האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ספוטיפיי

הארי מתמכר לספוטיפיי.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 81
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור (טירוף) - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.02.2024 המלץ! המלץ! ID : 14601
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג (ולספוטיפיי?).


מתנצל על האורך.




הארי היה ידוע תמיד כקוסם רגיל בסך הכול, כזה שלא מצליח במיוחד בלימודים אבל גם לא נכשל, כזה אמיץ אבל עם נקודות חולשה, כזה נחמד אבל מניאק מארץ המניאקים לפעמים. גם כדמות ראשית בספר הוא היה ממוצע בלבד. אבל בדבר אחד הארי לא היה ממוצע כלל וכלל: הארי שנא מוזיקה. בעוד כל שאר תלמידי הוגוורטס ישבו בהפסקות והקשיבו למוזיקה בספוטיפיי, הוא סתם ישב. בעוד שאר התלמידים הביאו אוזנייה בלתי נראית לשיעורים והקשיבו למוזיקה תוך כדי למידה, הוא הביא אוזנייה בלתי נראית לשיעור ולא הקשיב בה לכלום. הסיבה לשנאה של הארי למוזיקה הייתה, למעשה, פשוטה מאוד: הוא אף פעם לא שמע מוזיקה! הדרסלים, ששנאו מוזיקה, לא איפשרו לו אף פעם לשמוע מוזיקה. לכן יום אחר יום לא יצא לו לשמוע מוזיקה, אפילו לא פעם אחת!

עד שיום אחד, הארי פתח את האייפון 15 פרו מקס שלו וראה סמל של אפליקציה שהוא לא ראה מעולם. הסמל היה עיגול ירוק עם שלושה קווים שחורים בתוכו. מתחת לסמל הייתה כתובה המילה ספוטיפיי. מה זו המילה המוזרה הזאת? שאל את עצמו. הוא מעולם לא שמע אותה. מתוך סקרנות הארי הקיש על הסמל. הוא נכנס לאפליקציה, ובחר פלייליסט רנדומלי. לפתע נשמע צליל מוזר, שהוא לא שמע מעולם. האם זו הייתה שירה? הוא מעולם לא שמע דבר כזה. עד מהרה הוא התרגל לצליל וזרם עם השיר.

בימים שלאחר מכן, הארי הקשיב למוזיקה בלי הפסקה. למעשה הוא הקשיב כל כך הרבה שדראקו הפסיק לקרוא לו "פוטי" והתחיל לקרוא לו "ספוטי", מלשון ספוטיפיי. הוא הקשיב למוזיקה בכל רגע שיכל להקשיב, וגם ברגעים שלא יכל להקשיב. למשל, אולי זה יפתיע אתכם, אבל בקרב על הוגוורטס, ובדו קרב המפורסם שלו נגד וולדמורט הוא נלחם תוך כדי שהיה באמצע פלייליסט מאוד ארוך של דייויד בואי.

עד שיום אפל אחד להארי נמאס ממוזיקה. פשוט נמאס לו. הוא לא יכל להקשיב יותר ולו לדקה של מוזיקה. הוא מחק את ספוטיפיי ויותר לא הקשיב שוב למוזיקה. חושבים שזה נמשך הרבה זמן? כלל וכלל לא. כעבור שנה הוא שוב הוריד את האפליקצייה, ושנה לאחר מכן הוא מחק אותה, ושנתיים לאחר מכן הוא הוריד אותה, ושנתיים לאחר מכן הו מחק אותה, וחצי שנה אחרי זה הוא שוב הוריד אותה, ו - טוב, הבנתם את הרעיון.

 

הסוף.

תגובות

הייתי משפרת קצת את הסוף · 09.02.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
"כעבור שנה הוא שוב הוריד את האפליקצייה, ושנה לאחר מכן הוא מחק אותה, ושנתיים לאחר מכן הוא הוריד אותה, ושנתיים לאחר מכן הו מחק אותה, וחתי שנה אחרי זה הוא שוב הוריד אותה, ו - טוב, הבנתם את הרעיון."
הייתי מקצרת קצת, חוץ מזה, ממש יפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007