האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הגודריק הנבחר



כותב: fsfdsfe
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2162
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אין. - זאנר: מדע-בדיוני - שיפ: ישתנה בהמשך. - פורסם ב: 15.04.2011 - עודכן: 16.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1990
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שני/המלחמה האמיתית בברקים

לבסוף, הם יצאו מהמשרד והתקדמו אל המכונית שלהם. "לא חשבתי שאקבל דבר שכזה.ועוד לבן שלי." אמר אבא של שוקו.

"זה לא כזה נורא." אמרה לו אימו של שוקו אל אביו.

"טוב...אולי זה בגלל שהוא לא אהב אותי." נאנח אביו. כשהגיעו למכונית, חללית ענקית הייתה מעליהם. לא חללית-יותר גוש של ברקים רועמים. מתוכו יצאו בני אנוש עם ראש דרקון ועם חרבות וסכינים זוהרים בצבע אדום ורצו להלחם בהם. האבא והאמא של שוקו ברחו לשני הכיוונים, ושוקו נשאר מפוחד. לפתע, הקמע זהר באור ירקרק ושוקו נעלם לעין. הוא בלתי נראה. שוקו הסתכל על ידיו ולא האמין למה שראה- הם לא היו שמה. זאת הזדמנות מושלמת לברוח, חשב לעצמו. הוא התחיל לברוח, ואז חשב לעצמו, למה שיברח עם הוא בלתי נראה? שיתמודד מולם. הוא רץ אל איש-דרקון אחד ובעט בו ברגל. איש הדרקון הסתכל לאחור וראה שאין שם אף אחד. לפתע, הסכין שלו בנודן שלו חתך אותו בבטן והוא נפל ארצה. היו להם לפחות שמונה סכינים בשמונה נודים שונים. שוקו לקח ארבעה סכינים וזרק אותם באוויר על כול אחד מאנשי-הדרקון. כול פעם שהרג איש-דרקון, הוא זחל על הרצפה, הפך לדרקון ואז לאפר אדום. לאחר שנשאר מהם רק אפר אדום, שוקו הסתכל אל העננים. מה קורה שמה? שאל את עצמו. הוא שם לב שעוד ועוד אנשי דרקון יורדים מברקים. אלה כנראה מפקדה מלאה חיילים או שהם פשוט נוצרים בזה הרגע. אבל הפעם הם הגיעו שונים לאדמה להילחם בו. שוקו לקח חרב ארוכה זוהרת באדום שהיה לאיש דרקון ופנה אליהם. אלה היו נחשים אמיתים- בגובה חמישה מטרים. אבל לא סתם נחשים- אלא נחשים נושפי אש. הם נשפו לכול עבר ובעיקר אל החרב המרחפת שהסגירה את שוקו. הוא זרק אותה אל נחש אחד והיא נעלמה בתוך גופו. זה כנראה לא נשק חזק מספיק עבורו. לפתע, הקמע זהר שוב ואט אט הוא חזר לצורתו הרגילה בלתי נעלם. מה קרה לו? זאת מתנה מגניבה והכול וזה עדיף על כול הכסף שבעולם- אבל יש לנו בעיה רצינית יותר עכשיו. הקמע הבהב עוד קצת בירוק והפסיק לבסוף. עכשיו הנחשים יכולים לראותו.

"גודריק!" אמרו הנחשים כולם ביחד ורצו אליו. לפתע- האיש המסחרי הגיע. הוא התחיל לזרוק עליהם אבנים זוהרות בצבע מוזהב והוא רץ לכול הכיוונים. שוקו שם לב אליו הורג את הנחשים אחד אחד. לבסוף, הברקים נעלמו מהשמיים ולא נשאר דבר על האדמה חוץ מאפר אדום.

"מי אתה!?" שאל שוקו. "מה זה גודריק!? איך הצלחתי להיעלם!?"

"אני אסביר לך הכול." אמר האיש המסחרי. "בוא למשרד שלי." אמר בהתנשפות. "עכשיו."

הפרק הקודם
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007