האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ניסיון להשמיד את העולם



כותב: dasdagg
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1289
1 כוכבים (1) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: בעיקר מדע בדיוני - זאנר: מדע בדיוני - שיפ: אין עדיין. - פורסם ב: 13.03.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1837
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק ראשון/האיש במסכה

ביום חורף גשום במיוחד,בלונדון,הלך איש מיסתורי שמעליו קפוצון שחרחר שמסתיר את פניו. לו גלימה שחורה שמסתירה גם את כול גופו.הוא לא ערפד,אל תפחדו,הוא מישהו טוב אתם בטח חושבים,אבל הוא לא. אתם מכירים אותו כיום כאלוהים. או כשם. זה לא מצחיק. הוא אדם רב תושייה וחזק במיוחד,אבל תכונה אחת חסרה לאדם הזה,האהבה אל בני האדם.לא משנה כמה עזר להם,הם לא שמו עליו. יותר נכון,לא התפללו. הוא הולך לשנות את המצב. להחריב את כדור הארץ. ואיזה שטויות כותבים הנוצרים והמוסלמים.חשב לעצמו. אדם התנגש בו בטעות ואמר לו סליחה,אבל זה היה רגעו האחרון שלו בעולם הזה,והוא התפורר לאבק. אלוהים היה נחוש להשמיד את כול כדור הארץ האומלל הזה שיצר.


וודסון,ילד מחונן בדרגה גבוהה מחטיבת הביניים,התהלך בשמי לונדון הקפואים וראה את האיש במסכה מאייד אדם לאבק במבט אחד מהקפוצון. הילד נשכב על הרצפה והוציא את המחשב הנייד שלו מהתיק ובחן את האיש. כאלף נוסחאות רצו במוחו. הוא חיפש באינטרנט על דבר זה והבין שרק לאדם עם תכונות אלוהיות יש כוח שכזה. תבינו,וודסון היה ילד כול כך מחונן,שהיה לו נשק בכיס שנקרא פצצה אטומית כשמתי שירצה יכול להשמיד את כול לונדון. הוא לא פחד מדבר. אבל מהיצור הזה,הוא פחד. שיקשקו לו הבירכיים,הוא הכניס במהירות את המחשב הנייד שלו והתחיל לברוח. ואז אלוהים ראה אותו. הוא הרים את ידו והחנון התחיל להתעופף באוויר,ואז ילדה בעטה לאיש במסכה בביצים. זאת הייתה מלכת השכבה אצלו בבית הספר. הוא היה מאוהב בה כבר שנים,אבל ידע ששום דבר לא ילך בניהם. אלוהים,התרגז כול כך על הילדה שניסה לאייד אותה. אבל הוא לא הצליח. אלוהים היה מותש מהניסיון של להרים מישהו בכוח המחשבה. היא בעטה לו שוב בביצים והוא נפל.

מלכת השכבה רצה אל המחונן והרימה אותו. היה לה שיער חום כמו שוקולד ועיניים כחולות כמו השמיים.יופייה היה באמת מדהים. היא עזרה לו לקום ונתנה לו סטירה. "אוץ." אמר וודסון המחונן שלנו. "מי זה היה?" אמרה לידה,מלכת השכבה.
"אין לי מושג.אבל תודה שעזרת לי נגדו."
"אני רוצה לשמוע הסבר." אמרה בכעס. "עכשיו!"
"הוא כנראה אדם בעל יכולות אלוהיות מסוימות." אמר וודסון. "במשוואה של פאי בריבוע בחזקת שלוש ועוד ארבע חלקי שמונה ושמחלקים את זה בשורש ריבועי ומוסיפים לזה מחסר משותף ומכנה משותף ומחסרים בשמונה,טוב,אלו הכוחות שלו."
"אידיוט!" אמרה לו שוב וסטרה לו באותו המקום. "התכוונתי אים יש לך נשק בכיס שיכול להשמידו!"
"אין לי." אמר וודסון.
לידה הציצה אל האזור והאיש במסכה נעלם.
"טוב,מה שבטוח,שאתה חייב לי טובה ענקית. עכשיו,בוא איתי,עכשיו תורי לקבל את טובתי."

תגובות

חמוד · 14.03.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar

מעניין · 14.03.2011 · פורסם על ידי :Elementary

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007