האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מלכה בהפרעה

לכבוד אתגר הגאווה, שיחה קצרה בין אליסון דילורנטיס שיוצאת מהארון בפני ספנסר הייסטינגס. אמילי פילדס מוזכרת בשיחה.



כותב: I Love Fall Out Boy
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 31
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: שקרניות קטנות ויפות - זאנר: דרמה - שיפ: אמיסון (אמילי פילדס + אליסון דילורנטיס) - פורסם ב: 01.03.2024 המלץ! המלץ! ID : 14653
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אני בוהה ברצפה, לא מצליחה להוציא מילה מהפה. היא מסתכלת עליי במבט מוזר, כאילו היא יודעת במה מדובר אבל לא רוצה להאמין שזה קורה. אני נושכת את שפתיי בחוזקה ומנסה להחניק דמעות, ממתי אני נשברת? אני אליסון דילורנטיס, המלכה הבלתי מעורערת של כל רוזווד, שום דבר לא ישבור אותי עכשיו. כשאני חושבת על כל המילים שאני רוצה להגיד לספנסר אני מבינה שזה שווה את המאמץ שלי עכשיו.

היא מביטה בי ומחכה שאפתח בפניה. "אלי, אני מבינה שאת לחוצה. אבל בבקשה תגידי לי מה קורה, השעה כבר שלוש וחצי לפנות בוקר." היא משפשפת את עיניה ונועצת בי את מבטה במלוא הריכוז.

אני עוצמת את עיניי ונושמת עמוק. אני אעשה את זה. אני אצליח. אני חייבת להצליח.

"ספנס... אני חושבת שאני אוהבת אותה." אני אומרת, קולי רגוע אבל גופי רועד ומחשבות רבות עולות בראשי.

היא שותקת ומסמנת לי להמשיך לדבר.

"אני לא חושבת, אני בטוחה." אני אומרת עם יותר ביטחון כשהיא לא מביעה שום גועל כלפיי. "אמילי היא האחת שלי ואני מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להבין את זה."

ספנסר מחייכת ואוחזת בידי. "את יודעת מה, אלי? כולנו מודעים לכך שאמילי מאוהבת בך מאז השנה הראשונה של התיכון, אבל עכשיו את תזכי לעשות אותה מאושרת, ולפני הכל, את תעשי את עצמך מאושרת. עברת הרבה חרא כדי להגיע לאן שהגעת והאושר מגיע לך עכשיו."

אני מחייכת בטיפשות אך היא שואלת אותי שאלה שעדיין אני חרדה מאוד לענות עליה. "ביסקסואלית או לסבית?"

אני משפילה את ראשי ומביטה במבוכה בידיים שלי. אני מנידה בראשי לשלילה.

"קדימה אלי, את מסוגלת להגיד את זה." היא מנסה לעודד אותי.

אני מרימה את מבטי אליה ומביטה עמוק לתוך עיניה. "אני בי, ספנס. אני ביסקסואלית ומאוהבת באמילי פילדס." אני אומרת בנשימה אחת לפני שאתחרט על המילים שלי.

ספנסר מחייכת אליי ומתקרבת אליי. "אני גאה בך, אלי. אני תמיד אקבל אותך כמו שאת."

אני מרשה לעצמי לטבוע בחיבוק שלה. אחותי החורגת, הנערה הכי גסה מבין ארבעת השקרניות שלי, היא מקבלת אותי. אותי!

אני חשה גאווה בהישג המרשים שאני משיגה עכשיו.

"את יכולה לעדכן את שאר השקרניות? אני רוצה ללכת לאמילי, לדבר איתה." אני אומרת לה בהתרגשות קלה.

ספנסר מחייכת ומשחררת אותי מהחיבוק. אני רצה לדלת ביתה ושומעת אותה מאחוריי. "בהצלחה אלי, אתן יכולות לעשות את זה!" היא צועקת לי.

אני יוצאת לרחוב לנשום את האוויר הצח שממלא את ריאותיי, בראשי עוברת כעת רק מחשבה אחת.

אני אהיה מאושרת עם אמילי פילדס.

תגובות

אחלה פאנפיק · 04.03.2024 · פורסם על ידי :Inevitable
מה קורה כריס?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007