האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

לאהוב את השונה (פיקצר)



כותב: Misery Business
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2579
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: צ'ארלי וויזלי/OFC - פורסם ב: 09.09.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 162
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

צ'ארלי ישב על הגדר ברחוב, בועט בה בעצבנות, מחכה שהולי תצא כבר מביתה, שיוכל לדבר איתה.
הוא חיכה וחיכה, עד שדמות אחת בקצה הרחוב לכדה את מבטו: זאת הייתה היא, ללא ספק. אי אפשר היה לטעות בגופה הדק ובתלתליה הבהירים, ובטח שלא בעיניים שלה, שזורחות ומאירות את הסביבה.
אבל היא לא הבחינה כלל בצ'ארלי היושב על הגדר, עד שזה קפץ אל המדרכה מול פניה, והקפיץ אותה.
"צ'ארלי! הבהלת אותי!" היא אמרה והניחה את ידה על ליבה, "אבל אם תסלח לי, אני צריכה ללכת לאינשהו, תודה."
"לא לפני שתתני לי לדבר איתך!" אמר צ'ארלי, והביט בעיניה התכולות כל-כך.
"אמרתי לך כבר, אני לא יכולה."
"אבל למה?" הוא שאל, כולו מלא תחנונים שתחזור אליו.
"איך אני אוכל להיות עם אדם כמוך?" היא שאלה, "הרי אני רק, רק, מוגלמי - "
"מוגלגית," השלים צ'ארלי ונאנח. "אבל מה זה משנה?" הוא ניסה. "אני חייב לאהוב רק מכשפות? אסור לאהוב את השונה ממך?"
הולי לטשה עיניה בקרקע. צ'ארלי ידע שאין לה תשובה הולמת לזה.
"אני לא יודעת." היא ענתה לבסוף, "אבל אתה לא יודע כמה זה קשה ל - " היא ניסתה למצוא את המילה, אך לבסוף התייאשה. "לאחת כמוני לדעת שמי שהיא אוהבת הוא אחד שמחזיק מקל של קסמים ביד ועושה הוקוס פוקוס בכל דבר בחייו?"
"וזה באמת משנה?" הוא לא התייאש. הוא יחזיר אותה אליו, וזה יהיה בכל מחיר. "אז מה אם את מוגלגית ואני קוסם? יש המון זוגות כאלה!"
"אלה זוגות שמקבלים את זה," היא ענתה, "שהמשפחה שלהם מקבלת את זה. תאר לך את התגובה של ההורים שלי אם היו לנו ילדים שהיו יוצאים כמוך!"
צ'ארלי נעלב קצת, אבל השתדל שלא להראות לה את זה.
"ואם הילדים האלה היו יוצאים כמוני," המשיכה הולי, "הם בטח היו מאוד מאוכזבים שלא יצאו כמו אבא שלהם, ושרק הוא במשפחה יוכל לעשות קסמים!"
"יש הרבה ילדים קוסמים לזוגות כאלה." אמר צ'ארלי "יש אפילו ילדים קוסמים להורים מוגלגים! אני מכיר אחת כזאת, והיא הרבה יותר חכמה מהרבה טהורי דם שפגשתי!"
הולי נאנחה.
"אני פשוט לא יכולה צ'ארלי. זהו. אני אמצא לעצמי מוגל ואתה תמצא לך מכשפה אחת. זה עדיף לשנינו." היא אמרה, "אני לא אוכל לסבול אם תגיד לי עוד משהו מטורף כזה. תכף תגיד לי שאתה מאלף דרקונים או משהו כזה!"
צ'ארלי כמעט התפתה להגיד שהוא באמת מאלף דרקונים, אבל הוא ידע שזה לא יהיה הדבר הנכון להגיד עכשיו.
"אבל הולי..."
"אני אוהבת אותך, צ'ארלי," היא אמרה, "אבל זה פשוט בלתי אפשרי,"
היא נישקה אותו נשיקה ארוכה וממושכת על פיו, ועזבה משם.
"הולי!" הוא המשיך לקרוא אחריה, אבל היא לא ענתה ורק המשיכה בדרכה.
צ'ארלי מעולם לא נישא לאף אחת, וגם לא היו לא ילדים. הוא לא הצליח להתגבר על הנערה המוגלגית שאהב כל-כך, הולי.

 

תגובות

יפה!!! · · פורסם על ידי :הרמיוני ג'ין גרינג'ר
זה ממש ממש ממש יפה אבל לדעתי צריך להוריד את השורה האחרונה כדי שתוכלי לכתוב המשך....

אני לא רוצה לכתוב המשך · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
זה פיקצר.
קרה לי כבר כמה פעמים שהיה לי רעיון ממש יפה, וניסיתי להמשיך אותו, והוא יצא ממש דבילי. לכן אני משתדלת לא לעשות את זה יותר.

שיוו... · · פורסם על ידי :London
זה פשוט מדהים וכתוב בצורה כל כך פשוטה ויפה
צדקת שלא המשכת
יש דברים שצריך לסיים כמו שהם.

מדהים!!!! · · פורסם על ידי :Artemis Fowl
זה ממש יפה!!!!!!!!!זה מושלם!!!! תכתבי עוד פיק בסיגנון!!!

תודה רבה... · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)

כג · · פורסם על ידי :I Dont Care
ואי יפה!

יפה · · פורסם על ידי :פלר דלאקור2000

מהמם · · פורסם על ידי :אליסיה הרודפת
כמה רומנטי ויפה!!!
זה מקסים!
העלילה טובה וכתובה בצורה מעולה!!!

אוווה · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
כמו ברוב הפיקים שלך, ריגשת אותי עד דמעות.
את מוכשרת בטירוף

טנקס · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
D:

מהמם · · פורסם על ידי :talush
רעיון ממש יפה
חבל שזה פיקצר

מהמם! · 29.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אבל רק בשביל שאני אבין,מדובר בצ'ארלי,והילדה החכמה בת ההורים המוגלגים היא הרמיוני,נכון?
את גדולה,אין פלא שאת מנהלת צוות פאנפיקים,פשוט מדהימה!

מהמם · 14.01.2011 · פורסם על ידי :אוקספורד
איזה עצוב זה שהיא לא קיבלה אותו וגם הוא לא התחתן עם אף אחת ממש עצוב
חבל שלא עשית שהם יתחתנו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007