האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס החדש

הוגווטס כבר ישן, הגיע הזמן למהפכה, הגיע הזמן למשהו חדש, אני מתכוונת לעשות את זה...



כותב: גריינג'ר לנצח123
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1814
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: לא ידוע - זאנר: מתח - שיפ: לא ידוע - פורסם ב: 04.02.2024 - עודכן: 21.04.2024 המלץ! המלץ! ID : 14590
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

הי לכולם, אני לילי גריינג'ר, צאצאית של הרמיוני גריינג'ר. אני רוצה לספר לכם הסיפור המחמם לבבות שלי בהוגוורטס אבל אמרו לי להזדרז אז אני אקצר. אני אספר רק על אחרי הוגוורטס, טוב לכם?

למדתי רק שנתיים בהוגוורטס ועמדתי לעזוב, זה פשוט בית ספר גרוע!

אני בוצדמית, אז ההורים שלי לא היו מרשים לי לעזוב גם אם הייתי מדממת למוות.

המורים איבדו את הרצון ללמד אחרי הארי פוטר הגדול, הגמדוני בית לקחו השראה מדובי והפכו להיות חופשיים אז אנחנו, התלמידים, צריכים לעשות תורנויות מטבח.

אז אם אתם שואלים... לא, אני לא אוהבת את הארי פוטר ורון וויזלי והרמיוני גריינג'ר הטיפשים.

כל מה שאני רוצה זה לשבת בבית ולקרוא אבל ראיתי את ההבעות פנים של התלמידים בשכבה שלי, גם הם היו נואשים למשהו אחר, טוב יותר. 

גמרתי את הלימודים בקושי מסוים, אני מניחה שאתם כבר יודעים מה הוא (רמז, זה כל מה שדיברתי עליו עד עכשיו). עכשיו אני בוגרת הוגוורטס, בת 17.

עולם מלא דימיונות וקסמים פותח אליי את השערים שלו, אני מתכוונת לנצל אותו עד הסוף.

אני מתחילה בקסם בניה קטן, אני מזמנת ב'אציו!' אלפי לבנים, אומרת 'בניאטון' וכולן נבנות אל מה שאני לוחשת פעמיים (אני המצאתי את הקסם 'בניאטון'). אתם בטח שואלים אותי, לילי, את אמרת שיש לך קושי אבל את מסתדרת מעולה!

אני יכולה לענות על זה, "רק בגלל ששנאתי את הוגוורטס לא אומר שלא הייתי טובה בקסמים".

הטירה שבניתי הייתה אפילו יותר גדולה מהוגוורטס! צריחים גדולים והמון מזדרונות בצדדים ושטחים פתוחים באמצע, אגם גדול מקיף את הכל. בלי ששמתי לב דרכתי על לבנה אחת, היא ריפרפה מתחת לרגלי, נואשת לצאת, הנחתי לה והיא הסתדרה על משהו שאפילו לא שמתי לב אליו, מתקן ענקי להנחתת דברים הוצב כמה מטרים ממני. צורתו של המתקן הזכירה למטה של חיה כלשהי בעלת ארבע רגליים. חתול, כלב, פנתר, צ'יטה...

שועל... 

אני רוצה לעשות שועל (מה זה אומר בכלל), אני רוצה לשלב שועלים, לא מגיע להם מספיק קרדיט! זימנתי עשרות שועלים, אולי מאות, לחשתי להם 'לפלפו אותה' (אני המצאתי מלאאאא קסמים אז אם יש קסם שנשמע מצחיק ולא שמעתם אף פעם, כנראה שאני המצאתי אותו), השועלים הזדקפו מיד, גבייהם התקשה קצת, מטר מעלייהם הופיעו באוויר כריות, הן ריחפו לאט ונכרכו סביב גבייהם של השועלים, השועלים חזרו לחיים והתנהגו כרגיל, רק שעכשיו לא הייתי האויבת בשבילם.

זימנתי ב'אציו' דפים, לקחתי אחד וכתבתי עליו

                                                                                                                                    אתם מוזמנים אל

                                                                                                                                           בית הספר 

כאן עצרתי, איך אני אקרא לבית הספר שלי?

משהו עם פוקס (שועל באנגלית)

פוקס, פוקסי, ארמז (ידיים באנגלית), לגס (רגליים באנגלית), פוקסילגס! רגליי השועלי!

                                                                                                                                    אתם מוזמנים אל

                                                                                                                                      בית הספר פוקסילגס

                                                                                                                         מה יש?

                                                                                                                         שועלים מעופפים שישרתו אותכם

                                                                                                                         מורים מעולים!

                                                                                                                         שיעורים מעניינים ומועילים

                                                                                                                                         הירשמו מהר!



בעזרת הקסם 'להעתיק תיק תיק להעתוק תוק תוק' גרמתי למודעה להעתק אל הדפים האחרים, שמרתי שבע דפים בצד ועלייהם כתבתים מכתבים לאנשים שיהיו מורים מעולים, רק שיסכימו.

"אתם יכולים לעשות לי טובה..." שמעתי את עצמי אומרת.

כל השועלים נעצו בי מבטים, זה היה מפחיד. עזרתי אומץ ואמרתי "תפיצו אותנו, בבקשה" השועלים פרשו את כנפייהם הבילתי נראות והתעופפו לפזר את המכתבים.

זהו, בית ספר משלי, זה כל מה שרציתי מאז השנה השניה שלי בהוגוורטס, אז למה הידיים שלי רועדות?

הפרק הבא
תגובות

טובבב! · 07.02.2024 · פורסם על ידי :Grover Underwood

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007