האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

זכרונתיו של פיטרפיקצר



כותב: קוסמת קטנה אבל גדולה
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2927
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות ומסע בזמן - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.09.2008 - עודכן: 03.10.2008 המלץ! המלץ! ID : 179
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא אהב אותה תמיד,אך היא התיחסה אליו לא יותר מסתם ידיד לא קרוב,אולי אפילו נגעלה.זה לא היה סוד שהוא היה לא ממש יפה,ויש כאלה שלא יתביישו להודות שהוא מכוער.
תמיד כשהיא באה הוא התרגש והזיע,והיא די נגעלה ועברה לשבת עם חברותיה היפות.הוא הסתכל בקנאה מהולה בשקיקה אל חברו יפה התואר והמקובל,שהיה מושא אהבתם של הרבה נערות,אך ג'יימס פוטר חלק את אהבתו ללילי יחד עם פיטר.
הוא ביקש טיפים על בנות מסיריוס וג'יימס (הוא אפילו ניסה אצל רמוס,לא שזה הניב משהו).שום דבר לא עבד.לילי התעלמה ממנו כאילו הוא אוויר,וכשהוא ניסה לספר איזה בדיחה היא בקושי חייכה,מצאה תירוץ ללכת והסתלקה משם.

-לאחר כמה שנים-

פיטר החליט שמהמענה היחיד הוא וולדמורט.הרי הוא היה חלש.אולי אם יעשה טובה לוולדמורט,הוא יכריח את לילי להתחתן איתו.חוץ מזה הוא איבד כל תקווה שלילי אוהבת אותו.אבל הוא ניסה,והוא נשבע לעצמו שזו הפעם אחרונה...
לילה שקט אחד ואפוף צללים,הוא בא אל לילי וג'יימס,לביתם,ולקח את לילי לשיחה פרטית.
הוא התוודה בפניה,אך על פניה הייתה הבעה של רחמים מהולים במעט כעס.לא רק זה,ג'יימס שמע הכל.הוא פוצץ את פיטר והעיף אותו מביתם.
פיטר נעלב,והקשיח את ליבו.הוא סיפר לוולדמורט כל מה שידע...לא היה לו אכפת אפילו על התינוק....
והתכנית עבדה.ג'יימס מת ולילי מתה (אמנם על כך פיטר הצטער,אך נזכר בתגובתה לאחר וידייו).ודווקא התינוק...שרד.
אבל וולדמורט לא.לפיטר הייתה תחושה נוראית....

-לאחר 12 שנים-

פיטר רעד מפחד.הוא אינו  היה יכול יותר לסתתר אצל משפחת וויזלי,ואצל רונלד השומר והמגונן.כעת רונלד רק הביט בפניו של פיטר בהבעת גועל וכעס.
הוא פגש את סיריוס,שהתפלץ מרוב כעס.אבל הארי,התינוק ששרד,ריחם אליו ואמר לסיריוס להניח לו.הם אמנם כמעט הסגירו את פיטר,אך בכל זאת פיטר היה אסיר תודה כלפי הארי.

-לאחר 5 שנים-

"זנב תולע,אתה חייב לי טובה",הזכיר לו הארי,במרתף של המאלפויים.פיטר היסס לחלקית שנייה,זה באמת היה נכון.אבל הוא החליט לפעול.אבל נזכר שיד המתכת של וולדמורט לא תרשה זאת,לא ולא...
היד החלה לחנוק אותו.פיטר הכחיל,הסגיל,הלבין,והארי ורון ניסו לחלץ אותו,ופיטר חשב מחשבות אחרונות לפני שנר חייו כבה.אם לא היה כה קנאי ונקמן,וודאי היא מוצא אהבה חדשה,הוא וג'יימס היו ממשיכים להיות חברים,סיריוס לא היה באזקבאן,וולדמורט לא היה צובר כל כך הרבה כוח...
הכל באשמתו,חשב פיטר,ועלה לשמיים.

===

נו??מה אתם אומרים??יפה??

הפרק הבא
תגובות

נחצד מאוד מאוד! · · פורסם על ידי :סופרן
אבל קצת קצר מידי .
חוץ מזה אף פעם לא חשבתי ככה על פיטר ,זה פשוט רעיון מקורי!

נייס · · פורסם על ידי :Artemis Fowl
כמו שסופרן אמרה , זה רעיון מקורי מאוד...

וואי תודה רבה!! · · פורסם על ידי :קוסמת קטנה אבל גדולה (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות הנחמדות.שווה לי לעשות המשך??

כן · · פורסם על ידי :Artemis Fowl
שווה לך. ממש שווה לך..... אבל איך? הרגת אותו....אבל בצורה יפה מאוד..... יפה.....
אם יש לך רעיון, תכתבי מה הוא חשב על התעלולים שלו עם הקונדסאים.... ועל המשפחה שלו... ההורים שלו.. אין עליהם כלום בספרים........

אני אשתדל!! · · פורסם על ידי :קוסמת קטנה אבל גדולה (כותב הפאנפיק)
ועוד פעם תודה שאתם מפרגנים לי (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007