האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

טרבור



כותב: dori51
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2580
4 כוכבים (4) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: למה אתה שוכח נוויל? - זאנר: טרבור נעלם בערב השנה החדשה (New Yearגs Eve). דראקו עוזר לנוויל למצוא אותו ומקבל גמול מפתיע - שיפ: נוויל/דראקו - פורסם ב: 03.09.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 147
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טרבור

 

 "מה אתה עושה פה, לונגבוטום? מתכנן להיפגש עם מישהו לנשיקת חצות? הו, אני טיפש. מי ירצה לנשק אותך?"

 

נוויל נדרך כשהוא שמע את הדיבור המתמשך, מדושן העונג. מעיף מבט מעבר לכתפו, הוא ראה את מאלפוי עומד ליד פתח הדלת, שרביטו מטיל צללים על פניו החיוורות, המחודדות. "הרמיוני נתנה לי אישור להיות בחוץ אחרי שעת כיבוי האורות, מאלפוי, אז אתה לא יכול להוריד לי נקודות."

 

"מתחבא כרגיל מאחורי חצאיתה של המדריכה הראשית, אני רואה," נחר דראקו בעודו נכנס לחדר, מבט של בוז על פניו, ואמר "אני מאמין ששאלתי אותך שאלה, לונגבוטום. מה אתה עושה במגדל האסטרונומיה ביום הראשון של השנה כה קרוב לחצות? כבר הבנו שהסיכויים שאתה תפגוש מכשפה קרובים לסיכויים שלוויזלי יהיו שני גוזים, אז למה אתה כאן?"

 

"אני מחפש את טרבור," נאנח נוויל, לא מסוגל לסתור את דבריו של מאלפוי. גם לא היה לו עניין לספר לו שהוא מעדיף לפגוש קוסם לנשיקה לילית, ולא מכשפה, דבר סודי שרק הקרובים לו ביותר ידעו. אם מאלפוי אי פעם יבין שהוא אוהב בנים, יענו אותו סלית`רנים זדוניים ומרושעים.

 

"אתה פוגש קוסם?" שאל דראקו בסקרנות, גבה חיוורת התקשתה בעודו מכוון את שרביטו לכיוונו של נוויל כדי להפיק עוד אור.

 

"לא," הוא אמר במהירות. "טרבור הוא הקרפד שלי."

 

"הו, זה חסר מחיר, לונגבוטום!" דראקו החל לצחוק. "אתה לא מסוגל לעורר עניין במכשפה או בקוסם, אז אתה חייב לנשק את הקרפד שלך בערב השנה החדשה! כמה מתוק. בבקשה הזמן אותי לחתונתכם. אני בהחלט זקוק ליותר שעשוע בחיי. דברים נעשים כה משעמים לעיתים."

 

"כן, טוב, אני לא רואה שאתה נפגש עם מישהי לחגוג בנשיקה," מלמל נוויל בעודו מתכופף לחפש מתחת לארון. אין כל זכר לטרבור.

 

"בוא נמצא את הצפרדע המזורגג שלך," לגלג דראקו בעודו מסתובב בפתאומיות, מילותיו של נוויל פוגעות בו בנקודה רגישה הרבה יותר מידי. הוא למעשה התנדב לסייר הערב במגדל האסטרונומיה כדי שהוא יוכל לתפוס כמה שיותר זוגות שמחים שינסו להשתמש בחדר לנשיקות וכיוצא בזה. הוא נהנה ביותר להוריד נקודות לכולם, אבל הייתה לו הנאה מיוחדת למצוא זוגות שיצאו אחרי כיבוי אורות. כמה הערות לגלגניות והורדה של נקודות נראו כדרך נהדרת להרוס רומנטיקה.

 

הם השתתקו בעודם מחפשים מתחת לכל הארונות בחיפוש אחר הקרפד האובד. דראקו חיפש בארון האחרון כשהבחין בצללית נעה מזווית עינו. עם חיוך ניצחון, הוא רכן קדימה והטיל על החיה אור לפני שהכריז בשביעות רצון, "מצאתי את הצפרדע שלך, לונגבוטום."

 

"באמת?" מיהר אליו נוויל,מועד על רצפה בולטת אבל תופס את עצמו לפני שנפל. הוא חייך כשראה את טרבור. הוא הרים את קרפדו ושם אותו בכיס גלימתו. "אתה לא יכול להמשיך לברוח, טרבור. הייתי כל כך מודאג."

 

"עכשיו כשמצאת את החבר שלך, לונגבוטום, אין לך תירוץ להיותך כאן אחרי כיבוי האורות. עשר נקודות מגריפינדור," אמר דראקו בשמחה.

 

"תודה על שמצאת את טרבור, מאלפוי," נוויל חייך, כלל לא שם לב שאיבד לביתו נקודות. מבלי לחשוב, הוא רכן קדימה ונישק את הנער הבלונדיני בקולניות. הוא נדהם כשידו של מאלפוי נעה מאחורי ראשו כדי לקרב אותו אליו, הנשיקה הפתאומית מעמיקה והופכת מפשוטה לקפדנית. כשהנשיקה נגמרה, נוויל לא הצליח לחשוב על שום דבר לומר, לא בטוח שהוא לא פשוט דמיין שחלק את הנשיקה הטובה ביותר שהייתה לו מעודו עם מאלפוי מכל האנשים.

 

"עשר נקודות מגריפינדור על נשיקה מזורגגת נפלאה," מלמל דראקו בעוד אצבעותיו נשזרו בשיערו. מה קרה הרגע? הוא נישק את לונגבוטום. למעשה, לונגבוטום נישק אותו תחילה אבל הוא בהחלט לא עצר את הנשיקה או הביע התנגדות כלשהי.

 

"כדאי שאחזור לפני שהרמיוני תבוא לחפש אותי," אמר נוויל ברוך, עדיין חושב על הנשיקה. כשהוא הגיע לדלת, הוא הביט מעבר לכתפו, רואה שדראקו לא זז. לפחות הוא לא היה היחיד שהיה מבולבל ממה שהרגע קרה. "ערב השנה החדשה שמח, מאלפ-דראקו

תגובות

יפההה · · פורסם על ידי :London
יפהה כל כךךך

המשך!! · · פורסם על ידי :סופרן

ע · · פורסם על ידי :ayeletm0
זה ממש יפה, אבל שמתם לב שכל הפאנפקים על הומואים?? כאילו הלוו???

נכון.. דיי נמאס לי מהמואים.. · · פורסם על ידי :Kiss The Rain

גרוע... · 20.07.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
גרוע...

מה להגיד? · 18.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
אין לי מילים... זה יפה, מבלבל, מביך, מצחיק, מוזר, ועוד הרבה מאוד דברים!!!!
אבל שווה המשך...

אוווווווווווו · 23.05.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
הפנפיק נטוש :(
לאלאלאלאלאלאלאלא
זה ממש יפה!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007