האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כל הסיפור מהצד

אנו מכירים את החיים של הארי פוטר.<br>אך אף פעם לא חששנו איך זה הכול מהצד,איך זה חייו של תלמיד אחר מהוגוורטס. בואו ותראו.



כותב: Cough Syrup
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5781
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ביוגרפיה - שיפ: תגלו לבד - פורסם ב: 05.02.2011 - עודכן: 26.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 1680
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

*אני מזכיר ואומר אני בן!!!!
*סורי ששכחתי לכתוב אני לא היחיד שכתבתי אלא גם edenden4 שהיא עוזרת מלאה והיא אחת מהכותבות תודות גם לה
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"מי הילד הגדול שלי?" צחק פרנק לונגבוטום בזמן שהניף את בנו הפעוט, נוויל בן השנה. "פרנק, שלא ייפול!" קראה אליס, אשתו של פרנק ואימו של נוויל. "אל תדאגי, אלי." פרנק נהג לקרוא לאליס, אלי עוד מהימים הראשונים שהם התחילו לצאת ביחד. "בא- בא!" קרא נוויל. לפני שבועיים הוא התחיל לדבר. "כן, אני אבא שלך, חמוד קטן שלי!" קרא פרנק באושר. הוא ואליס היו שמחים כשנוויל אמר "בא- בא" או "מא- מא". "נוויל, אתה עף!" צחק פרנק והניף את נוויל גבוה באוויר. נוויל צחק. לאחר כמה הנפות, פרנק הוריד את נוויל ונתן אותו לאליס. "מי הילד הכי יפה?" חייכה אליס וחיבקה את נוויל באהבה. "הילד הכי יפה צריך ללכת לישון עכשיו." אמרה אליס ונישקה את האף הקטן של נוויל. היא עלתה לחדרו של נוויל והתיישבה על כסא הנדנדה שהיה בחדרו. היא נענעה את נוויל עד שנרדם. "לילה טוב, מלאך שלי." לחשה אליס והשכיבה את נוויל בעריסה שלו. למחרת בבוקר נוויל הקטן התעורר מקולותיהם של הוריו. "ששש! פרנק, אתה תעיר את נוויל!" קראה אליס. מאוחר מידי, נוויל כבר התעורר והתחיל לבכות. "אוי, נוויל, זה בסדר... אמא פה..." לחשה אליס והרימה את נוויל מהעריסה. היא חיבקה את נוויל וכשהצליחה להרגיע אותו, המשיך פרנק בשיחה. "זה לא טוב, אליס. השמועות על אדון האופל... זה לא טוב..." אמר פרנק וליטף את ראשו של נוויל. בצהריים הגיעו הידיעות על מותם של בני הזוג פוטר ומפלתו של וולדמורט. "אוי, ג'יימס! לילי!" בכתה אליס. "אני לא מאמינה! רק לפני שבועיים דיברנו... אוי, אלוהים אדירים!" התייפחה אליס. "מה קרה להארי?" שאלה אליס בדאגה. "אני לא יודע, אליס. אני אלך לבדוק..." מלמל פרנק. הוא לא הספיק ללבוש את המעיל שלו ומישהו דפק בדלת. "זאת בילטריקס לסטריינג'!" קרא פרנק בבהלה כשהציץ מבעד לחלון. "מהר, אליס, קחי את נוויל למעלה." אמר פרנק. "לונגבוטום!!" צרחה בילטריקס ושברה את הדלת בעזרת כישוף. אליס הניחה את נוויל הישן בעריסתו ומיהרה לעזור לפרנק בסלון. "אליס! אמרתי לך לעלות למעלה!" קרא פרנק. "לאן הוא נעלם?!" צעקה בילטריקס. אליס ראתה שפרנק סובל והבינה שבילטריקס משתמשת בקרושיאטוס. "תעזבי אותו!!" צרחה אליס והתנפלה על בילטריקס. "סתמי ת'פה שלך!!" קראה בילטריקס וכיוונה את שרביטה אל עבר אליס. "עכשיו, תגידו לי לאן נעלם הלורד?!?!" צעקה בילטריקס. אליס התמוטטה על הרצפה. "אליס!!" קרא פרנק. הוא נעמד בקושי רב ושלף את שרביטו. "אתם שניכם ממש מעצבנים!!!" צרחה בילטריקס וכיוונה את שרביטה בחזרה אל פרנק. "פרנק!" זעקה אליס, עדיין שוכבת על הרצפה. "איפה הלורד?!?!" שאלה בילטריקס בשנית. "פרנק ניסה לתפוס את שרביטו בחזרה, אך שרביטה של בילטריקס עדיין היה מכוון אליו. "פרנק!" המשיכה אליס, נחנקת מדמעות וסובלת מכאב. "אמרתי לך לסתום!!" צעקה בילטריקס והחזירה את השרביט אל עבר אליס. "שלא תחשבי על זה!" קרא פרנק, שהצליח לתפוס בשרביטו ולהיעמד מבלי שבילטריקס תשים לב. "למה? מה תעשה לי?" צחקה בילטריקס בצחוק משוגע והחזירה את שרביטה אל עבר פרנק. הוא צנח על הרצפה. "פרנק!!" צעקה אליס. "לא, פרנק! קום!" המשיכה אליס, כשראתה שפרנק הפסיק לזוז. "אליס..." לחש פרנק. זה היה הדבר האחרון שאמר. "פרנק!!" צרחה אליס. "די, כבר, תסתמי!!" צרחה בילטריקס והחזירה את שרביטה אל אליס. "לא!!!" צרחה אליס בפעם האחרונה. 

הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 11.06.2012 · פורסם על ידי :the Mad magician =))
ממש יפה אתה מוכשר בטירוף
וכן ברור שיודעים שאתה בן!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007