האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שלום.אני יוסטה.



כותב: עמית גנון
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6116
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,כ ר ג י ל - זאנר: אין לזה שם,לז'אנר שאני מתכוונת אליו - שיפ: ג'ן מאוד ג'ני.[; - פורסם ב: 12.12.2010 - עודכן: 22.12.2010 המלץ! המלץ! ID : 1467
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפיק:שלום.אני יוסטה.
כתב\ה:עמית גנון.
כל הזכויות שמורות לג'יי.קיי.רולינג.
קריאה מהנה!

איזה מסיבת יום הולדת עגומה.כמעט נרדמתי.רק עוגה.וזה בשבילי.
כי לי יש יום הולדת.20.די מוזר,בעצם,לעבור לעולם המבוגרים.הגדולים.לעזוב את גילאי העשרה ולהיכנס לעולם האמיתי.לעולם שבו אין חיוכים וצחוק בכל פינה וחור.לעולם שבו יש חילוקי דעות.משא או מתן.מלחמות.ריבים.בקיצור,העולם האמיתי.
לעזוב את גילאי העשרה,כמו שאמרתי.לעזוב את הציפייה המתוחה של נשיקה ראשונה,את ההתרגשות כשמגלים אהבה ראשונה.את האכזבות.הסודות.והשקרים.הו,כמה שקרים הייתי משקרת להוריי בזמן העשרה שלי!כמה סודות הייתי מסתירה מהם ומחבריי!
והיה עוד דבר שכאב ליבי עליו.
ספרים.כל ספרי הפנטזיה שכה אהבתי!חייתי דרך אדוארד ובלה,נשמתי דרך ארגון...
אבל,סדרת הספרים היקרה לי מכל.הארי פוטר.חלמתי עליו-ישנה וערה.לפעמים אפילו הייתי עושה את ג'יני,או הרמיוני,מול המראה.
כה אהבתי את סדרת הספרים הזו.כל כך אהבתי.חברותיי היו קוראות לי פוטרית.איזה כינויים לא הדביקו לי.
כשנסענו לאנגליה איתרנו את מקום מגורייה של רולינג.והיללתי אותה ושיבחתי(עם סומק קל על לחיי)על כתיבתה הנהדרת והמותחת.פגשתי את אמה ווטסון.
אך כל זה היה כלום לעומת מה שקרה ביום הולדתי ה-20.המעבר מגיל העשרה לעולם האמיתי.

                                                                                                    ***

"מזל טוב,יקירה שלי!"קראה סבתא אנדריאה,ונשקה על לחיי בשפתיים רועדות.סבתא המסכנה.בת 92-וכל כך...חזקה.כל כך בריאה.לעיתים רחוקות חלתה.ושמחתי בשמחתה.
"גם לך,סבתא.היום את בת 92!"קראתי ונתתי לה את המתנה הקטנה שקניתי לה,לסבתא היקרה לי מכל.אמא די התפלאה שאני וסבתא נולדנו באותו תאריך.ה-1 באוגוסט.
"מה זה משנה אני?"צחקה."העיקר שאת מאושרת!"
אמא בכתה מהתרגשות.אמא שלי,סוזי,לא מסוגלת לעבור יום ללא בכי.או שזה בגלל מריבה שהייתה לה בעבודה עם המנהל שלה,או שזה היה בגלל שאבא צעק עלייה או רב איתה,או שזה בגלל מכה שהיא קיבלה,או בגלל התרגשות.היום זה היה בגלל האפשרות האחרונה.עם הדמעות שלה היה אפשר למלא דליים לחברת המים.
"אוי,יוסטה יוסטה..."חיבקה אותי אמא.לעזעזל עם אבא,חשבתי.הוא אף פעם לא הגיע ליום הולדת שלי.העבודה הייתה כמו אשתו השנייה והבנים שלא היו לו(אני בת יחידה).
"טוב,אני עולה שנייה לחדר שלי,"אמרתי.אלוהים,אני כל כך מסריחה.כנראה בגלל שרצתי הביתה,ולא נהגתי בשברולט המהממת שלי.
עליתי והחלפתי את הגופייה האדומה והג'ינס הצמוד בשמלה לבנה וצמודה.קלתי צמה מהירה ומשעיר הארוך והחלק,חידשתי את הפרנצ'הסדוק שלי,עד ש-
"סליחה?"
אני אומרת לכם,הרגשתי כאילו אני עומדת להתעלף.פתחתי את הפה כדי לצרוח את הצרחה של החיים שלי,אבל יד הונחה על פי.היא הייתה כל כך חזקה.
"אני ממש ממש ממש מצטערת,"אמרה הדוברת קול שבהחלט היה בו צער."אני פשוט לא רוצה להתגלות.בואי תשבי על המיטה ואני אגיד לך הכל!"
הקול היה מוכר איכשהו.כאילו שמעתי אותו בעבר,אבל לא הייתי בטוחה.
הדוברת הורידה את ידה מפי.כשהסתובבתי להחטיף לה באמ-אמא שלה,נפערו פי ועיני גם יחד כאילו מישהו לחץ על כפתור לפתיחת פה ועיניים,וידי המאוגרפת נשארה תלויה באוויר.
לא.לא יכול להיות שזה קורה לי.לא יכול להיות ש...
"אה...את...את..."אלה ההברות היחידות שיצאו לי מהפה.הורדתי את ידי לאט לאט,בהדרגה.הבטן והידיים רעדו לי בהרמוניה מלאה.
"אני מה?"היא שאלה.אני פשוט לא מסוגלת להגיד את שמה.
"את..."
"אני מה?תשבי פה,אני יסיבר לך הכ-!"היא התחילה להסביר,אבל אז שמה חדר לי לתודעה וצרחתי את שמה שידעתי והכרתי כל כך הרבה שנים.
"ג'יני וויזלי!!!!!!!!"

תגובות...?

הפרק הבא
תגובות

אמממ...אני רוצה לומר משהו. · 12.12.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון (כותב הפאנפיק)
אפשר לומר שחלמתי את הסיטואציה הזאת.חלמתי שפתאום ג'יני באה אליי משום מקום ומדברת איתי,לא ידוע אל מה.
רק...שיניתי קצת,כפי ששמתם לב.
תגובות ודירוגים,פלייייייייייייייייייייייייייז!!!!!

טוב,כן,גם אני חלמתי את זה :) · 12.12.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
הבעיה כאן,כמו בכל הפאנפיקים שלך,היא שהפרק קצר מידי.
את מנסה להשאיר את הקוראים במתח,אבל רק הורסת להם.

וואו · 12.12.2010 · פורסם על ידי :רון בונן
100מם, 100לף ומוווווושלם!!! מחכה להמשך!!

יפה !!! · 12.12.2010 · פורסם על ידי :serious_13
מקורי ביותר !! מחכה להמשך !

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007