האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הם היו אחד,שניים ושלוש.



כותב: Relax,Take It Easy
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2474
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ. - זאנר: נמנמ..מסתוריXD - שיפ: בינתיים ג'ן. - פורסם ב: 13.12.2010 - עודכן: 18.12.2010 המלץ! המלץ! ID : 1473
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


הארי פוטר אחז בשרביטו בחוזקה, מוכן להטיל קללה על כל אוכל מוות שיצוץ מעבר לפינה.
הוא היה לכוד במעבר הצר בין קירות הבתים בסמטה רחוקה בהוגסמיד, והוא ידע שסיכוייו לצאת מהקרב הזה בחיים קלושים מאוד. הוא ניסה לתור אחר מקום מסתור קרוב, נואש.
"אני יודע מה אתה מנסה לעשות, וזה לא הולך להצליח לך." לחשש קול מלא בוז מקצה הסמטה. עיניו האדומות והנחשיות של וולדמורט יקדו בכעס כשנעץ את מבטו בהארי, דרוך גם הוא. יש לו יתרון קלוש על פני וולדמורט, ידע הארי. הוא עדיין חושש מיכולותיו.. אך כמובן שלא יודה בכך, אפילו לא בפני אוכלי המוות הנאמנים שעוד נשארו לו. במיוחד בהתחשב בנקמה של הארי עשרים ואחת שנה קודם. הארי אפילו לא טרח לענות, וולדמורט עוד לא היה יריב שקול בעיניו. אחרי שמת, משרתו הנאמן באמת העלה אותו באבן האוב אל עולם החיים, והוא נשבע לנקום בהארי פוטר הצעיר, לא משנה כמה נוראית הרגשתו בעולם החיים- לא במקומו הטבעי. אך בשנים אלו הארי פוטר גדל ובגר, ווולדמורט היה זקוק לזמן רב בכדי להתאושש מההעלאה באוב שגרמה לו רק רע.  אבל הארי פוטר לא ידע משהו. הזמן הזה בהחליט הספיק לאדון האופל כדי להתחזק. "אבדה קדברה!" שאג אדון האופל והחמיץ את הארי בסנטימטרים ספורים. הוא התחיל לברוח, לרוץ, ללא צל של מושג לאן רגליו מובילות אותו. 
אוכלי המוות ,שכעת היו שבעה בסך הכל, הצטרפו למרדף והטילו קללות ממיתות ומכשילות לכל עבר. "הרגו אותו! הרגו אותו ואם לא תשלמו על זה בחייכם!"  צרח אדון האופל נואשות ונופף בשרביטו -שרביט שהשאיל מאחד מאוכלי המוות שלו-בתנועות מוגזמות. הארי ראה בזווית עיניו מנהרה סגורה. הוא האיץ את קצב ריצתו ונדחק לתוך החלל המצחין של המנהרה. "בבקשה,לא." מלמל בייאוש וניסה להידחק כמה שיותר פנימה . הם לא ראו אותו.  "לאן הוא נמלט?" שאל אוכל מוות בעל פנים עקומים במיוחד. הארי נשם נשימה עמוקה והחזיק את האוויר בריאותיו. הוא שמע צרחה. "חפשו אותו בכל העיירה, הוא בטח כבר התעתק מפה! חבורת לא יוצלחים שכמותכם!" קולו המאיים ומהמלחשש של וולדמורט הדהד בין קירות המנהרה וגרם להארי להתכווץ עוד פנימה. "בואו נסתלק. אני חושב שהוא התעתק לביתו." נשמע קולו של וולדמורט שנית, ואוכלי המוות נעלמו בסחרור גלימות וברדסים.  הארי יצא בזחילה מהמנהרה החשוכה ונעמד בצעד כושל. וולדמורט עוקב אחרי משפחתו. הוא חייב להעביר אותם למקום בטוח לפני שהוא יספיק למצוא את מקום מגוריו. אם הוא ימצא את לילי ויגלה שהיא מוסתרת במרתף הבית הוא יחשוד במשהו, וידע על הקשר שלה עם סנדקו. הארי נחרד. אסור בשום פנים ואופן שזה יקרה. והוא, בדיוק כמו קודמיו, התעתק משם.  --- הפרק נורא קצר ונורא מבלבל, אני יודעת, כבר יש המשך ושם ממשיכים להתברר עוד כמה פרטים .
הפרק הקודם
תגובות

אני פעורת פה · 18.12.2010 · פורסם על ידי :BigC
זה מותח! איפה למדת לכתוב ככה?
כנראה שאני עכשיו קראתי סיפור שמי שכתבה אותו יכולה להיות ה"אגתה כריסטי" הבאה :)

עוד! · 18.12.2010 · פורסם על ידי :לילי פוטר אוונס
העם דורש המשך! העם דורש המשך! העם דורש המשך!
מי שלא יהיה בעם הוא דורש המשך!!!

יפה! · 18.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
הרבה יותר מובן!! יפה!! המשך!!!
עדיין לא לגמרי מובן, אבל יותר טוב!

וואו יפה(: · 20.12.2010 · פורסם על ידי :The Best Teacup
אהבתי ת אהרעיון, כל הכבווד (: מחכה להמשששך ! (L)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007