האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלמה



כותב: Blow your speakers
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3943
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא ידעת תחליטו אתם :) - שיפ: בינתיים אין - פורסם ב: 03.05.2011 - עודכן: 22.05.2011 המלץ! המלץ! ID : 2052
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 הפרק מוקדש ל"פזוזה" ! מתעלייך !

הארי הוא בן דוד שלי !

"וואו ! את בת דודה של הארי פוטר ?" רון שאל והתפעל בו בזמן.

רק עכשיו שמתי לב ,אבל כל מי שעבר בסביבת התא הסתכל על הארי כאילו הוא איזה מפורסם שכל העולם מכיר אותו. זה מה שחסר לי ! שכולם יעשו לי "וואי את בת דודה של הארי פוטר !!!!!" חשבתי.

"אוף ! אתם יכולים להגיד לי כבר למה כולם כל כך מתלהבים מהארי ?"שאלתי מעוצבנת.

"זה בגלל שמתי שהוא היה בן שנה ,הוא ניצח את את יודעת מי ,שאף אחד אחר לא הצליח להביס אותו" אמר מישהו ."לא ,אני לא יודעת מי זה." עניתי, מודעת למבטים הנדהמים.

על זה הארי ענה לי :"קוראים לו וולדמורט".רון נחנק. "וולדמורט ?!".אמרתי בלגלוג "למה כולם מפחדים ממנו ?." רון הפך לאדום ואז סגול וכחול ואת הצבע הבא אני כבר לא זוכרת... (כנראה הוא נחנק ממשהו ,אבל לא הבנתי ממה ,אולי מזבוב ?)

"הוא איזה קוסם אופל מסוכן או משהו כזה"

טוב ,אז...כל הכבוד לך "חייכתי אליו.

אחרי דקה בערך עברה שם אישה זקנה ששאלה "מישהו רוצה לקנות ממתקים , חמודים ?"רון ענה לה "לא ,תודה ,אני מסודר" והוא הוציא סנדוויץ' מעוך מכיסו. אני אמרתי "אין לי כסף" .אבל הארי לעומת זאת אמר "אני אקח מהכל" והוא הוציא כמות כסף שאפילו כל דמי הכיס שאספתי במשך כל חיי היו בקושי חצי ממה שהיה לו. רון ואני ממש התפעלנו. הארי קנה מהכל ,וכל התא שלנו היה מפוצץ ממתקים.

"סקאברס , לא" ! רון אמר למשהו שלא ראיתי ,ואז ראיתי את מי שרון התכוון אליו :עכברוש.

שאלתי אותו "מי זה ?" והוא ענה לי "זה סקאברס ,העכברוש שלי , הוא היה שיך פעם לאחי פרסי. קיבלתי איזה לחש מהאחים שלי פרד וג'ורג' , זה אמור להפוך אותו לצהוב"

"באמת לא יזיק לו לשנות את הצבע שלו ליותר מלבב " אמרתי בשעשוע.

"צודקת" רון הסכים איתי.

"טוב... ואם רון אישר , אז אני חושב גם שמאוד כדאי לשנות לו את הצבע" הארי אמר, מנסה להחניק צחוק , עד שירדו לו דמעות.

רון הוציא שרביט ואמר איזה לחש שאני לא זוכרת. לא קרה כלום.

נראה שילדה צפתה בו מבחוץ , עכשיו היא נכנסה לתא , היה לה שיער מקורזל מאוד , והיא אמרה: "אולי ראיתם פה קרפדה? לנוויל נאבדה אחת". היה לה קול מלא חשיבות וסנובי. כולנו ענינו "לא". פתאום היא הסתכלה על הארי במבט של זיהוי "אתה הארי פוטר נכון ?!". 'אוי נו' חשבתי לעצמי 'הנה זה שוב מתחיל וגלגלתי עיניים. "בכל מקרה ,אם אתם רואים פה קרפדה תביאו אותה לנוויל ,טוב ?" היא אמרה "דרך אגב ,אני הרמיוני גריינג'ר. אתה, הג'ינג'י ,הסתכלתי איך עשית את הלחש ההוא ,וזה היה ממש גרוע ! אני ניסתי לעשות כל מני כשפים בבית שלי וכולם הצליחו לי כמובן .עוד דבר ,אמרו שיש לך לכלוך על
האף ? ממש פה !"היא הצביעה על נקודה מסוימת באף שלה ויצאה. רון רתח מזעם , ראו עליו בגלל אוזניו שהאדימו קשות.

"לא אכפת לי באיזה בית אהיה ,אפילו בסלית'רין , העיקר לא להיות איתה בבית" רון אמר .
"מסכימה איתך לגמרי ,למרות שאני לא יודעת מזה אומר בתים . כל מה שקשור אליה לא יכול להיות טוב . זה בטוח"  אמרתי .
רון המשיך למלמל: "וכולם הצליחו לי...ממש פה...אתה הג'ינג'י... סנובית!"

"בכל שנה התלמידים החדשים מתמיינים ל-4 בתים אין לי מושג איך קוראים להם ,אני מבין שאחד זה סלית'רין " הארי אמר ."אבל אני לא מבין מה הבעיה בסלית'רין? " הארי הפנה את השאלה לרון, שהתנער מהירהוריו.

"כל הקוסמים האפלים היו בו , אפילו אתה יודע מי !" רון ענה לו .

הארי לא הגיב . גם אני לא.

עברו עוד 5 דקות ונכנס עוד ילד לתא . אוףףףף!!!! כמה כבר יכולים להיכנס? זה הורג אותי !!! הילד היה צנום , והיה לו שיער בהיר. מאחוריו עמדו עוד 2 ילדים , מכוערים במיוחד, חייבים לציין. "אז זה נכון שהארי פוטר נמצא ברכבת הזאת" הוא אמר ביהירות.

שלום ,אני דראקו מאלפוי " הילד אמר "אתה לא צריך להסתובב איתם " הוא הצביע עלי ועל רון "עם וויזלי אחד ועם בוצדמית! אני מנחש לפי הריח... "הכנסתי לו בוקס בבטן , והוא התכווץ בכאב אבל המשיך ,אני אוכל לעזור לך לבחור חברים ראויים. " הוא שלף את ידו ללחיצה . נלחצתי . מה יהיה אם הארי יסכים ? אבל הארי ענה לו דווקא: "לא , תודה , אני יכול לבחור את החברים שלי בעצמי!" דראקו החמיץ פנים ויצא. "וואו , אף פעם לא ידעתי שבנות יכולות להיות כל כך קשוחות !" רון אמר בהערצה, חייכתי אליו. "מה זה בכלל בוצדמית ?" שאלתי "כן מה זה באמת ?" גם הארי שאל ."זה כינו גנאי-" רון התחיל לומר , אבל קטעתי אותו "כן את זה כבר הבנתי" "-לקוסם שהוא בן של מוגלגים" רון המשיך כאילו בכלל לא עצרתי אותו."מוגלגים ?" שאלתי. "הכוונה לאדם חסר קסם". "אההה" אמרתי בהבנה.

מרחוק ראיתי טירה . אמרתי להארי ורון "זאת טירת הוגוורטס, נכון ?"הצבעתי על הטירה , "כדאי שאלך להחליף בגדים "

-----------------------------------------

*תודה ל "הרמיוני גיירנג'ר היפה" שביטאה לי את הפרק

*אני יודעת שהפרק לא בדיוק כמו הספר, אין לי את הספר עכשיו בבית.

תגובות ?!

תמיד רעבה לטיפים =)

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007