האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אלבוס משתנה ומשנה. לעד



כותב: Dr. Grey
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5436
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אפילוג של ה"פ 7 - זאנר: הרפתקאה/רומנס - שיפ: אלבוס/? ורוז/ - פורסם ב: 23.05.2008 - עודכן: 27.05.2008 המלץ! המלץ! ID : 19
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

  מקונוגל ישבה בחדרה, עוברת על תמונות המנהלים ונזכרת בסיפור שמאחורי כל אחד מהדמויות. מבטה נח לרגע על תמונתו של דמבלדור ש, כמו כל האחרים, ישן במסגרתו. תשע עשרה שנים של שלווה עברו בהוגוורסט, ועכשיו יצטרף פוטר נוסף לבית הספר. היא חיכתה בקוצר רוח עד לתחילת שנת הלימודים, שתחל בעוד ימים אחדים. היא חשבה על החוויות החדשות שיהיו לבית הספר, ולה כמנהלת. היא לא דמיינה לעצמה שהשנה, משהו ישתנה. לעד...

 

  כבר כשאלבוס סוורוס פוטר הגיע לתור של הילדים המחכים להתמיין, הוא הרגיש עקצוץ מוזר ביד ימין, יד השרביט. הוא ניסה להתעלם, ולמשך העשרים דקות הבאות הוא הצליח, אך כשהתיישב על השרפרף הישן, וחבש את מצנפת המיון הישנה נושנה, ידו החלה לרטוט. הוא הרגיש אותה עולה למעלה לעבר המצנפת. הוא לא ידע מה יקרה אם ידו תצליח לעשות את מה שהיא מנסה לעשות, אבל הייתה לו הרגשה שזה משהו רע.

  'אתה הראשון שלא מודע למה שעומד לקרות' אמר קול המצנפת. 'רוב הילדים בעלי היד הרוטטת, כפי שאני מכנה אותה, יודעים מה הם עושים.' המשיך הקול בשלו. "מה אני עושה?!" שאל אלבוס בפאניקה גוברת. 'מנסה להרוס אותי כמובן' אמר הקול בשלווה. "ואת לא פוחדת?" שאל אלבוס בלחש. 'לא. אתה לא תצליח להרוס-' הקול נקטע והוא הרגיש את ידו מורידה את המצנפת מראשו. כשליבו רוטט וידו נחושה, הוא מצא את ידו מניחה את המצנפת על הרצפה.

  לחשושים נשמעו מכול עבר. "ובכן" אמרה גברת ספראוט באי-נוחות מסוימת, "לך לבית שהיא אמרה לך ללכת אליו." "תגידי לו שיישאר במקום" אמרה מצנפת המיון, "ושיתיישב". אלבוס התיישב בחשש, מפחד מעצמו, וקיווה ששום דבר רע לא ייקרה. 'זה קורה. אבל אתה הראשון שהגעת כל כך רחוק' אמרה מצנפת המיון בקול שמנסה להרגיע את עצמו יותר מאשר את אלבוס. 'הזמן קצוב. אתה הוא האדם הנכון. יש הרבה על כתפייך. אני אנסה להחליט לאיזה בית לשלוח אותך. אל תדאג ותקשיב.' אלבוס חיכה בדריכות, אבל לא שמע צליל. לפתע, הוא שמע את קריאות עוף החול. זו הייתה הקינה של עוף החול. 'הוגוורסט הולך להשתנות בזכותך רק קצת. אנשים שיבואו אחרייך ישנו את הנושא לחלוטין. אגב, בנו של דראקו, סקורפיס, יהיה חבר טוב למשימה.' ואז נשמעה צעקה: "ריבינקלו!" הוא קם ברגליים משקשקות והתהלך לעבר השולחן הצבוע כחול.

  אלבוס הרגיש מחנק במשך כל הארוחה, בעודו מסתכל בג'יימס מחייך בגרפינדור. הוא ואחיו יהיו בקבוצות נפרדות.... אבל את הנעשה אין להשיב. הוא צפה בביתה של רון וויזלי, רוז, מתמיינת לריבינקלו מחייכת בגאווה. הוא הסתכל עליה לרגע, ואז הסיט את מבטו מבת דודתו החייכנית, שבנתיים התיישבה לידו. "היי אל" אמרה רוזה, "היי רוז" הוא ענה, לא מסתכל עליה ועיניו נעוצות בילד שישב לא רחוק משם. הוא עמד לקום ולגשת אליו, אבל הילד הרים את מבטו ומבטיהם נפגשו. אלבוס הרגיש איך זרם חשמלי עובר לו בתוך הגוף, והוא התעלף.

הפרק הבא
תגובות

גאד^^ · · פורסם על ידי :איוקי2
מעניין מי היה הילד..

יפה · · פורסם על ידי :hphp

אני צריכה · · פורסם על ידי :Dr. Grey (כותב הפאנפיק)
לדעת אם אתם רוצים שאמשיך או לא, כי אין לי שום סיבה להמשיך אם אפחד לא ירצה לקרוא את זה...

^_^ · · פורסם על ידי :ayeletm0
אמ... זה ממש נחמד, אבל הכל קורא מהר מידי, ויש בזה קטעים לא מובנים....
אבל זה ממש יפה, ל יכלתי להפסיק ליקרוא את זה...

זה יהיה בעיה.. לעשות שיפ של רוז ואלבוס · · פורסם על ידי :Kiss The Rain
הם בני דודים..

.. · 18.10.2010 · פורסם על ידי :Hogwartz
בטח זה היה סקורפיו ..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007