האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הדור שאחרי-וולדמורט חוזר!!

הכל בסדר בבית הספר הוגוורטס עד שרוז מגלה שהאגריד לא נמצא..דברים משנים מתחילים לקרוא אחרי שהאגריד נעלם,ואין לו שום זכר..



כותב: This is me.
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13364
5 כוכבים (4.5) 26 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח,אקשן,רומנס,ועוד.. - שיפ: אלבוס/נרקיס,ג'יימס/רקפת,ג'ק/סוזן,ג'ון/לורן - פורסם ב: 14.02.2011 - עודכן: 08.09.2011 המלץ! המלץ! ID : 1729
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

זה היה בוקר הראשון בספטמבר.אלבוס וג'יימס היו שקועים בשינה עמוקה בחדרם המשותף,וג'יני ,אימם,קראה להם לקום..."לא רוצה..." רטן ג'יימס,ואלבוס התנהג כאילו לא שמע.                                                            ג'יני ראתה ש-2 בניה לא רוצים לקום,אז החליטה לעלות להעירם.ללילי,נתנה להמשיך לישון,מכיוון שהי לא נוסעת  להוגוורסט...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ג'יני הגיעה לחדר של ג'יימס ואלבוס,ופנתה למיטתו של ג'יימס:"ג'יימסי,קום!אתה תאחר את הרכבת..."אמרה ג'יני, אך ג'יימס לא הבין:"מה אמא,1 בספטמבר היום??"   "כן,טפשון שלי!קום כבר!!"                                                                                                                                                                                                                                    לקח לג'יימס כמה רגעים לקלוט מה אמרה לו אמו,וכאשר הכין,קם במהירות מהמיטה,ותוך כדי שהוא מתלבט מה ללבוש,אומר לאימו:"למה לא אמרת לי?!חייבים להעיר את אלבוס!!"-ובאותו רגע,עזב את הבגדים ואמר לאלבוס תוך כדי שהוא מנער אותו:"אלבוס!!קקקוום!!ה-1 בספטמבר!!"                                                                                                                                                                                            כאשר אלבוס הבין,גם הוא כמו ג'יימס קם כמטורף,והתחיל לבחור בגדים...זו היתה שנתו הראשונה של אלבוס בהוגוורסט,ושנתו השלישית של ג'יימס.

 

                                                  ***********************************

בינתיים:

לילי בת ה-10 התעוררה בבהלה מרעש של צעקות,ורצה לבדוק מי צועק ולמה...                                                                                                                                                               הצעקות הגיעו מהחדר של 2 אחייה הגדולים,אלבוס וג'יימס,והיא נכנסה לחדר עם השמיכה שנגררה אחריה...                                                                                                                                 היא הלכה ליד אמה,ושאלה אותה:"אמא,למה ג'יימס ואלבוס רצים וצועקים כמו משוגעים??"  ג'יני חייכה אל לילי,ואמרה לה "הם מתרגשים בגלל הוגוורסט,מתוקה.."                                                                        לילי נזכרה שהיום אחייה נוסעים להוגוורסט,ודמעות עלו בעיניה:"גם אני רוצה לנסוע להוגוורסט!!!גם אני רוצה!!"  ג'יני אמרה ללילי "די,חומד,אל תבכי,שנה הבאה גם את תסעי להוגוורסט..." ואז פנתה לבנים:"חמודים,תזדרזו!! אבא מחכה לנו למטה עם המכונית,ואני לא רוצה שנפספס את הרכבת..."

 

                                                ***********************************  

כשכולם היו מוכנים,הארי העלה את המזוודות לרכב(המורחב)והם התחילו בנסיעה.

כעבור כחצי שעה,הם הגיעו לתחנת הרכבת קינגס קרוס.הם הלכו לקיר שבין רציף 10 לרציף 9,וכאשר אף אחד לא ראה כולם עברו.בצד השני,הם פגשו את בת דודתם רוז,ואלבוס כמובן התחיל לדבר איתה,בזמן שג'יימס כבר עלה לרכבת.אחרי 5 דקות רוז ואלבוס עלו גם הם לרכבת,ומצאו את התא בו ג'יימס היה,ונכנסו לתוכו.

תוך כמה שניות אלבוס היה שקוע במחשבות לאיזה בית ימויין,שכללו גם מחשבות טורדניות כמו "האם אמויין לסלית'רין??מה יקרה אם לא אמויין לגריפינדור?"                                                                                    אך משהו הפריע למחשבותיו,והמשהו הזה היה ג'יימס:"מה קרה,אל?מפחד להתמיין לסלית'רין??טוב נו..גם אני לא הייתי רוצה להוציא למשפחה שם רע..."צחק ג'יימס.

אלבוס התעצבן מאוד,והאדים.הוא שלף את השרביט,בעוד הוא יודע 2 כישופים בלבד:אקספקטו פטרונום, ואקספליארמוס..                                                                                                                              הוא כיוון את השרביט לפניו של ג'יימס,ולפתע שמע את צעקתה של רוז:"אלבוס,לא!!"

זה פאנפיק ראשון שלי,אז תגובות,פליז!!אם לא יהיו לפחות 3 תגובות לא אמשיך את הפאנפיק...

 

הפרק הבא
תגובות

יפה · 21.10.2012 · פורסם על ידי :Ekomik
נחמד , אבל כתבת אותו בצורה שהכוכביות גורמות לטקסט לנוע למקומות לא יפים.

יפה מאוד · 02.05.2014 · פורסם על ידי :הורמיוני כהן
מענין מאוד דחוף המשך!!!!!!!!!!!

!! · 24.07.2017 · פורסם על ידי :ציוןלוי
יפה מאוד!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007