האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כעבור שבע שנים || פיקצר



כותב: primavera
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2043
4 כוכבים (3.857) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: יאנקו מן העיר התחתית - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.12.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1484
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלא תחשבו דברים מוזרים. קיבלנו עבודה בספרות לכתוב פאנפיק על הסיפור שלמדנו...
וזה מה שיצא בסוף:

"הנה לך אדוני" אמרה בשעמום הפקידה "אלו המדים, שם יש מקום שבו תוכל להחליף בגדים"
"תודה" אמר שוקה.
"וזכור," היא דקלמה את הנאום שלה לכל חייל "הצבא הוא כמו בית שני בשבילך, המפקד הוא כמו אבא שני בשבילך – " שוקה התכווץ " – והחניכים יהיו כמו אחים בשבילך." המשיכה הפקידה המשועממת מבלי לשים לב לדבר.
"תודה." אמר שוקה בלב כבד ויצא מהחדר.

אם הוא הלך בדיוק לפי ההוראות של הבחורה עם המסטיק והתסרוקת המוזרה, זה אמור להיות כאן.
"חייל! שפר הופעתך!" נשמעה צעקה.
"נראה שהגעתי" אמר לעצמו.
הוא כעכע בגרונו וצעד קדימה, "המפקד, סליחה על האיחור אני... יאנקו?!" שוקה היה המום.
"שוקה?!" יאנקו נראה המום עוד יותר, "זה באמת אתה?"
"כן," התנשם שוקה "אבל... אתה יכול ללכת? איך זה קרה?"
החיילים האחרים החלו להתלחשש.
"שקט שם!" קרא אליהם יאנקו, "אני יכול ללכת... כן, זה אחד הניסים הגדולים ביותר שקרו לי בכל ימי חיי." יאנקו הנהן בראשו כמאשר את דבריו.
חיוך שובבי הבליח על פניו של יאנקו, "בוא" אמר, "עוד נעשה ממך חייל לתפארת."
שוקה מיהר לתפוס את מקומו בשורת החיילים המחכים להוראות.
"ובכן..." קרא יאנקו (או המפקד, כפי ששוקה יצטרך לקרוא לו מעתה ואילך) "איפה היינו?"
"בדיוק אמרת לנו לא להתעצל" העז לומר חייל נמוך שעמד בצדו הימני של שוקה.
"אכן" אישר יאנקו והחייל נשם לרווחה.
"מה זאת אומרת?" התרעם שוקה בלחש לחייל הנמוך "אמרו לי במפורש שהצבא הוא כמו בית שני בשבילי"
" – כי הצבא הוא לא הבית, אז אל לכם להתעצל." סיים יאנקו.
"או שלא." אמר שוקה וכתפיו נשמטו.

קצת יותר מאוחר באותו היום נשמעה דפיקה על דלת חדרו של שוקה.
"יבוא" קרא שוקה.
זה היה יאנקו.
"המפקד" החייל הנמוך (שבינתיים התברר ששמו משה) וחייל נוסף (ששמו היה אהוד) אמרו ונעמדו, שוקה  מיהר להצטרף לשורה.
"חיילים" רעם קולו של יאנקו "הגיע הזמן לארוחת הערב. גבאי והורביץ," – הוא התכוון למשה ולאהוד – " לכו לחתוך סלט" פקד.
אחרי שהם יצאו שוקה שאל, "ואני?"
"אתה..." קולו של יאנקו נשמע מהורהר "אני לא חושב שאני יכול לפקד עליך, שוקה."
"למה לא?"
"בלי כוונה לפגוע, כמובן," אמר יאנקו, "אבל אני לא חושב שאני יכול לפקד על חבר שלי. או להגיד לו מה לעשות. זה פשוט... לא טבעי. לא מצידי ולא מצדך."
השתררה שתיקה, כל אחד היה שקוע במחשבותיו.
"אני יודע שמה שקרה עם אמא שלי היה מביך, אבל..." הוא נאנח, "אחרי שברחת הסברתי לה שאתם חברים שלי והיא התנצלה. בפני, בכל מקרה. אז עוד היינו שנינו בטוחים שאתה תחזור והיא תוכל להתנצל גם בפניך..." יאנקו משך באפו "אבל לא חזרת. ואמא שלי האשימה את עצמה, ואני... טוב, אני לא הכחשתי דבר כי זו באמת הייתה אשמתה, אחרי הכול." יאנקו לקח נשימה עמוקה והמשיך, "כשלא חזרת במשך כמה ימים אמא שלי אמרה שכנראה גם לא תחזור, אבל אני לא האמנתי לה. התום הילדותי שבי ניצח את ההיגיון." הוא הרים את עיניו אל שוקה וחייך, "עברו כמה שנים, אני התבגרתי והתפתחתי, וכך גם המדע. אמי קפצה על ההזדמנות לשחרר אותי מכיסא הגלגלים, לשחרר אותי מהמום הנורא הזה אשר דובק בי מאז שאני זוכר את עצמי. אמי הייתה מוכנה לשלם בעבור זה כמה שצריך, עד כדי כך הייתי חשוב לה!" קרא יאנקו.
דמעות עמדו בעיניו של שוקה, אבל יאנקו היה שקוע בסיפורו, ולא שם לב.
"ובכל זאת, כדאי שנגמור מהר, לפני שגבאי והורביץ יגמרו עם הסלט. ובכן, שם החלו חיי השניים, בחדר התאוששות, המקום שבו נולדתי מחדש... לגוף עם רגליים. גוף שמסוגל ללכת. הייתי כמו תינוק בן יומו, הרופאים והאחיות תמכו בי ועזרו לי ללמוד להשתמש ברגליי להליכה, הם חיזקו אותי. אבל זה לא מה שחשוב עכשיו. מה שחשוב פה זה שהתבגרתי. ועם ההתבגרות הזאת, התום הילדותי שהיה לי נעלם... ואיתו האמונה."
"איזו אמונה?" שאל שוקה.
"האמונה שתחזור." אמר יונקו בפשטות.
השתררה דממה.

אז... דירוג למעלה, תגובות למטה.

תגובות

יפה · 17.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
אבל... את צריכה להסביר מהו הפאנדום.... אחרת יהיה קשה להבין....
חוצמזה, נראה לי שזה יפה.... אם אני אדע מהו המקור, אני אהיה בטוחה... 0_0

תודה · 17.12.2010 · פורסם על ידי :primavera (כותב הפאנפיק)
המקור הוא סיפור קצר ומקסים שלמדנו בשיעור ספרות.
שם הסיפור: 'יאנקו מן העיר התחתית'
שם הסופר: יהואש ביבר (אל תתלהבו.)

אוקי · 18.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
אה עכשיו הבנתי... אוקי זה יפה!!
ממה אמורים להתלהב? מ- ביבר?! איככ מי ישמע... ג׳סטין ביבר.. כולה ילד בן 16 שנראה ושר כמו ילדה בת 14....

אמממממ......... · 19.12.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
מה זה קשור להארי פוטר?......

מי שלמעלה · 19.12.2010 · פורסם על ידי :lole10
צודק בהכול הפאנפיק יפה מאוד וגסטין ביבר מפגר

טאנקס · 20.12.2010 · פורסם על ידי :primavera (כותב הפאנפיק)
אין קשר להארי פוטר.
ביקשתי מכם לא להתלהב כי יש כאלה (כמו הבנות בכיתה שלי) שממש מזילות עליו ריר.
אני-שונאת-את-ג'סטין-ביבר-!

חמוד... · 21.12.2010 · פורסם על ידי :sabriel123
אחלה כתיבה!! תמשיכי למרות שלא בדיוק הבנתי איך זה מתקשר להארי פוטר., (*מבט מהורהר*)
וואו, בנות חשבתי שאני היחידה שלא מתה על ג׳סטין מסתבר שאני לא היחידה... חחחח!!

ג'סטין ביבר= זבל ושירים גרועים · 22.12.2010 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
אבל הפיק שלך ממש חמוד ויפה , את רק צריכה להדגיש שהוא לא קשור בשום אופן להארי פוטר

ג'סטין ביבר מ-פ-ג-ר · 26.12.2010 · פורסם על ידי :The Brown Eye
מפגר!!!!!!!!! שונאת אותו בדם!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007