האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

פדופיליוס טוטאלוס

הארי מתחיל ללמוד בהוגוורטס והמורים נמשכים אליו מינית.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 24
פרק:
דירוג הפאנפיק: pp18 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: הארי/הרבה אנשים - פורסם ב: 05.04.2024 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג (את באמת רוצה לקבל את הזכויות על הדבר הזה?)


טריגר פדופיליה ואונס (לא מתואר אבל מוזכר)


 

 

תלמידי השנה הראשונה ישבו בשיעור בשיקויים שלהם. סנייפ עמד בקדמת הכיתה. "היום, תלמידים, נלמד על שיקויי אונס. שיקויי אונס הם שיקויים רעים ואסורים לפי החוק, והשימוש בהם שקול לרצח... אבל לפעמים הם יכולים להיות שימושיים. בכל מקרה, כדי להכין את זה, צריך לקחת קדרה, להכניס לתוכה כמה כוכבי אניס..."

הפרופסור מקגונקל פתחה את דלת הכיתה. "פרופסור סנייפ, המנהל מעוניין לזמן את הארי לפגישה."

"פרופסור מקגונקל, אשמח אם תודיעי למנהל ש... ובכן... בדיוק תכננתי שהתלמידים ישתמשו בהארי כדי לבצע את השיקוי שאני מלמד אותם זה עתה."

"המנהל אמר שזה דחוף, סוורוס, אני לא יכולה לסרב לבקשתו; ובכל זאת, איזה שיקוי אתה מלמד אותם להכין?"

"שיקוי אונס, מינרווה."

"הו, כמה נחמד. אני עשיתי את עבודת הגמר שלי על השיקוי הזה."

"עבודה בכתב?"

"לא, עבודה מעשית. בואו נגיד שגמרתי בהצלחה יתרה. את העבודה כמובן."

סנייפ הביט אליה מוזר ואמר, "אם כך, פוטר, קדימה! לך עם הפרופסור מקגונקל. חמש נקודות יורדות לגריפינדור!"

"לא עשיתי כלום, פרופסור!" התמרד הארי.

"דיי להתחצף, פוטר! עוד 10 נקודות יורדות לגריפינדור!"

מקגונקל משכה את הארי בידו לפני שיספיק להוריד לגריפינדור עוד נקודות.

"פרופסור מקגונקל," אמר הארי כשיצאו מהכיתה, "את ראית מה הוא עשה?! זה נראה לך הוגן?!"

"הארי, אני לא יודעת איך לספר לך את זה... היחס של סנייפ כלפיך לא נובע רק מהיותך גריפינדורי."

"אז ממה הוא נובע? ממריבה ישנה וממושכת שלו עם אבא שלי, שהתעלל בו כשהיה נער?"

"לא, מטומטם, למה שהוא ישנא אותך בגלל זה? סנייפ נמשך אליך מינית."

"אני... מה?"

"כשסנייפ היה בהוגוורטס, כולם צחקו עליו כי הוא היה חצי יהודי."

"לא כי הוא היה חצי בן מוגלגים?"

"הארי, זה באופן בסיסי אותו דבר. בכל מקרה, הוא אהב את לילי אוונס – אמא שלך; אז הוא השתמש בשיקוי אונס."

"סנייפ זיין את אמא שלי?!"

"כן, אפשר להתייחס אל זה ככה. בכל מקרה, אז לילי ברחה ממנו והתחתנה עם אבא שלך. סנייפ משתוקק לראות איך נראה גופו של הבן של האישה שאהב. האישה שאנס."

"את יכולה בבקשה להפסיק לדבר על סנייפ אונס את אמא שלי? זה דיי מזעזע."

"אני באמת לא מבינה למה, אבל בסדר. זונה אוכלת קרמבו!" צעקה אל פסל הגריפין שבכניסה לחדר המנהל והדלת נפתחה. "טוב, הארי, עכשיו אתה צריך לדבר עם הפרופסור דמבלדור. ביי!"

הארי עלה על המרגות שבכניסה לחדר המנהל.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007