האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חצוי ניקס

נייט ילד רגיל לכאורה מגלה שהוא חצוי של אלה עוצמתית ביותר שאפילו זאוס פוחד ממנה, הוא מגיע למחנה החצויים ומגלה שכל מה שהאמין בו שגוי



כותב: The Mistborn Lord
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 526
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה כאילו דה - שיפ: בינתיים ג'ן - פורסם ב: 06.10.2023 - עודכן: 27.10.2023 המלץ! המלץ! ID : 14325
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

נייט התעורר כרגיל בחצות. הוא אהב את הלילה והחושך, את תחושת את האפלה הקרירה מלטפת אותו, בשונה מאחרים נייט לא הרגיש עייף בלילות וראה מעולה בחושך, הוא נשכב על המיטה שלו עטוף באפלה ובמחשבות שלו בלבד וכך הוא שכב עד הזריחה.

בבוקר באה אימו המרושעת -הוא אף פעם לא הבין למה היא מתנכלת אליו תמיד- באה להעיר אותו: "שוב פעם את לא ישן ילד חצוף שכמוך" וסטרה לו, "תכין לך ארוחת בוקר ועוף לבית הספר!" נייט הלך במסדרון והדליק את הנרות במצבת הזיכרון של אביו שמת כמה שנים קודם לכן והלך להכין לעצמו ארוחת בוקר.

בדרך לבית הספר ראה נייט את המורה השנוא אליו מר קליפטשטיין. נייט הזעיף פנים "תביא מחר לבה"ס את אמא" אמר לו קליפטשטיין,"אבל לא עשיתי כלום!" אמר נייט "זה על כל הפעמים שהשחשכת לי את הכיתה" אמר קליפשטיין "זה לא היה אני!" מחה נייט "שתוק ולך לכיתה, אתה מאחר!" ענה קליפשטיין.

היום עבר רגיל וחוץ מכמה שיעורים משעממים שבאחד מהם הכיתה הפכה חשוכה וכולם חוץ מנייט לא ראו כלום, שום דבר מיוחד לא קרה. בהפסקה הוא פתאום הרגיש שמשהו לא טוב עומד לקרות אבל הוא התעלם והמשיך לקרוא (בהפסקות נייט תמיד קרא בשביל שלא יציקו לא כמו פעם).

 לאחר בית הספר נייט חזר הביתה לאימו המעצבנת היא הביתה בו במבט מעוצבן ואמרה "למטבח מיד אני רעבה" נייט הלך למטבח והכין לאימו ארוחת צהריים,

 

הוא היה רוצה להרעיל את האוכל אבל אמו הסתכלה אליו בעיני נץ בזמן שהכין את אותו,בזמן הארוחה אמרה אמא של נייט לנייט ברישעות "נייט, מחכה לך מתנה בחדר" נייט הלך לחדרו ומצא מצלמה על הקיר,"זה בשביל שעם לא תישן שוב אני אדע."

בלילה נייט הלך לישון בעל כורחו הוא חלם ששתי הרפיות מדברות אחת מהן אמרה לשנייה "הזמנתי אותו לשיחה איתך מחר אז נוכל לתקוף אותו" "הוא בטח צופה בנו עכשיו" אמרה האחרת והסתכלה על נייט.החלום הסתחרר ונייט מצא את עצמו בשמי לילה זרועי כוכבים לידו עמדה אישה עם עור שחור כלילה משובץ כוכבים ועיינים זוהרות באור לבן, נייט הרגיש לידה בטוח, "שלום אני ניקס אלת הלילה ואימך" "את לא מהמיתולוגיה היוונית?" שאל נייט "נכון" אמרה ניקס "עוד מאת תיווכח שכל המיתולוגיה הזאת נכונה" ענתה ניקס "זמננו קצוב  אני חייבת להגיד לך מחר תברח מהשיחה שאתה עומד להיות בה תברח אל המוזיאון אל הפסל שלי משם הכל יסתדר" אמרה לו ניקס, למרבה פליאתו של נייט הוא  האמין לה "קח" היא תחבה בידו צמיד משובץ כוכבי כסף "זה יגן עליך".

נייט התעורר שטוף זעה ולמרבה פליאתו הצמיד היה בידו, נייט הבין שכל מה שניקס אמרה לו נכון. היום הוא עומד לברוח.

 


מקווה שנהנתם


3 תגובות ואני מעלה שני פרקים

הפרק הבא
תגובות

תמשיך · 22.10.2023 · פורסם על ידי :בקביק 222
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מדהיםּּ!!!!! · 23.10.2023 · פורסם על ידי :סקאברס 687
המשכים עכשווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב!!!! · 23.10.2023 · פורסם על ידי :AmNet
פאנפיק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007