האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יום בחייה של נערה מאוהבת (פיקצר)

ג'יני מתאהבת בהארי



כותב: The Brown Eye
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2583
2 כוכבים (2.333) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... - שיפ: ג'ן, קצת הארי וג'יני - פורסם ב: 19.01.2011 המלץ! המלץ! ID : 1599
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שם הכותב: ~~~ג'יני וויזלי~~~
שם הפאנפיק: יום בחייה של נערה מאוהבת (פיקצר)
פאנדום: הארי פוטר
שיפ: ג'ן, קצת הארי וג'יני
 דירוג:   PG
ויתור זכויות: כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג, שבילעדייה לא הייתי כותבת את הפאנפיק הזה.
קרדיט ל:   hili1210על הביטוא המושלם.


היה זה יום שמש בחופשת הקיץ. הרגשתי איך השמש חיממה את גבי מבעד לחלון. הסתכלתי על הארי פוטר, מבטי היה חם יותר מכל דבר אחר בעולם. התאהבתי בו.
"ג'יני, בואי לעזור לי עם הנומים!" שמעתי את קולו של פרסי, שקטע את מחשבותיי.
"רגע!" החזרתי לו, ויצאתי במהירות החוצה. פרסי כבר אסף את הנומים. התחלתי לעזור לו.
"אאוץ'!" נאנקתי, כשנום אחד, שמן במיוחד, נשך אותי נשיכה חזקה. אצבעי החלה לדמם.
"ג'יני, לכי לאמא, אני אמשיך בעבודה" אמר פרסי. הלכתי לכיוון מפתן הדלת, אלא שפתאום היא נפתחה, והארי ורון יצאו החוצה. שפתי פגשו בשפתיו של הארי: הן היו חמות ומרגיעות.
"אממ... הארי?" פתח רון, ותפח קלות על כתף חברו. הארי מיהר להתנתק ממני. "סליחה..." אמר, ומיהר בעקבות רון.
"מה עשית?!" שמעתי את רון צועק עליו.
"זה לא היה בכוונה" אמר הארי, והסתובב וחייך לעברי חיוך מבוייש. החזרתי לו מבט.
נכנסתי, והראתי לאמא את הדם על אצבעי. "זה לא נורא" אמרה. "בואי, ג'יני" היא הוסיפה, והובילה אותי במעלה המדרגות המתעקלות. נכנסנו לחדר השינה שלה ושל אבא, ואמא אמרה: "אראה לך עכשיו תמונות שלנו מהוגוורטס עם ג'יימס ולילי פוטר. הייתי רוצה שתראי אותן".
היא הוציאה מהמדף אלבום מאובק, ופתחה אותו. "וואו!" אמרתי, ותדהמה אחזה בי. היתה שם תמונה של אמא מתנשקת עם ג'יימס פוטר. "היינו חברים..." אמרה בחיוך שהרגישה געגועים עזים לאותו רגע.
"אמא... אני... כשנכנסתי אני והארי... השפתיים שלנו נגעו זו בזו..." גימגמתי.
"ג'יני חמודה, מזל טוב!" אמרה אמא, והניפה אותי אל-על.
"אמא, סיימנו!" נשמע פתאום קולו של רון מלמטה.
"יופי חמודים" אמרה אמא, וירדנו ביחד למטה. השתדלתי לא לחלוף ליד הארי.
"אמא, אני הולך לחדרי" הודיע פרסי, עלה לחדרו, וסגר את הדלת.
"מעניין מה הוא עושה שם..." לחש פרד לג'ורג', ואז, בהנד ראש קל, הלכו לכיוון חדרו.
"הארי, אני בשירותים!" צעק רון. כנשמעה טריקת דלת השירותים, הארי התקרב אלי, ונשק לי בזהירות על מצחי. החזרתי לו נשיקה.
"ג'יני, אני אוהב אותך" לחש.
"גם אני אותך" אמרתי, ולפתע, הוא חיבק אותי.
ידיו אחזו במותניי, חמות ומלאות תשוקה. הצמדתי את ידי אל מותניו, ולאחר ליטפתי את שערו השחור והמבולגן.
נשמעה פתיחת דלת השירותים. הארי מיהר להתנתק ממני ויישר את משקפיו על אפו. אני התרחקתי, והתחלתי מזמזמת לעצמי בשקט.
"הארי, בוא נלך להתאמן בקווידיץ'" אמר רון. הארי הנהן בראשו. "רוצה להתאמן איתנו?" רון פנה אלי. הנהנתי בראשי לאות הסכמה. "פרד, ג'ורג', רוצים לשחק איתנו קווידיץ'?" צעק רון אל אחיו הגדולים.
פרד וג'ורג' ירדו למטה. יצאנו למחסן, לקחנו מטאטאים וציוד, והלכנו לכיוון "מגרש" הקווידיץ' הקבוע שלנו.
כשהגענו, התיישבנו על המטאטאים.
"קחו" אמר רון, והושיט לפרד ולג'ורג' את המחבטים. הם לקחו אותם מידיו. רון פיזר את הכדורים והמריא למקום השומר המדומה. אני שיחררתי את הסניץ', והמראתי, לתפקידי כרודפת.
שיחקנו במשך כעשר דקות, עד שהארי מצא את הסניץ', ותפס אותו. אני הצלחתי בינתיים לקלוע לרון שש פעמים.
"כל הכבוד, ג'יני!" אמר ג'ורג'.
"כדאי שנחזור" אמר רון.
"כן" אמרתי במהירות. סידרנו את הדברים במקומם, וחזרנו הביתה.
כשהגענו, עליתי לחדרי, והתמוטטתי על המיטה.
"ג'יני, את בסדר?" צעקה אמא מלמטה.
"כן" השבתי לה. לפתע, עפעפי נעשו כבדים, ונרדמתי.
~~~
התעוררתי לקול ציוץ הציפורים. השעה היתה שבע בערב.
"ג'יני, בואי לאכול ארוחת ערב" אמר פרסי, כשגילה שהתעוררתי.
הלכתי אחריו למטבח,וגיליתי שהשולחן כבר היה ערוך.
כנראה אמא ויתרה לי על לערוך את השולחן חשבתי, ועיקמתי את פרצופי. לא אהבתי לעשות זאת.
בארוחה, כל אחד סיפר את חוויותיו מהיום שעבר עליו. פרסי סיפר על ספרים שקרא ועל שיעורי הבית שעשה, פרד וג'ורג' סיפרו שהמציאו היום משהו חדש שעדיין לא החליטו על שמו, רון והארי סיפרו על משחק הקוודיץ', ואני שתקתי. "ג'יני, את רוצה לספר לנו משהו?" שאלה אותי אמא. הנדתי בראשי לאות לא.
"טוב," אמרה אמא, ונתנה לי עוד מנה. כסיימתי לאכול נכנסתי למקלחת. הנחתי למים החמים לחמם את גופי הקפוא.
למרות שישנתי בצהריים, הרגשתי עייפות. התנגבתי, התלבשתי, וזרקתי את עצמי על המיטה.
עפעפי נהיו כבדים יותר ויותר, עד שלבסוף נעצמו, ושקעתי לתוך שנה טרופה חלומות.

 

 

תגובות?

 

תגובות

זה אחלה רעיון · 20.01.2011 · פורסם על ידי :lily loona potter
אבל, יש פה מלא דברים לא הגיוניים, חסר פירוט, וחלק מהדברים (הנשיקה המקרית של הארי וג'יני) לא מתוארים ולא אפשריים, אף אחד לא היה מתנשק בטעות בלי להסמיק או לפחות להרכין ראש או קצת מבוכה, משהו! בכללי זה נחמד אבל אפשר לזהות את דמדומים (הסגנון כתיבה) בזה.
אני אוהבת את הרעיון (כמו שכבר אמרתי) אבל מתי זה קורה? חייב להיות לפני השנה השלישית, מה שגם לא אפשרי (זה חייב להיות ככה כי רק אז היו עוד לימודים נורמליים ופרסי היה בבית ולא רב עם המשפחה) או אחרי השנה השביעית, אבל פרד מת בספר 7 ככה ש...
ובכלל, הם לא יכולים לספר על השיעורים שלהם כי הוגוורטס זה פנימיה, ואפילו לא ציינת אם זה חופש כריסטמס או פסחא או משהו כזה...
חסרים קטעים שלמים בסיפור, לדוגמה:
"הארי, אני בשירותים!" הודיע רון. כנשמעה טריקת דלת השירותים, הארי התקרב אלי, ונשק לי בזהירות על מצחי. החזרתי לו נשיקה.
"ג'יני, אני אוהב אותך" לחש.
"גם אני אותך" אמרתי, ולפתע, הוא חיבק אותי.
ידיו אחזו במותניי, חמות ומלאות תשוקה. הצמדתי את ידי אל מותניו, ולאחר ליטפתי את שערו השחור והמבולגן.
נשמעה פתיחת דלת השירותים. הארי מיהר להתנתק ממני ויישר את משקפיו על אפו.
זה לא היה קורה ככה סתם, וחוצמזה שארתור ומולי לא למדו באותו מחזור עם ג'יימס לילי לופין סיריוס וכו'... הם היו בשנה חמישית כשלילי ופוטר הגיעו לשנה ראשונה...
ודבר נוסף, זה:
זה לא נורא" פתחה. "בואי, ג'יני" הוסיפה אמא, והובילה אותי במעלה המדרגות המתעקלות. נכנסנו לחדר השנה שלה ושל אבא, ואמא אמרה: "אראה לך עכשיו תמונות שלנו מהוגוורטס עם ג'יימס ולילי פוטר. הייתי רוצה שתראי אותן".
היא הוציאה מהמדף אלבום מאובק, ופתחה אותו. "וואו!" אמרתי, ותדהמה אחזה בי. היתה שם תמונה של אמא מתנשקת עם ג'יימס פוטר. "היינו חברים..." אמרה בחיוך שהאה געגועים עזים לאותו רגע.
לא אפששרי לפי מה שאמרתי כרגע
ואני ממליצה לך למצוא בטא, כי יש פה טעויות ניסוח...
אני באמת רק רוצה להעיר הערות בונות, אותי זה מחרפן אם כותבים לי מדהים מהמם וכו' במקום להציע שיפורים.
אף על פי שזה preety much מה שקרה בספר ה6, זה נחמד לראות אותו שוב.

לא ברור... · 20.01.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
על הסיפור נשמע לא הגיוני. מולי מאושרת ומניפה את ג'ני אל על ככשומעת שהיא נישקה את הארי??? לא הבנתי אפלו איך הם הגיעו למצב נשיקה! אני מבינה אם היית כותבת שהם עמדו צמודים זה לזה במרחק נשיקה.
זה חמוד, אבל דורש תיקון!! :)

יפה! · 21.01.2011 · פורסם על ידי :גרינגרית
פיק ממש יפה! קצת מהר מידי אבל לא נורא אני מסכימה עם 2 הקודמים/קודמות הנשיקה קצת לא הגיונית.... אבל פיק יהפ :)

תודה! · 22.01.2011 · פורסם על ידי :hili1210
תודה על זה שכתבת שהבטא מהמם:)
אני חושבת שכדאי לך להפוך את זה מפיקצר לפיק:) יש לך אחלה רעיון ואת יכולה לזרום איתו כך שזה לא יהיה פיקצר.
כדאי לך לחשוב על הרעיון הזה...
ד"א-תמשיכי כבר את בת מוגלגים!

מדהים · 14.05.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה פשוט מדהים הרעיון חמוד הגרסה רומנטית ו....

להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך להמשיך

סורי, אבל... · 14.05.2012 · פורסם על ידי :The Brown Eye (כותב הפאנפיק)
זה פיקצר (פיק קצר...) אז לא יהיה המשך.
שמחה שאהבת!

קשה ליקלוט? · 27.08.2012 · פורסם על ידי :סבינה
הסיפור לא הגיוני זה העניין שאיך שאתן תמיד רציתן ככה זה יהיה אם היא טחלית אז תלמדי שנה ראשונה יתחילו אפילו לילמוד טיפול ביצורי פלא.
כל הבסיס זה שזה יהיה בצורה הכי מעותת מהמציאות!
גם כשג'יי קיי רולינג כתבה את הארי פוטר יכלו לומר לה שזה לא הגיוני.
ובצדק אנחנו התרגלנו לזה ככה כאילו מי מתחיל ללכת לבית הספר בגיל 11 כולנו הולכים יותר מושדם אז בפאנפיק אם בא לך אתם יכולים ליכתוב שלומדים אפילו רק 3 שנים.
זה הכי מענין כשזה מוות מהמציאות. וחבל שזה רק פיעקצר

המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 08.12.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!

חובה המשך!!!!!!!!!!!!!!& · 08.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703

וואו!!!!!!!!!!!!!!!& · 05.11.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
זה ממש יפה!

ממש יפה! · 18.07.2019 · פורסם על ידי :פוצ'ו
אהבתי את הפיק, אבל הקטע שמולי הראתה לג'יני את התמונות היה קצת חסר הקשר לסיטואציה מהצד של מולי (אבל הרעיון ממש טוב! ואני מקווה שלא נעלבת, כי בעיקרון זה היה מהמם, ואני מקווה שתמשיכי)

המשךךךך · 24.10.2023 · פורסם על ידי :בלטקריס בלה לסטרייג
אהבתי, נרשמתי, דירגתי, המלצתי,כתבתי
תמשיכי את כותבת מעולה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007