האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

היורש - שנה א'



כותב: Abed Nadir
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9272
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרבה מהכל. וקצת מהכל. בקיצור: הכל! - שיפ: ג'ן (בינתיים...) - פורסם ב: 23.01.2011 - עודכן: 15.06.2011 המלץ! המלץ! ID : 1620
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

                                                                       היורש

                                                                     פרק 1 נסיעה ומיון   

 

שם: היורש.

תקופה: הבנים של הארי.

שיפ: אלבוס ועוד כמה

תקציר:  אלבוס מגיע להוגוורטס ויש שם כמה דברים משונים...

דרוג: PG13

תודה לבטא שלי :מעריץמושבע

ותודה רבה ללאבגוד שעזרה לי מאוד לכתוב את הפיק.

הוגוורטס, החופש הגדול.

פרופסור מקגונגל ישבה במשרדה. חופש גדול... לא צפויות שום בעיות! חשבה לה.
 עד שהפרופסור לונגבוטום דפק על דלתה.
"המנהלת מקגונגל!!! המנהלת מקגונגל!!!" קרא הפרופסור לונגבוטום אל מקגונגל. "אני עברתי בחממות והרגשתי משהו... מעין צמרמורת, ואת מכירה את התחושות שלי, זה בטח משהו אפל... נראה לי שהוא הולך לעבר חדר המועדון של סלית'רין!"
"טוב אני כבר באה!" קראה אליו מקגונגל בחשכה.
מקגונגל ידעה שללונגבוטום יש בעיות "פאניקה", אז היא לא התרגשה יותר מדי.
מקגונגל עברה במסדרונות הוגוורטס עד שגם היא הרגישה את זה, מין צמרמורת מוזרה, ולאחר מכן גם ראתה את זה, צללית שחורה על כל השחור שמסביב.
לפתע הצללית התחילה לרוץ לכיוון המרתפים, מקגונגל רצה אחריה וחשבה לעצמה ("בטח זה פיבס!").
"פרופסור מקגונגל!!" מישהו החל לקרא אליה מאחור ויד ארוכה וחלקה תפסה את כתפה ועצרה אותה.
"פרופסור! טוב שהשגתי אותך! רציתי לשאול עם אפשר אולי לעבור במדור המוגבלים בספרייה..." אמרה מלווינה, תלמידה סלית'רינית שנשארה לחופש הגדול. "פשוט רציתי לדעת משהו על..."
"לא עכשיו!" אמרה לה מקגונגל בהיסח דעת, מנסה לדחוף את ידה של מלווינה.
"פרופסור... את נראית ממש צמאה, יש לי פה מים, הנה תשתי" נתנה לה מלווינה בקבוק מים. מקגונגל העייפה והזקנה שתתה ובאה להמשיך בדרכה. "רגע! שכחתי לומר לך משהו!" קראה אליה מלווינה.
"מה?" שאלה מקגונגל.
"לילה טוב." אמרה מלווינה ובאותו רגע מקגונגל התעלפה והשתטחה על הרצפה. מלווינה גררה אותה אל חדרה לקחה משם כמה ניירות, והלכה לה.

 

תחנת קינגס קרוס, רציף תשע ושלושה רבעים, יום ראשון ללימודים.

"ביי אמא!! ביי אבא!!” קרא אלבוס מחלון הרכבת אל אמו, ג'יני פוטר,  ובעלה, הארי פוטר.
"נו אלבוס!! אל תהיה חנון!” קרא לו ג'יימס ומשך אותו מהחלון "אני אכיר לך את כל הילדים שברכבת!!”.
טוב, ג'יימס באמת הכיר לאלבוס את כל האנשים ברכבת, כולם.
הוא הכיר לאלבוס את הנהג, מוכרת הממתקים, את  הגריפינדורים, ההפלפאפים,  הרייבנקלואים ואפילו את הסלית'רינים (הסלית'רינים זרקו אליהם נעליים בתגובה...).
כולם ראו שאלבוס לא היה דומה לאביו, אלבוס היה דומה יותר לאמו, שער ג'ינג'י עם תלתלים ועיניים כחולות. ומראהו של ג'יימס היה דומה לאביו, עיניים ירוקות שיער שחור ומשקפיים.
כשסוף סוף הגיעו להוגוורטס ראה אלבוס את חצי-ענק קורא "שנה ראשונה לכאן!!! תלמידים חדשים לכאן!!!”. אלבוס ידע שזה האגריד, האגריד ביקר אצלם המון.
טוב, בשיט היה נורא. היה קר וגשם, וזה בלי להזכיר את כל כאבי הבטן (וההקאות) שתקפו את אלבוס בדקות קצרות אלו. והוא חשב שזה יהרוס לו את היום...
לפני המיון המנהלת מקגונגל דיברה קצת על המצב של הוגוורטס והציגה את המורים.
את הרוב אלבוס לא שמע, כי ג'יימס וחבריו פטפטו.
ואז הגיע המיון, לזה אלבוס כל כך חיכה...
אשליין, דיק. רייבנקלו! וויזלי, רוז. גריפינדור!  שונרי, סאלי. הפלפאף! דארסלי, ברוס. גריפינדור! מאלפוי, סקורפיו. לקח זמן עד שהמצנפת ענתה... סלית'רין!
ואז הגיע תורו של אלבוס.
פוטר, אלבוס.
הוא עלה, התיישב על כיסא ושמו על ראשו את המצנפת ו...
"מוח מעניין יש לך... כן פוטר?" אלבוס הינהן" יש לך אומץ... יש שכל...יש טוב לב... יש שחצנות...” פתאום החדר התמלא ערפל, והקול של המצנפת נשמע מרוחק "סלית'רין!!!"
פתאום רעש "זה לא הבן של פוטר?” “מה הקטע?...” וכדומה.
ופתאום דממה, ג'יימס נעמד, הסתכל על אלבוס במבט כואב... ויצא מהאולם.
ואז אלבוס מצא את עצמו במקום אחר.


הוא היה במסדרון אי שם בהוגוורטס, לידו עמדה אמו רק שהיא נראתה בת 11, בדיוק בגילו, וכתבה משהו על הקיר עם נוזל אדום שנראה באופן חשוד כמו דם. לידה עמד נער שהכתיב לה מילים.
ואז ג'יני הסתובבה וראתה אותו, את אלבוס,  ומבט של הלם תקף אותה. "לך מפה!!” לחשה לו בתקיפות.
"ג'יני? עם מי את מדברת?" הנער הסתובב ואלבוס ראה שזה טום רידל, וולדמורט הצעיר. רידל התכופף וראה אותו. "אה... על תדאגי עליו... הוא ישאר בחיים...”. מבט של הקלה נשקף בעיני ג'יני. "אולי בעולם הבא... אבדה קדברה!!!”.
ואז הגיע החושך.

 

 

 

 

בבקשה תגובות ודירוג...

 לא ממשיך עד שיש 10 הודעות!!!             סתתתתתתתאאאאאאאאאאאאאאאאאםםם!!!  אבל רצוי 10 הודעות...

הפרק הבא
תגובות

יפה, אבל... · 23.01.2011 · פורסם על ידי :The Brown Eye
צריך קצת יותר פירוט...

אני יודע... · 23.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
אני יודע שחסר קצת פירוט... ניסיתי לפרט כמה שיותר... וחלק מהדברים לא פירטתי בכוונה.
עם יש משהו שממש מפריע לך עם החוסר פירוט את יכולה לשלוח לי את הדבר הזה בהודעת פרטית, ואני אתקן פעם הבאה.

מ-ג-נ-י-ב · 24.01.2011 · פורסם על ידי :לאבגוד
וואו ממש יפה!!!

שאלה... · 24.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
יש אנשים שאומרים לי שהפיק שלי לא משהו... לדעתכם להמשיך?? כי ההמשך הרבה יותר טוב...

טוב, · 24.01.2011 · פורסם על ידי :lover boy
א) אין דבר כזה להישאר בהוגוורטס!!! בחופש הגדול!!!
ב) ג'יימס דומה לג'יני ואלבוס דומה להארי (תקרא את הספרים למען השם!)
ג)אם וולדמורט יהרוג את אלבוס, לא יהיה אלבוס בעתיד!!
ד) שמעת פעם על "פרדוקס?" זה בדיוק מה שאתה עשית כאן עכשיו!!
אתה לא יכול להיפגש אם אמא שלך בעבר!!
זה נחמד מאד אבל תשים לב להערות שלי כי חבל

ממממההה??????? · 24.01.2011 · פורסם על ידי :הוויזלים
בעיקרון זה טוב אבל יש כמה דברים לא מובנים ולא ברורים כמו זה שאלבוס הוא זה שניראה בדיוק כמו הארי!

יפה! · 24.01.2011 · פורסם על ידי :גרינגרית
אני לא יכולה לכתוב תגובה ממשית כי זה רק פרק ראשון אבל יש 3 בעיות:
1. לפי הספר אלבוס הוא זה שדומה יותר להארי וג'ימס יותר לג'יני
2. לא ברור אין אלבוס חזר בזמן
3. טום רידל לא עמד ליד ג'יני והכתיב לה את הדברים הוא השטלת על מוחה וכך שלט עליה

מהמם · 24.01.2011 · פורסם על ידי :אלה המכושפת
זה ממש טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב אבל אלבוס דומה להארי לא גיימס!!!!!!!!!!!!!!

שיניתי · 25.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
שיניתי בכוונה! שיניתי כמה דברים בשביל שיתאימו לפיק.
ואני יודע שזה יוצר פרדוקס! בהמשך מגלים למה זה לא עשה פרדוקס.
ועשיתי ששינו את החוק ויתומים יכולים להישאר לחופש הגדול. בבקשה תמשיכו לקרוא ואל תשאלו שאלות... כי כל מה שהארתם עשיתי בכוונה... אתם תבינו הכל בהמשך.

נ"ב · 25.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
קראתי את הספרים. כל אחד שלוש פעמים. (בלי להגזים...) אז על תשיג מסקנות בלי שאתה יודע בוודאות!!

תמשיכי בבקשה · 25.01.2011 · פורסם על ידי :הרמוני3#

תמשיכי בבקשה · 25.01.2011 · פורסם על ידי :הרמוני3#

אני בן... · 25.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
אני בן...

יש שלוש עשרה ממשיך :) · 25.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)

זה לא יכול להיות!!! · 26.01.2011 · פורסם על ידי :פיטר!
עם אלבוס חוזר בזמן..הוא יפגוש את אבא שלו בן ה-12 ושזה יצור פרדוכס..לא קראת את הספר השלישי???שהרמיוני מזהירה את הארי..לא להיפגש עם עצמו השני..
וטוב..אלבוס דומה להארי..כך שאם,ואני אומר אם הם יפגשו..אלבוס חייב להמציא תרצוץ!!
וגם..זה לא יכול להיות שהוא יצא מהאולם ופתאום הוא חזר אחורה בזמן,
צריך להיות איזה משהו..מפתח מעבר משהו שמחזיר אותו בזמן!!

לפיטר · 27.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
כתבתי שעשיתי את הפרדוקס בכוונה!
אולי תקרא את מה שכתבתי קודם... בהמשך מגלים למה זה לא עשה פרדוקס.
הוא לא פגש את עצמו, הוא פגש את אמא שלו.
והוא לא יצא מהאולם, ג'יימס יצא מהאולם.
בהמשך תראה מה בעצם קרא.

יפה · 28.01.2011 · פורסם על ידי :הרמוני3#

תמשיך · 28.01.2011 · פורסם על ידי :הרמוני3#

פרק מעניין. · 28.01.2011 · פורסם על ידי :הרמוני3#

תודה · 28.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
תודה.

די · 31.01.2011 · פורסם על ידי :אלבוס סרווס פוטר
נו למה אתה לא ממשיך זה יפה מאוד

סליחה · 31.01.2011 · פורסם על ידי :Abed Nadir (כותב הפאנפיק)
סליחה אבל אני עובד ל זה.
הפרק הבא מאוד ארוך אז זה יקח קצת זמן...

היי אני בהלם שלא קראתי את הפיק הזה · 03.03.2011 · פורסם על ידי :peace and love
הוא יפייפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כל מה שיש לי להגיד לך זה.. · 08.04.2011 · פורסם על ידי :Decisions
a LIKE

מ-ד-ה-י-ם אבל יש כמה בעיות · 10.04.2011 · פורסם על ידי :YaelPotter
לאלבוס(סוורוס)היו עיניים ירוקות כמו להארי
ואם אלבוס נכנס לזכרון של מישהו גיני וטום רידל(הוא עדיין לא היה בגוף של וולדמורט)לא יכלו לראות אותו(הקטע הזה לא מובן)
וגם טום רידל לא עמד לידה הוא השתלט עליה בגלל היומן אבל בסך הכל זה יצא מדהים ומהמם:):):)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007