האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בית ספר לחצויים



כותב: nestta
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2821
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: הומור והרפתקאות . קצת רומאנס (: - שיפ: אפשרות לאנבת/פרסי ניקו/OC ועוד כמה (: - פורסם ב: 25.01.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1636
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תקופה: פוסט TLO. (אחרי הספר החמישי)
ז`אנר: הומור, הרפתקאות.
דירוג: PG  בכולם. (יש תיאורי נשיקות בהמשך אבל לא מצאתי למה לשים את זה PG13)
שיפ: שיפים כללים בהמשך. בעיקרון ג'ן.
אורך: בינוני (;
דיסקליימר: אני נראית לכם גבר בגיל העמידה ? לא. אז אני לא ריק ריירדן וזה לא שייך לי. 
הערות/הקדשות: לבטאית המוכשרת (והפורשת ♥) shooting star.

OoOoOoOoO

נאנחתי ולקחתי נשימה עמוקה.
תירגעי, דני. חשבתי לעצמי. זה הבית-ספר המושלם בשבילך. לכולם יש בעיות קשב וריכוז, ולחלק גם דיסלקציה. את תהיי בסדר. הם בטח מאוד נחמדים. תירגעי, פשוט תירגעי.
לקחתי עוד נשימה עמוקה, והסטתי את הפוני הסגלגל שלי מעיניי. נלחצתי שוב לרגע, ופתחתי במהירות את הרוכסן של התיק שלי, מוציאה את המראה הקטנה שליוותה אותי לכל מקום. הסתכלתי על עצמי, נאנחת שוב. הכל בסדר.
הפוני הסגול שלי עדיין במקום, השיער האדמוני החלק שלי עדיין מסודר, ולא התבלגן יותר מידי ברוח והעיפרון השחור שאמא התעקשה לשים לי לא נמרח. הכל בסדר.
נשכתי את שפתי, ויישרתי את חולצת בית הספר החדשה שקניתי רק שלשום. שם בית הספר 'האולימפוס הגבוה', והסמל של הברק והים הופיע עליה. רכסתי בחזרה את התיק.
זהו. אני כבר שם. רק עוד צעד אחד, ואני אכנס לבית הספר החדש שלי. שום דבר לא יקרה לי פה. אני לא אעוף מעוד בית ספר, אני לא אעשה בעיות, והמורים סוף-סוף יוכלו להבין אותי. כולם פה כמוני, אין לי מה לפחד!
*
אוקיי, אז עדכון מהרגע האחרון: יש לי מה לפחד! ועוד-איך יש לי מה לפחד!
בית הספר היה נטוש כולו, איש לא הסתובב במסדרונות. מצד שני, בית הספר נראה מטופח הרבה יותר מידי בשביל בית-ספר נטוש.
אולם הכניסה היה ענק, אבל מוזר. כאילו בכלל לא היה אולם כניסה. זה היה מושך באיזושהי דרך. ממולי היה מסדרון, ושורות של לוקרים כיסו את הקירות. מימיני ומשמאלי גם היו שני מסדרונות.
במסדרון שמימין היו שלוש דלתות במרחקים שווים אחת מהשנייה, ועליהם תלויים שלטים שלא ראיתי. על הקיר השני, לא הקיר של הדלתות, היו שולחנות קטנים ועליהם פרחים, ושני כיסאות שמחוברים אליו משני הצדדים. הרצפה הייתה עשויה ממרצפות בוהקות ויפהפיות. במסדרון שמשמאל היו גם שלוש דלתות. הדלת השלישית והאחרונה הייתה גדולה. היא הייתה בסוף של המסדרון והייתה דלת כפולה. על הדלת נכתב באותיות ברורות 'אולם ספורט'. הא, מוזר. מתחת לאותיות האנגליות הברורות, היו עוד אותיות. משהו... יווני? באמת מוזר. על הדלת במסדרון השמאלי, הדלת הקרובה אליי ביותר, היה כתוב 'מזכירות'. אולי לשם אני צריכה ללכת. כן, בטוח שלשם אני צריכה ללכת. אני צריכה לקבל מערכת שעות. ואולי קצת הסבר על בית הספר המוזר הזה.
תהיתי מה יכולה הדלת השנייה במסדרון השמאלי. אזרתי קצת אומץ, ודילגתי בפסיעות רכות לעבר הדלת. כשהגעתי אליה, נוכחתי לדעת ששלט שעליו כתוב 'חדר מורים' היה תלוי עליה. ושוב, כמו במזכירות ובאולם הספורט, היו כתובות גם אותיות יווניות.
אולי זו מאין בדיחה? בגלל ששם בית הספר הוא האולימפוס הגבוה, שם שמקורו באולימפוס שביוון, אז יש אותיות יווניות? למען האמת, זה לא נשמע הגיוני במיוחד.
וגם, היה עוד משהו מוזר. באוויר הסתובב ריח מוזר של... עוגיות שוקולד צ'יפס. כן. אבל מהעוגיות הטובות, אלה שתמיד חלמת שאמך תכין באיזה לילה גשום וסוער. משהו בבית הספר הזה חשוד. חשוד מאוד.
טוב, די, מספיק! לא מבזבזים יותר זמן! החלטתי ללכת ישירות למזכירות. עוד עלולים להאשים אותי באיחור לשיעור. חזרתי חזרה לדלת הראשונה, שהייתה במרחק של ארבעה צעדים ממני, ופתחתי אותה בזהירות.
ציפיתי למזכירות הבלונדיניות שאני כבר מכירה מבתי הספר הקודמים שלי, ציפיתי אולי לשתיים, או אולי אפילו למזכירות השמנות והמבוגרות, אבל לא. זה בהחלט היה מפתיע.
על כיסא שהוצב מול שולחן עבודה יפהפה ועתיק, בתוך חדר שהיה מלא פתקים ותזכורות מכל מיני סוגים, ישב המזכיר. כן, מזכיר. ממין זכר. הוא לבש סרבל טייסים והחזיק מין מקל משונה שגולפו עליו שני נחשים.
משהו בבית הספר הזה לחלוטין חשוד. חשוד, וקצת מפחיד. מה הולך פה, ולאן לעזאזל אמא שלי שלחה אותי הפעם?!

OoOoOoOoO

אז איייך ? P:
יש אוהדי פרסי ג'קסון בפורום הזה בכלל ? OO
בהתחלה הכול יהיה לא מובן, אבל בעוד פרק או שניים אתם תבינו הכול (:
תגיבו. תמיד נחמד לדעת ♥

תגובות

ברור שיש אוהדי פרסי (אבל בעיקר ניקו) · 07.10.2011 · פורסם על ידי :loosy
אני אשמח לעוד פרק או שניים,אני מקווה שתפרסמי עוד פרק.
למרות שזה משנה שעברה...

נחמד · 28.10.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני היפה מכולם
חולה על פרסי

חבל · 31.08.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
חבל שלא המשכת, זה נשמע ממש מעניין. הייתי רוצה לראות לאן זה יתפתח, ומה יקרה, וכולי וכולי. באסה. רוצה לשלוח לי ינשוף ולספר לי מה תכננת כשכתבת את זה? כי אני ממש ממש מסוקרנת... סורי, אני יודעת שאני מציקה

הרמס? · 27.09.2015 · פורסם על ידי :סיר ניקולס

למההה · 27.02.2017 · פורסם על ידי :ש.ב.ס.
למהה נטשת???

יש אוהדי פרסי ג'קסון!!!!!!! ברורררררררר · 12.03.2017 · פורסם על ידי :אנני אנבת' צ'ייס
המשך דחוף. תודה

המשךךך · 07.02.2021 · פורסם על ידי :איזבל די אנגלו
וואו.
אני מטורפת על פרסי ברמות.
אני יכולה לצטט לך שם הרבה יותר מהארי פוטר!
(וזה הרבה כי אני יודעת כמעט את כל הארי פוטר בעל פה וגם חלק באנגלית.)
פרסי מושלם!
גם ריינה!
וניקו החמודיייייייייייייי
הכי מושלם בעולם!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007