האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

The end of the story



כותב: Magic Women
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1597
5 כוכבים (4.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: Harry Potter - זאנר: סוף הדרך של...משהו,מישהו. - שיפ: harry-ginny ron-hermione nevile-luna - פורסם ב: 20.01.2011 - עודכן: -- - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 1604
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה פאנפיק ראשון שלי,אז קצת אדינות.
ואם אני לא קותבת נכון,זה בגלל שאני אולה חדשה מאמריקה,ויוטר קל לי לכתוב בענגלית,וגם בגלל זה אשיתי פאנפיק מתורגם.כתבתי אותו באנגלית,ואז שיניתי לאברית.
לא לדאוג-הפאנפיק היה עצל בטא(שבמקרא היא שחנה שלי,שהפחה להיות חברה שלי)!!!
תאנו!

ג'יני ישבה על כיסא הנדנדה שלה,וצפתה בנכדייה המשחקים בגינתה שלה ושל הארי,בעלה.היא צפתה בהם מחלונה,מאושרת אך גם עצובה.מאושרת לנוכח צאצאייה היפים,המשכלים וערכיים,אך עצובה כי היא זקנה,ואינה בכוחה לשחק עימם ולהשתעשע,וגם מכיוון שהיא סובלת ממחלות מרובות של גילאי השישים-שבעים.
הארי יצא מן חדר השינה,לאחר שהתלבש כראוי.
"אני הולך לנכדיי,עם לא אכפת לך-הבטחתי לג'ייקוב משחק קווידיץ',אחד על אחד-ג'יני,קרה משהו?"הארי שאל בטון מבודח.
אבל ג'יני הסתכלה,בחיוך מלא קמטים,על בעלה המבוגר.שערות לבנות כבר כבשו את שערו השחור,וקמטיי חיוך נראו בכל פניו.אומנם כל חמש דקות כאב לו הגב,והמשקפיים החליקו על קצה אפו כי שבר את אפיו(כמו אלבוס דמבלדור,ז"ל)באחת ממשימותיו כהילאי,אבל צבע עיניו לא דהה ולא התקמט,לא נשבר ולא כואב,ואפילו לא הלבין-הוא נשאר אותו הירוק,שג'יני הייתה מוצאת בירוק הזה,כל יום,גוונים חדשים.
"לא,לא,אני בסדר,לך שחק עם ג'ייקוב...למרות שנראה לי שאמא שלו הרבה יותר חזקה כדי לשחק נגדו בשמך-"
"ג'יני,ג'יני...לילי אף פעם לא שיחקה קווידיץ' וכנראה שאף פעם לא תשחק,גם נגד בנה הסורר ג'ייקוב,"צחק הארי."היא פשוט לא יודעת טוב כמוני."
ג'יני חייכה והנידה באצבעה."עם אתה תחזור עם כאבי גב,זאת לא אשמתי,ואני לא תהיה האישה ששרביטה תמרח על גבך שמנים-"אמרתי בטון מבודח.
הארי צחק והלך לכיוון המדשאה העצומה שלהם.
ג'יני צחקה לעצמה והלכה למטבח,להכין ארוחת צהריים לנכדייה הסוררים.
כשהגיעה למטבח,בהינף שרביט היא קראה לכל המרכיבים כדי להכין ארוחת צהריים מוצלחת.
אך ברגע שהסתכלה על הכיריים,כדי להדליק את האש בעזרת שרביטה,היא שמה לב למשהו יוצא דופן.
על אחת הכירות שכב לו יומן בצבע אדום,קטן במקצת,חבוט מאוד וישן.כתם ירוק נראה באחת הפינות.
היומן נראה לה מוכר להדהים,ושונה להכעיס.
מאיפה הוא מוכר לה?
היא פתחה את היומן,והתחילה לקרוא את העמוד הראשון...

 

 

 

תגובות

. · 20.01.2011 · פורסם על ידי :לונגה
The *end* of the story.

הקישור שנתת לפאנפיק המקורי הוא הפאנפיק עצמו. אם הוא באמת מתורגם, אני מבקשת לשים קישור של הפאנפיק המקורי. אם הוא לא מתורגם, יש לציין את זה בפרטי הפאנפיק.

יפפה · 20.01.2011 · פורסם על ידי :ג'יימס סירוס פוטר!
יפה אבל זה באמת מתורגם?!?

nice · 20.01.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
i'll write to you in english, so you be able to understand better....
it's very nice!!!!
stunning!!!!
perfect!!!!!!
you need to write a continuation!!!!!!!!!
by the way, i signed up for updates, and rated 5 stars.... :)

magic women? · 20.01.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
women= many
woman= single
you supposed to know that!!!!
i don't think you're really an english speaker...
נכון?!?!? כתבת בשגיאות כדי שאנשים יחשבו...
נ.ב. עדינות (לא אדינות..), כותבת (לא קותבת..), עולה (לא אולה..), יותר (לא יוטר..), אנגלית (לא ענגלית..), עשיתי (לא אשיתי..), עברית (לא אברית..), אצל (לא עצל..), מקרה (לא מקרא..), הפכה (לא הפחה..), תהנו (לא תאנו..)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חמוד.. · 20.01.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
אין לי תגובה ממשית בגלל שזה ההתחלה ואם את לא יודעת לכתוב בעברית אז תבקשי מהבור שתעזור לך!!! חבל שתכתבי עם שגיאות כתיב!!
U dont have to worry you will be just fine and because it is your first fanfic I'll cut some slak!!! :)

Beautiful · 21.01.2011 · פורסם על ידי :ראומה
For first you have an amazing idea, definitely you got talent.
i have to ask you for longer chapters and please upload the story in english or give a link for it, i would love to read it in english.
However I belive you have an amazing opening for great story. :)

יפה! · 21.01.2011 · פורסם על ידי :גרינגרית
פיק ממש יפה אבל זו ההתחלה בלבד אז יהיה מעניין לראות את ההמשך :)
אני מצרפת תיקון כתיב להקדמה שלך:
זה הפאנפיק הראשון שלי,אז קצת עדינות.
אם אני לא כותבת נכון,זה בגלל שאני עולה חדשה מאמריקה,ויותר קל לי לכתוב באנגלית,וגם בגלל זה כתבתי פאנפיק מתורגם.כתבתי אותו באנגלית,ואז שיניתי לעברית.
לא לדאוג-הפאנפיק עבר ביטוא (הבטאית היא במקרא חנה שלי,שהפכה להיות חברה שלי)!!!
תהנו!

מוזר,אבל אהבתי... · 21.01.2011 · פורסם על ידי :peace and love
האמת היא שמעולם לא חשבתי על הארי וג'יני זקנים...מוזר ביותר!!!!
אבל מאוד אהבתי,מצפה להמשך^^

very nice! · 21.01.2011 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore
This fanfic is vety cute and nice:)
your writing is lovely.
good work!

*very · 21.01.2011 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007