האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מחשבות אחרות



כותב: genebra moly wizly
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 11253
4 כוכבים (4.375) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: הארי/ג'יני רון/הרמיוני - פורסם ב: 22.06.2011 - עודכן: 02.07.2011 המלץ! המלץ! ID : 2204
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יני ישבה על שפת הבריכה וחשבה על ההצעה של נוויל. הוא הציע ללכת איתו לנשף של טורניר הקוסמים המשולש. היא שמעה אותו מציע בגמגום להרמיוני להיות בת זוגו אך הרמיוני סירבה. ג'יני הייתה היחידה שידעה מדוע הרמיוני סירבה, קרום הציע לה קודם.

ג'יני רצתה מאוד ללכת לנשף מכיוון שהוא רק לתלמידי השנה הרביעית ומעלה ולבסוף החליטה להתייעץ עם הרמיוני לפני שתענה לנוויל, כי תמיד יש לה רעיונות טובים.

 

הרמיוני ישבה בחדרה וקראה את "החוקים וההיסטוריה של טורניר הקוסמים המשולש", היא רצתה לבדוק האם יש חוק שאוסר עליה להיות בת זוגו של קרום בנשף. הרמיוני הרהרה מדוע הסכימה להיות בת זוגו, היא לא מעריצה או מחבבת אותו.

 

בזמן שהרמיוני שקעה במחשבות ג'יני נכנסה לחדר המגורים של הבנות והתיישבה מולה.

"היי, מה קורה ג'יני" אמרה הרמיוני. "מה מציק לך"

"אחרי שדחית את נוויל אתמול" התחילה ג'יני לספר. "הוא בא אליי והציע לי לבוא איתו לנשף". הרמיוני צחקקה.

"איזה חמוד" היא אמרה. "אם קרום לא היה מציע לי הייתי מסכימה לו"

"אבל" אמרה ג'יני. "את אוהבת את רון, לא היית מחכה שהוא יציע לך?" ג'יני הייתה היחידה שידעה שהרמיוני אוהבת את רון.

"תביני ג'יני, בנים כמו הארי ורון לא מבינים שבנות טובות נתפסות מהר ועד שהם ישימו לב כעל הבנות שהם תכננו עליהם יתפסו" צחקה הרמיוני.

"צודקת" אמרה ג'יני. "אבל באמת הייתי רוצה שהארי ישים לב אליי, ולא יחשיב אותי רק בתור האחות של החבר שלו."

"אני יודעת שאת אוהבת אותו" אמרה הרמיוני. "אבל ייקח לו זמן לשים לב אלייך יותר ואולי בסוף אפילו לאהוב אותך אם לא תשני את ההתנהגות שלך לידו."

"אני יודעת" נאנחה ג'יני והסתכלה בעיניים מקוות לתשובה בהרמיוני.

"כדאי לך להתחיל לצאת עם אנשים אחרים" אמרה הרמיוני. "לא לחשוב על הארי כל הזמן, כדאי גם שתנסי להירגע כשאת בסביבתו כי כשהוא לידך את לא מצליחה להגיד משפט אחד בלי לגמגם. אני חושבת שהוא ישים לב אלייך יותר אם פשוט תהיי את עצמך.

"תודה רבה הרמיוני, על הכל" אמרה ג'יני והסתובבה ללכת כדי לבשר לנוויל את החלטתה. "וג'יני," אמרה הרמיוני. "הכי חשוב, אל תשכחי לשחק אותה קשה להשגה לפעמים, בנים רוצים בנות שקשה להם להשיג, אין לי מושג למה".

"אוקי" אמרה ג'יני ויצאה, עם חיוך גדול, מחדר המגורים של הבנות.

הפרק הבא
תגובות

תגיבו · 23.06.2011 · פורסם על ידי :genebra moly wizly (כותב הפאנפיק)
תגיבו בבקשה...

יפה מאוד! · 23.06.2011 · פורסם על ידי :kidi
חבל שאת עושה את הפרקים כל כך קצרים אבל את כותבת נהדר.
תמשיכי

תודה · 23.06.2011 · פורסם על ידי :genebra moly wizly (כותב הפאנפיק)
הפרק הבא יהיה יותר ארוך

מממש יפפה (: · 24.06.2011 · פורסם על ידי :ג'יימסית בדם
תמשייכי D;

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007