האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה אסורה (פיקצר)



כותב: The Brown Eye
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2123
4 כוכבים (3.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... - שיפ: רון&לונה - פורסם ב: 02.12.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1431
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה זה יום שמש לוהט בהוגוורטס, בית הספר לכישוף ולקוסמות.
הארי, רון והרמיוני טיילו במדשאות בית הספר.
"נחשו מה?" אמר רון. "מה?" שאל הארי. "אבי התמנה לעורך הראשי של הנביא היומי!" צווח רון. "מזל טוב, רון!" אמרה הרמיוני. "תודה" אמר רון.
לפתע הם ראו את לונה עם "הפקפקן" עיתון שאביה, קסנופיליוס לבאגוד, מנהל. "שלום" אמרה לונה בקול הפעמונים שלה. "על מה אתם מדברים?" שאלה.
"על כך שאבי התמנה לעורך הראשי של הנביא היומי" השיב לה רון. "הו, רון, אביך?, עורך של הנביא היומי המלא שטויות?" שאלה לונה. "אין שם שטויות!" אמרה הרמיוני.
"היא צודקת!" אמר הארי. "אל תכעסו עליה!" אמר רון, ועשה לה סימן של לב בידו. "רון!" אתה נוטה לצידה?" שאל הארי. "אני לא... אני... אני לא נוטה לצידה, אני רק לא רוצה שתציקו לה בגלל ש"הפקפקן" ו"הנביא היומי" הם עיתונים אוייבים!" אמר רון. "טוב, תבלו בנעימים!" אמר הארי. "בואי הרמיוני, נלך מפה" אמר הארי להרמיוני. "בסדר, בוא" אמרה הרמיוני, והובילה את הארי לכיוון הבקתה של האגריד.
"חכו!, הארי, הרמיוני, אני לא התכוונתי!" אמר רון, ורץ אחרייהם. משלא הצליח להשיגם חזר אל לונה. "רו... רוצה ש... שנהיה חברים?"  שאל רון את לונה. "אני אשמח מאוד" אמרה לונה.
"בואי נלך לשבת" אמר רון, ולקח את לונה אל מתחת לעץ איזדרכת יפה.
הם התיישבו ורון לחש באוזנה של לונה: "אני אוהב אותך".  "גם אני אותך" אמרה לו לונה בחזרה.
"צריך לחזור פנימה, הסתיימה ההפסקה!" הודיע רון. "רגע..." אמרה לונה, תוך כדי
שקירבה את פיה אל פיו של רון, והם התנשקו!.
לאחר מכן שנייהם עמדו נבוכים, ורצו כל אחד לכיתתו.
"רונלד וויזלי!" כעסה הרמיוני, כאשר רון נכנס לשיעור. "מה?" שאל רון. "אסור לכם להיות זוג!, העורכים של הנביא היומי ושל הפקפקן הם אוייבים בנפש!" צעקה אליו הרמיוני.
"אהמ... אהמ... שקט בכיתה בבקשה!" אמר פרופסור פליטיק, המורה ללחשים.
"מי יודע באיזו שנה נוצר הלחש הראשון? שאל פרופסור פליטיק.
הרמיוני הרימה את ידה מיד. "כן העלמה גרינג'ר?"
"הלחש הראשון נוצר בשנת 1478 כאשר עדיין לא היו שרביטים, אז השתמשו בתנועות ידיים." אמרה הרמיוני.
"נכון מאוד!, עשר נקודות לגריפינדור!" אמר הפרופסור פליטיק.
"פיתחו בקשה בעמוד 129 בספר, וענו על השאלות. כולם לקחו עט נוצה והתחילו לכתוב במהירות.
"פססס... רון..." לחש הארי לרון. "מה?" שאל רון. "אתה באמת אוהב את לונה?"
"כן, באמת, אבל אל תגלה להרמיוני!" אמר רון.
"בסדר!" אמר הארי.
"כולם לסיים, נגמר השיעור!" אמר הפרופסור פליטיק. "אבל שיעורי הבית שלכם הם: לכתוב מדוע הומצאו הלחשים ולמה הם משמשים, משוחררים" אמר פליטיק.
הארי ורון יצאו מהכיתה, והלכו לכיוון חדר המועדון. "לא" אמר רון. "קבעתי עם לונה במדשאות". "בסדר, ביי" אמר הארי. "ביי" אמר רון, ורץ לכיוון המדשאות.
"היי לונה!" אמר כשמצא אותה. "שלום, רון" אמרה לונה.
"מחר יוצאים להוגסמים, רוצה לצאת איתי?" שאל רון. "בטח" אמרה לונה.
"בוא נלך לחדרי המועדון, מתחיל להחשיך".  "בסדר, בואי" אמר רון, ולקח אותה יד ביד לכיוון דלתות האלון של הטירה.
"נתראה מחר, ביי" אמרה לונה. "ביי, לונה!" אמר רון.
רון צעד לעבר חדר המועדון של גריפינדור, והרגיש כשיכור, למרות שלא שתה בירה.
"גולם פרפר!" אמר רון את הסיסמה, ונכנס לחדר המועדון, שם חיכה לו הארי.
"איפה הרמיוני?" שאל רון. "בוכה בחדרי הבנות" השיב לו הארי. "אה..." אמר רון.
"בוא נלך לישון, אני עייף." אמר רון. "סבבה" אמר הארי, ופיהק.

תגובות

יווו מדהים · 02.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy
אבל יש לי הערה..
רון לא יכול להתאהב בלונה ולהפך...
לונה הייתה מאוהבת בנוויל מאז.. השנה החמישית שלו..
רון הייה מאוהב קשות!! ברמיוני מאז השנה הרביעית!!
ו הרמיוני הייתה מאוהבת ברון מאז השנה השלישית!!
תעשה\י עם המידע הזה מה שאת\אתה רוצה...
אבל אל תהרוס\תהרסי את מערכת היחסים בין הארי לג'יני זה חשוב המערכת יחסים הזאת!!!

אהה אופס!! · 02.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy
לא ראיתי שאת כתבת את הפיק סורי..
אז תה תעשי מה את רוצה עם המידע הזה ואל תהרסי את מערכת היחסים של הארי וג'יני

זאת הכותבת · 02.12.2010 · פורסם על ידי :The Brown Eye (כותב הפאנפיק)
אני לא אמשיך את הפיק, אין לי רעיונות בשבילו,
סורייי!!!!
אבל אני מבטיחה שבקרוב אפרסם עוד פיקים, הם יאושרו, ואותם אני יעשה ארוכים.......
ושוב, סורייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!

אהבה אסורה · 03.12.2010 · פורסם על ידי :hili1210
לג'יני וויזלי, הכותבת של הפיק:
ראומה גם כתבה פיק בדיוק באותו שם, למה קראת לפיק שלך גם ככה?
חוץ מזה הפיק שלך מאוד יפה האני אוהבת את הרעיון, חבל שאת לא ממשיכה :)

מאוד מאוד מאוד יפה · 19.12.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
אף פעם לא חשבתי על לונה ורון זוג...תמיד רון היה קורא לה 'משוגעת טובה',לא?
מאוד יפה!!!!
רק...
את מעבירה קטעים נורא נורא מהר,בקושי אפשר לנשום.
זה מסופר כאילו את משוחחת עם חברה,או מרכלת על מישהו.
אבל אל תעלבי!הרעיון והעלילה יוצאת מן הכלל!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני מצטערת · 06.07.2017 · פורסם על ידי :Rangi
אבל אני ממש ממש ממש ממש לא אהבתי.
רון ולונה?!
בחיים לא!
רון- גורלו וליבו עם הרמיוני.
לונה- גורלה וליבה עם השנורקקים פחוסי הקרן,חחח סתם לא באמת, גורלה וליבה עם דין. (לדעתי)
אני בכל זאת הייתי סקרנית וקראתי.
ואני מסכימה עם עמית גונן שאת מעבירה קטעים מהר.
אני ממליצה שתיקחי בטא שתאריך את הקטעים.
יש לך פוטנציאל והבטא תעזור לך לממש את הפוטנציאל שלך.
אולי תכתבי רונמיוני או סקורוז בפעם הבאה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007