האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אמת או חובה

אמת או חובה בבית הספר לטוב ולרע



כותב: Hyunlix
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 106
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: בית הספר לטוב ולרע - זאנר: נחשו... אמת או חובה! - שיפ: הרגילים+הסטר ואנאדיל - פורסם ב: 07.12.2023 המלץ! המלץ! ID : 14491
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפסקה

משחק אמת או חובה. אנאדיל, הסטר ודוט, הגיעו לביקור קצרצר שאחריו יחזרו לתפקידן בתור השריפיות של נוטינגהם. סופי, דוט, הסטר, אנאדיל, הורט, ניקולה, וויליאם ובוגדן התיישבו במעגל, ושמו במרכזו בקבוק. הבקבוק מסתובב, ו... ניקולה שואלת את בוגדן.   

אמת או חובה?

אמת.                   

 ניקולה: "אתה ו-וויליאם באמת זוג?" סופי: "זה לא היה ברור כבר מזמן?" הורט: "תנו לו לענות כבר... "

בוגדן: "כן."

דוט:"ידעתי-ידעתי-ידעתי-ידעתי-ידעתי!!!"

כולם: (מסתכלים עליה כאילו היא נפלה מהירח).

דוט: "מה, אתם לא זוכרים? נו, כשהיינו בדרך לגבירה, הלכנו בשלג, בסופה, ואמרתי לכם: 'סופה או לא סופה, הם בהחלט זוג אוהבים' וחשבתם שאני מתכוונת לניקולה והורט, ואז הסברתי לכם, ואנאדיל הייתה כזה: 'חחה דוט איזה בדרנית'. זוכרים?"

סופי: "אהההה עכשיו נזכרתי...". דוט: :תודה רבה באמת..."                     

הבקבוק מסתובב שוב. סופי שואלת את ניקולה

אמת או חובה?

אמת.

סופי: "את עדיין שונאת אותי?". ניקולה: "אני בדרך כלל לא שוכחת לאנשים, אבל הפעם... אני מוכנה לסלוח. על הכל.".                             

בקבוק מסתובב

דוט שואלת את הסטר

אמת או חובה?

אמת.

דוט: "את ואנאדיל מאוהבות?" כולם: "אווווו..."

הסטר: "מה??!!! לא...". דוט הסתכלה עליה במבט מתחכם. הסטר: "טוב זה כאילו לא רשמי...".

דוט: "אומייגדדדד הצלחתי להוציא את זה ממך! יאייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!! ".

דוט: (מקפצת ורוקדת כמו משוגעת). אחרי שדוט נרגעה וחזרה לשבת, הבקבוק הסתובב שוב.

בוגדן שואל את סופי.   

אמת או חובה?

אמת.            

בוגדן: "איך זה בלי אגתה? כאילו, את מתגעגעת אליה?". סופי שתקה. הדמעות חנקו את גרונה כשחשבה על חברתה הטובה ביותר, כשנמצאת עכשיו רחוק מאוד בקמלוט, ונהנית מהחיים הטובים אך מלאי האחריות בתור מלכה, יחד עם בחיר ליבה (למרות שאין סיכוי שאגתה וטדרוס יצליחו לעבור יום אחד בלי להתווכח). אז ברור שהיא התגעגעה אליה!

סופי: "ברור שאני מתגעגעת אליה. אבל אני לא מרפה מהאמונה שלא משנה כמה נהיה רחוקות, אנחנו תמיד נישאר החברות הכי טובות. כי את אגי אי אפשר להחליף." סופי כבר לא הצליחה להשתלט על עצמה. הדמעות עלו והחלו לפרוץ מעיניה בפראיות.

לפתע קרה דבר לא צפוי; ניקולה קמה ממקומה, וחיבקה את סופי בחום.

כל הסובבים חייכו זה לזה. לאחר שהכל נרגע, דוט נעמדה והכריזה: "עכשיו נחליף מקומות, כדי שלכולם תיהיה הזדמנות לשאול כמעט את כולם."

אחרי החלפת המקומות, הבקבוק הסתובב. וויליאם שואל את בוגדן.     

אמת או חובה?  

אמת.

 וויליאם: "היית רוצה לעבור לבית הספר לטוב? כדי שנוכל להיות יחד גם בשיעורים?". בוגדן חשב, וניסה להתעלם ממבטיה הנוקבים של סופי. בוגדן: "תראה ווילי... בית הספר לטוב נראה הצעה מפתה... וברור שהייתי רוצה להיות איתך גם בשיעורים... אבל... אני שייך לבית הספר לרע, וגם אם הייתה לי האפשרות לעבור, כנראה שלא הייתי עושה זאת. אני מקווה שאתה לא נעלב.".

וויליאם: "ברור שאני לא נעלב, בוגס! זה בסדר מצידי שאתה מרגיש יותר טוב בבית הספר לרע, ואני אוהב אותך בלי קשר לבית ספר שאתה משתייך אליו." בוגדן קם, נתן לוויליאם נשיקה על הלחי והשניים התחבקו. דוט נראתה כאילו בעוד רגע היא עומדת להתפוצץ משמחה, או לחטוף התקף פאנגירל. (למרות שהיא נמצאת גם בתוך פאנפיק אבל זה פשוט הולך לי טוב עכשיו) 

הסטר: "וואו דוט, את נראית כמו גור חתלתולים מתחנן.". דוט: "וואו הסטר, ממש לא אכפת לי!". סופי: "אווו..."

הורט: "שמתם לב שהיה רק אמת עד עכשיו?"

וזה כמובן השתנה.

הורט שואל את אנאדיל.

אמת או חובה?

חובה. (סוף סוף!)

הורט: "חובה עליך לשפוך על משתתף לבחירתך נזיד מהקפיטריה של בית הספר לרע."

אנאדיל נראתה מרוצה, וכעבור רגע חזרה עם מנה מכובדת של נזיד מסריח ומקולקל למראה.        

היא ביקשה מכולם לעצום עיניים.

היא הסתובבה בין כולם, התלבטה מעט, ולבסוף שפכה כמות נדיבה של נזיד אדמדם חום...על הראש של סופי.

סופי, מרוחה כולה בנוזל סמיך דוחה, צרחה,נופפה בידיים, רצה, מה לא...

אחרי שהצליחה להתנקות, היא ישבה בצד לכל המשך המשחק.

צלצול חזרה לכיתות.

הורט חזר לבית הספר בלי להביט לאחור.

וויליאם ובוגדן צעדו לעבר בתי הספר, משוחחים בלהיטות ובידיים שלובות, ונפרדו בדרכם, כל אחד לבית הספר שלו.

הסטר ואנאדיל צעדו זו לצד זו לעבר היציאה מבית הספר, מפלרטטות אחת את השנייה בעוקצנות, כשמאחוריהן דוט, מדלגת בעליזות. 

עכשיו רק ניקולה וסופי נשארו.

ניקולה: "את באה? כבר היה צלצול.".

סופי: "כן אני יודעת, רק ש... רציתי שתדעי, שאם את צריכה משהו, באמת כל דבר, אני תמיד כאן בשבילך."

שתיהן חייכו, וצעדו יחד לעבר בית הספר.

 

לעצבן חברים, לחבר אנשים או לחלוק סודות עסיסיים,

אמת או חובה, זאת בהחלט התשובה!

(וואו זה הדבר הכי מוזר שיצא לי מהפה אי פעם, ואני אומרת לכם את זה בתור מלכת המוזרים.)

 

תגובות

חחח... · 14.12.2023 · פורסם על ידי :רותם אור יער טוליפ
אהבתי
(:

אני לא מכירה בית הספר לטוב ולרע · 09.02.2024 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי
אבל זה פאנפיק ממש טוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007