האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כאן מבריזים בכיף

כל חברי ניו דיירקשנס מסתירים מהמורה וויל שקווין ורייצ'ל מבריזות מהחזרות. איך זה ייגמר בסוף?
נכתב לספיישל מיוחד.



כותב: I Love Fall Out Boy
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 38
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: גלי - זאנר: קומדיה - שיפ: קווינצ'ל, בריטאנה - פורסם ב: 01.03.2024 המלץ! המלץ! ID : 14654
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

*נקודת המבט של בריטני*


אני לא יודעת מה קורה במקינלי היי לאחרונה. אני שמה לב למבטים של כל התלמידים סביבי, הם נראים כמו מכונות שכל הזמן חוזרות על אותו דפוס התנהגות מוזר: מבטי קנאה, מבטי רצח, מבטי רחמים ומיד לאחר מכן מגיעות גם הערות עוקצניות ולא מפרגנות. למדתי להסתדר עם המבטים, אפשר להגיד שסנטאנה לופז בתור שומרת ראש זה דבר מאוד יעיל בקטע הזה, היא יודעת איך להתמודד עם התלמידים האלה, הם רועדים מפחד כשהם רואים אותה. אני כמובן נהנית ממבטי האימה על פניהם, אך עדיין לא גיליתי את מקור הבעיה.
אחרי תקופה קצרה של יובש בעניין מקצועות ההעשרה בבית הספר, אחת שהרגישה לי כמו נצח אבל למעשה נמשכה רק חודש וחצי, חזרתי למועדון גליי. כולנו היינו בסוג של נתק והחזרנו את המועדון. התגעגעתי לכולם, התגעגעתי לשיר עם סנטאנה שלי, התגעגעתי לשמוע את מר שוסטר החנון חופר בלי הפסקה, אבל יותר מהכל התגעגעתי לימים שהתגריתי בקווין.
אתם בטח לא יודעים, אבל מסתבר שקווין פאבריי המקסימה שלנו היא ביסקסואלית. אחרי שאבא שלה זרק אותה מהבית בגלל הריון לא מתוכנן היא התרחקה קצת מהנצרות אבל אף אחד לא חשב שהיא תעשה את הדבר הגדול הזה ותצא מהארון. אף אחד גם לא היה מאמין בכלל שהיא מהקהילה. תדמיינו את זה - בלונדינית, גבוהה יחסית לרוב התלמידים, עיני שקד בוהקות, אף מהמם, פשוט פנים של מלאך. הפנים האלה הולכות לייצג את הקהילה בתיכון שלנו, למרות שיש עוד חברי קהילה פה. אנחנו לא מתחבאים.
קווין המאוד "דיסקרטית" שלנו קצת מאוהבת ברייצ'ל ברי, אבל אל תגלו לאף אחד. אה, רגע, יש בעיה - כולם כבר יודעים. שוב, קווין דיסקרטית. סליחה, תדמיינו מירכאות במחשבות שלי. רק רייצ'ל מספיק מטומטמת בשביל לא לקלוט את זה. הן יסתדרו נהדר ביחד, שתי מטומטמות יבינו אחת את השנייה.
כשאני נכנסת לשיעור של מועדון גליי אני מתיישבת בין פאק לסנטאנה. פאק המדהים מנשק את כף ידי ומחייך, אני אוהבת אותו, הוא כמו אח בשבילי. אני מניחה את ראשי על כתפה של סנטאנה ומביטה בוויל שוסטר, שהיה האחרון שנכנס לחדר החזרות שלנו.
"חברים, אני צריך שתספרו כמה מכם הגיעו, נראה שיש כמה חסרים," וויל מוציא את יומן המורה שלו ומשרבט כמה מילים לא ברורות על עמוד חדש.
"אף אחד לא חסר, המורה," מייק אומר במהירות ומפנה את מבטו לטינה, שמאשרת את דבריו.
אני רואה את סנטאנה זועפת למשמע דבריו. "לא נכון, קווין חסרה וגם רייצ'-"
"שקט, לא חסר אף אחד," פאק מניח את ידו על פיה של סנטאנה ומסמן לה משהו שגורם לה להשתתק.
אני מבינה תוך שנייה במה מדובר. "הן מבריזות? ביחד? בפעם הראשונה?"
"למה שלא תצעקי את זה שכולם ישמעו?" סאם מעיר מאחוריי בציניות.
"נו סאם, אני רצינית. חשבתי שרייצ'ל הפרפקציוניסטית לא תפספס אף שיעור," אני משלבת את ידיי בזעף.
הוא צוחק ומניד בראשו לשלילה. "אולי במקום לחשוב על רייצ'ל תתחילי לספר לנו על הקולג' שאת הולכת להירשם אליו?"
אני מסמיקה מיד וזזה קצת רחוק מסנטאנה ופאק.
"אני אסיים את השנה האחרונה פה איתכם ואלך ללמוד שם פיזיקה וכימיה, אבל אני גם רוצה קורס העשרה של אסטרופיזיקה. אין לי מושג עד כמה זה יצליח לי אבל עם ממוצע כמו שלי אני דיי אופטימית."
"שיהיה בהצלחה," סאם מחייך אליי, "נכון שזה יותר מעניין מלדבר על רייצ'ל?"
"אתה חתיכת מניאק!" אני זורקת עליו מחברת. "אני לא אפתח יותר בפניך אם אתה שוב לא תתייחס ברצינות למה שאני אומרת!"
"טוב, בריטני וסאם, חדל אש. מתחילים את השיעור?" וויל קוטע אותנו וכולם מהנהנים בהסכמה.

---

"בסדר גמור, לא רע. בעוד יומיים נעבוד על השיר הזה שוב. ארטי, אתה צריך להתאמץ קצת יותר," וויל פונה לארטי כשאנחנו מסיימים את החזרות.
"אני לא טעיתי יותר בקצב?" בליין שואל וקם ממקומו.
"לא," וויל עונה לו בחיוך, "יש התקדמות."
כולם קמים מכיסאותיהם בדיוק בשנייה שפין וקורט נכנסים לתוך חדר החזרות בריצה, בקושי נושמים.
"אתם ידעתם ולא סיפרתם לנו?" קורט שואל ומתעלף על הרצפה.
"מה לא ידענו?" וויל מביט בקורט בדאגה ומרים אותו מהרצפה כדי לקחת אותו למרפאה.
"שקווין ורייצ'ל שכבו עכשיו בספריה!" פין צועק מספיק חזק כדי שכל היושבים בחדר ישמעו אותו. אין ספק שכולם שמעו, קשה לפספס.
"הן מה?" וויל מסתובב עם קורט בידיים שלו ומביט בפין בתדהמה.
פין מושך בכתפיו ומסתובב כשהוא רואה את המבטים של כולם ננעצים מאחוריו.
קווין ורייצ'ל עומדות שם במרחק קצת גדול אחת מהשנייה ומבוכה קשה על פניהן.
"פספסנו משהו?" רייצ'ל מנסה להיראות תמימה.
"לפי הצורה שהחצאית של קווין מסודרת אני מבינה שנהניתן ודאגתן להסתיר את זה, אבל לא מספיק טוב," סנטאנה אומרת בציניות ואני נוזפת בה.
"סוף סוף, בנות," אני מחייכת אליהן וסנטאנה מגלגלת את עיניה.
עכשיו לא תהיה דרמה במועדון, בלי המתחים המיניים בין קווין ורייצ'ל שגורמים לי לצאת מדעתי באמצע החזרות.
תודה לאל.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007