גמגמה. לילי ולי יצאו קיץ לפני כן. זה היה רק לחודש אבל הדברים היו עדיין מאוד מוזרים ביניהם.

"היי לילי" לי חייך. הוא נתן לה חיבוק קטן ושניהם התחילו לצחוק.

"לי זה ג'יימס, ג'יימס, לי." לילי הכירה ביניהם, שניהם לחששו ברכות.

"לילי מה שניכם עושים פה?" גוון שאלה בסקרנות.

"כלום. מסתלבטים. למה?" לילי שאלה.

"אני לא מאמינה שאת לא יודעת איזה יום היום. שבת! כל החבורה הולכת לזירה בשבת." גוון אמרה מזיזה את ידיה. ואז לילי קלטה.

"כל החבורה. לא ראיתי אותם מאז קיץ שעבר." לילי אמרה בהתרגשות. לילי הסתובבה אל ג'יימס. "הזירה זה איזה מועדון/בית קפה איפה שהייתי בערך גרה בו. רוצה ללכת?" לילי שאלה את ג'יימס.

"בטח." ג'יימס משך בכתפיו. הוא בהה במגרש מכוניות ואז חזרה אל לילי. לילי שמה לילי ונאנחה.

"ג'יימס, המכונית עם הגג הנפתח תיהיה בסדר גמור." לילי אמרה. גוון ולי היו המומים.

"י-יש לך מכונית עם גג נפתח?" לי שאל. ג'יימס הנהן.

"לא פלא שאתם יוצאים." גוון לחשה אל לילי בזמן שהם התחילו ללכת. לילי וגוון הלכו צמודות אל עבר הזירה ולי וג'יימס הלכו מאחורה ודיברו על מכוניות.

"מה גורם לך לחשוב שאני וג'יימס יוצאים?" לילי שאלה בחיוך תמים.

"זה ברור" גוון אמרה.

"מה הולך בינך לבין לי? בבקשה תגידי לי שאתם יוצאים" לילי אמרה. גוון הסתכלה על האדמה.

"כן... הוא הציע לי לצאת בערך לפני חודש." גוון אמרה עם חיוך קטן.

"באמת הגיע הזמן. את יודעת הדבר היחיד שהוא דיבר עליו כשיצאנו היה את? למה נראה לך נפרדנו?" לילי אמרה, צוחקת.

"חשבתי שאתם נפרדתם כי את חזרת לפנימייה הזאת שלך?" גוון שאלה בחשדנות.

"זה רק מה שאמרתי לך" לילי צחקה. "בכל מקרה, מה לעזאזל עשית לשיער שלך?" לילי אמרה.

"צביעה חלקית. את אוהבת?" גוון שאלה מעבירה יד בשיערה.

"מתה על זה" לילי חייכה.

"אני לא מאמין שיש לך רכב עם גג נפתח קלאסי." לי אמר מנער את ראשו.

"יש לי גם אופנוע, שזה הרבה יותר טוב." ג'יימס אמר, מושך בכתפיו. "הייתי מעדיף אותו אבל אני לא בדיוק יכול להתמזמז עם לילי על זה." ג'יימס צחק. לילי הסתובבה אליו.

"כן, אתה יכול, אי פעם ראית גריס 2? זה משהו שהייתי מתה לעשות." לילי צחקה.

"יש מספר 2 לסרט המטופש הזה?" ג'יימס שאל מופתע.

"הוא לא היה מטופש" לילי הגנה.

"בחורים צמודים שרים ורוקדים? זה פשוט מטופש." ג'יימס אמר.

"לא זה לא. זה סרט קלאסי, שמליונים ראו אותו ברחבי העולם. וה'בחורים הצמודים' האלה, די חמודים." לילי אמרה שמה ידיים על הירכיים שלה. ג'יימס חשף את חיוכו הכובש אליה והיא נמסה. היא עטפה את זרועותיה מסביבו ונישקה אותו בתשוקה. גוון ולי חיוכו אליהם. לי הלך אל גוון כדי לעטוף את ידיו מסביב לכתפה. לילי וג'יימס התנתקו בסופו של דבר.

"אוקי ג'יימס, אלה כולם." לילי אמרה בשיעול. ג'יימס אמר שלום. לילי וג'יימס התיישבו; כל הבנים התחילו לדבר עם ג'יימס, וכל הבנות התחילו לשאול את לילי איך הבית ספר.

"אני כל כך מרחמת עלייך לילי. אני הייתי שונאת ללכת לפנימייה" מל אמרה.

"אני אוהבת את זה. שם פגשתי את ג'יימס" לילי חייכה.

"אוווו זה כל כך מתוק." לואיסה נאנחה; גם היא הייתה חברה של לילי. "כמה זמן אתם יוצאים?"

"רק כמה חודשים" לילי אמרה.

"יש משהו שונה אצלך. את לא מיללת על איזה בן שעבד עלייך." מל אמרה. לילי האדימה.

"מי עבד עלייך?" ג'יימס שאל מתערב בשיחה. לילי חייכה והביטה באדמה.

"הבחור הזה שלומד בבית ספר שלכם. היא לגמרי שונאת אותו, כל קיץ היא הייתה חוזרת ובוכה על איך הוא הפך את השיער שלה לירוק או שם אבקת גירוד בבגדים שלה." הסבירה אריקה.

"ליל, כמה פעמים אני חייב להסביר לך שזה לא היה אני, זה היה סיריוס. אני זה שהפך לקלאודיה את השיער לירוק." ג'יימס חייך. כל הפרצופים בחדר נפלו למשמע המילה הממיתה, 'ליל' אבל לילי לא שמה לב.

"כבר התבכיינתי עלייך לפני שהתנצלת." לילי חייכה.

"אז זה היה הוא?" דני שאל. "יפה מאוד..." הוא צחק. לילי גילגלה את עיניה. רגע לפני שהמלצרית הגיע ולקחה את ההזמנה שלהם. כמעט כולם לקחו משהו אלכוהולי חוץ מג'יימס כי הוא היה צריך לנהוג. (אם שותים לא נוהגים!). מסיבה כלשהי רובם נכנסו למרות שלא היו בני 18. עד סוף הערב ג'יימס הכיר את רוב הבנים הרבה יותר. הוא מאוד הסתקרן מהספורט המוגלגי הנקרא 'כדורגל'.

"אני אומר לך עכשיו אחי, ליונייטד הגיע הפאול הזה" דני אמר.

לא, לליברפול הגיע הניצחון." שון אמר.

"איזה קובצה אתה אוהד?" דני שאל את ג'יימס.

"אהה. אף אחת. אני לא ממש עומד בכל זה עם –אתה יודע- בית ספר וכולי" ג'יימס אמר מנסה לשכנע את כולם. אבל לפני שמישהו הספיק להגיב הם שמעו קול מתחיל לשיר.

"היא כועסת" צחק דני. הוא אז ראה שכל הבנות היו על הבמה שרות 'אני אשרוד' והבנים הנידו את ראשיהם.

"הם תמיד עושות את זה כשהם משתכרות" שון אמר "זה כמו קוד קבוע אצל בנות או משהו." ג'יימס צחק.

"אתה יודע על מי לילי שרה את זה?" תומאס שאל את ג'יימס "ג'ראד."          תומאס אמר מצצביע לעבר בחור גבוהה. הוא בהה בלילי. וג'יימס לא אהב את זה.

לילי ירד מהבמה ברגע שהשיר נגמר והלכה אל ג'יימס. ג'ראד הסתכל על כל צעד שלה. לילי חיבקה את ג'יימס וחייכה.

"איך אהבת את השיר?" לילי שאלה.

"הייתי אוהב אותו הרבה יותר אילולי הבחור הזה היה בוהה בך" ג'יימס אמר מצביע על ג'ראד.

"אל תשים לב את האידיוט הזה." לילי חייכה ונישקה את ג'יימס בתשוקה. שהם התנתקו ג'יימס חייך אליה ושניהם התיישבו עם כולם. לילי והבנות התחילו לדבר שוב וג'יימס התחיל לדבר עם הבנים. אבל הוא עדיין שם עין על ג'ראד. בזווית העין הוא שם לב לארבעה אנשים מאוד מוכרים נכנסים. זה היה סיריוס, רמוס, מישל, וקלאודיה. הוא הסתכל מסביבו וקפץ מהכיסא שישב עליו.

"ג'יימס לאן אתה הולך?" קרא לי אבל ג'יימס כבר נעלם.

"לילי! אומייגאד מה את עושה פה?" קלאודיה צווחה בהתרגשות. לילי הביטה מעלה וחייכה, היא קפצה כדי לברך את שתי חברותייה הטובות ביותר.

"היי חברה!" לילי אמרה וחיבקה אותן. רק אז קלטה שהם עלולים לראות את ג'יימס והיא הסתכלה מסביב כדי למצוא אותו. ונאנחה לרווחה כשלא ראתה אותו.

"אני סתם מבלה עם חברים. מה אתם עושים כאן? איפה ג'יימס?" לילי שאלה. החברים האחרים של לילי הביטו בה בסקרנות.

"אנחנו בדיוק מחפשים אותו. אימא שלו סיפרה לנו בטעות שהוא הולך היום לפגוש את האישה המסתורית שלו" אמר רמוס. סיריוס עמד על קצות האצבעות מסתכל מעל ראשיהם של כולם לבדוק אם היה שם.

"מה גורם לכם לחשוב שהוא פה?" לילי שאלה בסקרנות, כמעט עצבנות.

"ראינו את המכונית עם גג נפתח שלו בחוץ." סיריוס אמר.

"ואיך אתם יודעים שזה שלו?" לילי אמרה בעובדתיות.

"נראה לי שיש רק מכונית עם גג נפתחת אחת שהלוחית רישוי שלה זה 'ג'יימס פ'" קלאודיה צחקה. "תסמכו על האידיוט היהיר הזה לשים משהו כזה עם המכונית שלו." קלאודיה אמרה מגלגלת את עיניה. לילי  הרגישה את עצמה מאדימה.

"טוב הוא לא פה. ובכל מקרה מה כולכם עושים פה ביחד?" לילי שאלה בסקרנות.

"האידיוט הזה הבטיח לנו קצת כיף." מישל אמרה מהנהנת לעבר סיריוס.

"ויהיה לנו כיף, אני רק רוצה לראות את האישה המסתורית של ג'יימס." סיריוס אמר. מישל גלגלה את עיניה.

"טוב הוא לא פה, בואו נלך." רמוס אמר.

"לילי, בא לך לבוא איתנו קצת לרדוף אחרי ברבורים? את יכולה לצחוק על האישה המסתורית של ג'יימס אם את רוצה." סיריוס הציע. לילי חייכה והנידה בראשה. "פ'סדר נראה אותך אחר כך" סיריוס אמר. שתי הבנות חיבקו את לילי לפרידה והלכו אחרי נפנוף מהיא מצד סיריוס. רמוס לקח אותה לצד.

"איך דברים בבית?" רמוס שאל בתמיהה.

"בסדר, לא השתנה הרבה אבל אני חושבת שזה משתפר." לילי אמרה.

"טוב שלחי לי ינשוף אם משהו קורה." רמוס אמר. לילי הנהנה וחיבקה אותו. "להתראות לילי." רמוס אמר לפני שעזב. לילי אחרי זה הלכה אל חבריה שוב שכולם הסתכלו עליה בציפייה.

"על מה כל זה היה? למה לא סיפרת  להם שג'יימס כאן?" אריקה שאלה.

"כי הם לא יודעים שאנחנו יוצאים. זה די סודי ביותר לכולם מהבית ספר." לילי אמרה משפשפת את עורפה. היא התיישבה לצד מל. לילי נשענה קדימה כדי לקחת את המשקה שלה אבל היא לא הייתה חייבת לזוז הרבה כי הכוס הייתה בידה באותו רגע. לילי משכה בכתפייה והניחה שזה היה דמיונה. "בכל מקרה איפה ג'יימס?" לילי אמרה מסתכלת סביב.

בשירותי הבנים איפה שג'יימס היה הוא שמע שיחה של מישהו אחר.

"ראית את לילי אוונס? היא נראת טוב." קול אמר.

"כן. הייתי עושה אותה כל יום." קול אחר אמר. ג'יימס הלך ונהיה כועס יותר ויותר. "אני לא מאמין שזרקת את החתיכה. למה עשית את זה באמת?"

"היא לא נתנה." הקול אמר. ג'יימס פתח את הדלת של התא והלך אל השניים היחידים בשירותים. הוא תפס אחד מהם, שהיה ג'ראד, בצוואר והרים אותו אל הקיר.

"אם אי פעם תדבר על החברה שלי ככה, אני אהרוג אותך." ג'יימס עזב אותו ועמד ללכת אל הדלת.

"עדיין הייתי רוכב על הכלבה הקטנה." ג'ראד אמר. ג'יימס לא יכל לקחת את זה יותר. הוא הסתובב ונתן לו אגרוף ממש בלסת. הבחור השני ניסה לפגוע גם כן בג'יימס אבל ג'יימס נתן לו אגרוף בבטן. שניהם נפלו על הרצפה.

"זה ילמד אתכם."  ג'יימס אמר לפני שעזב את השירותים. ג'יימס הלך כלפי לילי וכל השאר, אחרי שהוא ראה שסיריוס וכל השאר הלכו. אבל הוא עצר כשהוא שמע שאלה מאוד מעניינת.

"למה את לא נפרדת מג'ורדן? כאילו את וג'יימס נראים מטורפים אחד על השני." הוא שמע את אריקה אומרת. לילי לא הגיבה, אבל דני שבר את השתיקה.

"וואו מה קרה לג'ראד ורונלד?" דני אמר מצביע על שתי דמויות חבולות מאוד. ג'יימס הלך אליהם עם חיוך על הפנים.

"הם הלכו?" ג'יימס שאל את לילי, לילי הנהנה לחיוב.

"אני באמת תוהה מה קרה להם." לילי שאלה את מה שכולם חשבו.

"מוכנה ללכת? כדאי שאני אגיע לפני שסיריוס יעבור התקף חרדה על זה שאני לא איתם." ג'יימס צחק והחליף את הנושא.

"בטח." חייכה לילי. היא פנתה אל חבריה. "אני אראה אותכם בקרוב אני מבטיחה." לילי חייכה אליהם לפני שחיבקה את כולם לפרידה. ועם הזאת, הם עזבו.

לילי ממש נהנתה מהיום הזה; זה היה אחד הזמנים האהובים עליה עם ג'יימס. אבל זה לא יכל לקרות אי פעם שוב.

"למה באמת היא לא נפרדה מג'ורדן?" סיריוס שאל.

"בהתחלה היא לא ידעה מה לעשות. אבל אחרי קצת זמן ביחד היא רצתה להיות איתי. ובזמן הזה אבא שלי הזהיר אותי שזה זמן רע שהמערכת יחסים שלנו תצא לגלוי. אז לילי נשארה איתו. בהמשך לילי רצתה נואשות שנהיה ביחד אבל אמרתי לה שצריך לחכות. גיליתי שנמאס לה לחכות והיא נפרדה מג'ורדן יום אחרי נשף ליל כל הקדושים. היא רצתה שנהיה ביחד כמו זוג נורמלי. אבל אז היא שמעה שמועה שלי נמאס לחכות שאנחנו נעשה סקס ושהלכתי ועשיתי את זה עם המטומטמת הראשונה שראיתי." ג'יימס אמר מכה את השק אגרוף בחומרה.

"אבל היא באמת אהבה אותך והיא הייתה סולחת לך." סיריוס אמר.

"עם המוניטין שלי אתה היית מאמין לי?" ג'יימס שאל את סיריוס. סיריוס חשב על זה והנהן בראשו לשלילה. "היא באמת אהבה אותי ואני שברתי לה את הלב עם משהו שבכלל לא עשיתי." ג'יימס אמר, הוא הכה את השק כל כך חזק שהוא שוב נקרע.

"באמת, תעזוב את השק המסכן, מה הוא אי פעם עשה לך?" סיריוס צחק. ג'יימס תיקן את השק עם שרביטו בפעם האלף והתחיל להכות אותו שוב. סיריוס נעמד. "אני צריך ללכת, אני חייב לדבר עם מישל." סיריוס אמר הולך כלפי הדלת. ג'יימס הסתובב אליו.

"תודה." ג'יימס אמר. סיריוס הביט בו.

"על מה?" סיריוס שאל.

"על ההקשבה. הייתי צריך לתת להכול לצאת." ג'יימס חייך קלושות. סיריוס חייך באופן מנחם והלך. הוא סגר את הדלת ופנה אל לילי שהייתה לידו.

"עכשיו את מאמינה?" סיריוס שאל. הוא לא ידע איפה היא, אז הוא הסתכל סביב מקווה שהיא תהפך לנראת.

"אני צריכה לחשוב, אני יכולה להשאיל את הגלימה?" לילי שאלה משמאלו. סיריוס הביט לכיוון הזה.

"בטח." סיריוס אמר. לילי רצה במורד המדרגות ויצאה מחדר המועדון. כולם הסתכלו אל התמונה כדי לראות מי נכנס או יוצא, אבל אף אחד לא נראה.

הפרק הבא
תגובות

יפה!!! · 02.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
ממש יפה, אבל ביקשת רשות מהכותב המקורי של "לילי וג'יימס לעולמי עולמים"? נכון, הוא לא הוסיף פרק חדש כבר שלוש שנים, אבל בכל זאת, זכויות יוצרים.... אם קיבלת רשות, אז תמשיכי!!!!

זה לא זכויות יוצרים לו!! · 02.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy
זה זכויות יוצרים למי שכתב את הםיק!! תומר רק תרגם!!!!!!111

אבל אני לא תומר · 03.12.2010 · פורסם על ידי :elinor gerstner (כותב הפאנפיק)
תומר תירגם את ה14 פרקים הראשונים, בגלל שהמון אהבו והוא כבר לא המשיך שנתיים אני תירגמתי את ההמשך, אתם מוזמנים לראות את הפרקים הראשונים בדף הבית של הפנפיקים זה הפנפיק המוביל.

סופסוף!!!!!!!!1 · 03.12.2010 · פורסם על ידי :ומפייר
סופסוף מישו נורמאלי שממשיך לתרגם....
יישר כוחך!!!!!!!!
אבל נראה לי שכדאי שתעבירי בבטא....

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 03.12.2010 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המלכה050

וואוו... · 05.12.2010 · פורסם על ידי :מעיינוש
חייב המשך:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נחמד אבל יש כמה טעיות · 05.12.2010 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
כדי שתעבירי בטא

יאאי יוו!! · 11.12.2010 · פורסם על ידי :lona lavgod
איזה כיף שאתה ממשיך לתרגם את זה סוףסוף!!!
המשך דחוף !!
:P

גדווול · 08.01.2011 · פורסם על ידי :DianaMelody
זה פאנפיק ענקק ומהממם!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007