האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חייו של ג'יימס

חייו המוצלחים\גרועים של ג'יימס פוטר



כותב: Quiet day
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 54
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: לילי אוונס\ג'יימס פוטר - פורסם ב: 26.01.2024 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14583
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

"ג'יימס תעורר אתה מאחר לרכבת האקספרס!" אמא צעקה לג'יימס. ג'יימס בדק בשעה וראה:"10:40" על צג השעון ומבין שהוא צריך להזדרז בשביל להגיע לרכבת בזמן ולהגיע להוגרווטס. ג'יימס הזדרז והספיק ב:"10:51" כבר להיות ברציף 9 ושלושה רבעים ולחכות לרכבת עם הילדים האחרים שבאו להוגרווטס. "היי אני סיריוס בלק, מי אתה?" שאל פתאום ילד את ג'יימס וג'יימס הגיב בבהלה :"ג'יימס פוטר, מי אתה? אני מכיר אותך?" ואז הילד אמר:"לא, אבל אני רוצה שנהיה חברים טובים בבית הספר זה בסדר מבחינתך?" ואז ג'יימס הגיב ביותר ברוגע:"אוקיי בסדר,באיזה אתה רוצה להיות בהוגרווטס?" ואז סיריוס ענה לו:"בסלית'רין,כל המשפחה שלי נמצאת והייתה שם אבל עמוק יותר אני רוצה להיות בבית אחר כי אומרים שסלית'רין רעים" וג'יימס ענה לו:"אני רוצה להיות בגריפנדור,בית האמיצים אני בטוח שהוא יתאים לך!" וסיריוס אמר לו:"נשמע טוב!" ואז הם הגיעו להוגרווטס והם ראו את הטירה המפוארת של בית הספר לקסמים שנמצא מולם. הם נכנסו לתוך הטירה וראו ארבעה שולחות מפוארים עם מלא ילדים עם בגדים בצעבים שונים. אחרי שהם התבוננו האישה שעמדה בסוף חדר המפואר אמרה:"שלום כולם! קוראים לי מינרווה מקגונגל ואני פה כדי למיין אתכם לבתים. הבתים הם: גריפנדור, סלית'רין, רייבנקלו והפלפאף.עכשיו כל אחד שאקרא לו יבוא לכאן ואשים עליו את מצנפת המיון והמצנפת תמיין אתכם לאחד מארבעת הבתים." ואז היא הביאה מצנפת ורשימה של שמות הילדים של השנה הראשונה וקראה:" מיקל לומורוס!" וילד נמוך בא והיא שמה עליו את מצנפת המיון והמצנפת צרחה:"הפלפאף!" ואז מקגונגל קראה:"פיטר פטיגרו!" ואז הם ראו ילד שמן קטן בא והיא שמה גם לו את המצנפת ואז המצנפת היססה ואז קראה:"גריפנדור" ואז ג'יימס אמר:"פתאום נעלם לי החשק להיות בגריפנדור". ואז סיריוס אמר:"גם לי". אחרי זה מקגונגל קראה:"סוורוס סנייפ!" וילד די גבוה עם מבט אפלולי בא ואז מקגונגל שמה עליו את המצנפת ואחרי שהמצנפת בקושי נגעה היא צרחה:"סלית'רין" ואז ג'יימס לחש לסיריוס:"יודע מה? עדיף להיות עם הפיטר הזה באותו בית מאשר להיות איתו". ואז סיריוס לחש לו בחזרה:"כשאתה צודק אתה צודק". אחרי המיון של סנייפ מקגונגל קראה:"סיריוס בלק!" ואז סיריוס אמר לג'יימס:"צריך ללכת" ואז מקגונגל שמה לסיריוס את המצנפת ובמפתיע היא אמרה אחרי היסוס רב:"גריפנדור!" ואז מקגונגל קראה: "רמוס לופין!" ואז בא ילד די גבוה ויפה וג'יימס קיווה שהוא יהיה איתו באותו הבית ואז מקגונגל שמה לו את המצנפת על הראש והמצנפת קראה ללא היסוס:"גריפנדור!" ואז מקגונגל קראה:"לילי אוונס!" ואז באה הנערה הכי יפה שג'יימס ראה אי פעם ומקגונגל שמה לה את המצנפת והמצנפת צרחה מיד:"גריפנדור!" ואז ג'יימס קיווה ממש שהוא יהיה בגריפנדור עם הבחורה הזאת ועם חברו ועם לופין. ואז מקגונגל קראה סוף סוף:"ג'יימס פוטר!" והיא שמה לג'יימס את המצנפת וג'יימס ביקש ממש שהוא יהיה בגריפנדור אז המצנפת צרחה:"גריפנדור" והוא הלך לשולחן והסתיים המיון והם התחילו לאכול.

 

תגובות

טובבב! · 06.02.2024 · פורסם על ידי :Grover Underwood
רק אני ממליץ לשנות את השם של הפרק ל"הכניסה להוגוורטס" או "המיון" או משהו כזה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007