האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מעודנת

החיים של מכשפה מתבגרת גם ככה לא פשוטים - תוסיפו למשוואה גם היריון בלתי-צפוי, אהבה נכזבת ומשפחה לא-נורמלית - מתקבל פיק מצחיק, סוחף וממכר!



כותב: Hollywood
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 31860
5 כוכבים (4.828) 29 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי-פוטר - זאנר: דרמה, הומור, רומאנס - שיפ: רוז/סקורפיוס - פורסם ב: 08.09.2011 - עודכן: 08.03.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 2245
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הערה: פיק מתורגם (על-ידי). אני מודע שהפרולוג לא הכי איכותי, ואפילו די שטחי, אבל אחרי שקראתי את הפיק השלם אני מבטיח לכם שזה משתפר ממש בפרקים הקרובים ונהיה מעניין וסוחף - תמשיכו לעקוב! בנוסף, אני מצטער מראש היות ובפרק הזה יש קטעים בהם השפה די בוטה.

-----------------
תקציר: אני מתחילה להתנשם במהירות ואני די בטוחה שאני עומדת למות. אני ממש צועקת על עצמי במחשבות! אולי אני אחזור בתור רוח רפאים, כמו מירטל המייללת. אני יכולה לרדוף את השירותים של בנות גריפינדור בקומה השישית לנצח - רוז וויזלי, רוח הרפאים ההרה של בית גריפינדור. זה די קליט.
----------------

פעם אחת.

זה קרה רק פעם אחת.

זה לא יכול לקרות אחרי פעם טיפשית ולא-אחראית אחת.

זו טעות.

זו חייבת להיות טעות.

אני מקישה על זה עם השרביט שלי פעם נוספת.

ואותה המילה המעיקה מופיעה שנית, כחולה ומהבהבת.

חיובי.

אני משליכה את המקל הלבן לרצפה בהכחשה. אני בת שש-עשרה - אני לא מספיק מבוגרת בכדי להיות אמא! אני בקושי יודעת לקשור את השרוכים נכון, למען השם!

אני מרימה את בדיקת ההיריון שוב ונוקשת עליה עם השרביט שלי פעם נוספת, כאילו אני מצפה שפתאום יהיה כתוב "סתם צוחקים איתך! אבל ממש האמנת לזה הפעם, נכון?"

אבל זה לא קורה. מופיעות אותן האותיות הכחולות שהופיעו בארבעת הפעמים הקודמות בהן בדקתי.

אני מתיישבת על שולי האמבט ופתאום שמה לב כמה ידיי רועדות. אני מחליטה שאני לא עומדת לצאת מחדר האמבטיה הזה לעולם. אולי אוכל להישאר כאן לנצח - כן, האמבט נראה כמו מקום אידיאלי לישון בו ולהתעלם מהחיים החדשים שככל הנראה מתפתחים לי בתוך הרחם.

כי זה הרי ידוע שאם תתעלם ממשהו במשך מספיק זמן, הוא ייעלם.

אני יכולה להתקיים על משחת שיניים ושמפו - למרות שאני בספק עד כמה השילוב הזה בריא לילדי העתידי.

ילדי העתידי?

למה, לעזאזל, אני כל כך רשמית???

אני מתחילה להתנשם במהירות ואני די בטוחה שאני עומדת למות. אני ממש צועקת על עצמי במחשבות! אולי אני אחזור בתור רוח רפאים, כמו מירטל המייללת. אני יכולה לרדוף את השירותים של בנות גריפינדור בקומה השישית לנצח - רוז וויזלי, רוח הרפאים ההרה של בית גריפינדור. זה די קליט.

ואם לא אמות ואחליט יום אחד לצאת מחדר האמבטיה הזה, לפחות אדם אחד עומד למות בגלל הטיפשות שלי.

 

הקורבן הראשון והמובן-מאליו הוא סקורפיוס מאלפוי - הוא נידון למוות על בטוח. מישהו יהיה חייב לגלות מי האב של התינוק שלי, וכשהוא יגלה, סקורפיוס הולך לחטוף מכות מאבא שלי, מסבא שלי או מאחד מאלפי בני-הדודים שלי - ואולי מחלק מבנות-הדודות שלי, גם כן. הכי סביר שג'יימס ואל' פוטר יגיעו אליו ראשונים. זה כנראה יהפוך אותי לאם חד-הורית. טוב, רוב הסיכויים שזה יהיה המצב בכל מקרה.

וכמובן שההורים שלי גם יישמעו על זה בסופו של דבר. אמא תהרוג אותי או שתעיף אותי מהבית. אני אאלץ להתגורר באיזה פארק קרוואנים מוגלגי עם בני מחוסר האבא. ג'יימס ואל יישבו באזקבאן באשמת רצח. לילי תרד מהפסים לגמרי אם הם ייכנסו לכלא - הסיבה היחידה שהיא לא קופצת כל יום מבחור לבחור היא ששני אחיה הגדולים מבריחים כל יצור חי עם זין שקיים בהוגוורטס הרחק ממנה.

ומה עם הוגו? אימא ואבא ייפרדו מפני שהיא זרקה אותי מהבית/רצחה אותי ואז הוגו ייאלץ לחיות בסביבה עוינת, מה שרק ידחוף אותו לחיות חיים של סקס, סמים ורוקנ'רול. הוא ימות עוד לפני יום הולדתו החמישה עשר.

ועם שני הבנים שלהם בכלא והבת שלהם בהיריון/נשאית איידס/באזקבאן/מתה, הארי וג'יני לא יצליחו לחזיק מעמד וזה גם יהיה הסוף של משפחת פוטר על בטוח.

ובן-הדוד שלי פרד כנראה יסיים גם הוא באזקבאן יחד עם ג'יימס ואל, כי הוא פשוט אוהב ללכת עם הזרם. מה שאומר שאחותו הצעירה, רוקסן, תצטרף ללילי במכון שהליווי שהן יעבדו בו. מה שאומר שדודה אנג'לינה והדוד ג'ורג יידרדרו לחיי אלכוהוליזם ופשע כי בנם יהיה אסיר והבת שלהם תהפוך לזונה.

ואז הדוד פרסי לא יהיה מסוגל לחיות עם הבושה שבלהיות בן וויזלי, ויקפוץ מגשר. אודרי, שתישאר לגדל את שתי בנותיהן, מולי ולוסי, לבד (אשר אני בטוחה שאחת מהן תשקע בדיכאון עמוק עקב איבוד אביהם ומרבית משפחתם המורחבת בהתאבדות, הידרדרות לזונות או מחלות מין), תצטרף גם היא לבולמוסי השתייה של ג'ורג' ואנג'לינה.

דוד צ'ארלי יהיה בסדר מכיוון שהוא עוד ברומניה ולא ייוודע לו על כל העניין.

ולסיום, דום תבוא לבקר אותי בקרוואן/קבר שלי, ולכן תנושל מהמשפחה בעקבות יצירת קשר עם הכבשה השחורה. לואיס בטח יתגעגע לאחותו הגדולה ויעבור לגור איתה בדירה המטונפת שתקנה בלונדון (בה היא תיאלץ לגור אחרי שביל ופלר ינשלו אותה בשל הפרחים שהניחה על הקבר שלי/ שתלה בגינת הירק המאולתרת שלי. ויקטואר תתעלם מקשריה אלינו ותברח אל, אני לא יודעת, אקוודור, נגיד, עם החבר שלה, טדי. אז ביל ופלר יהיו כל כך עצובים על-כך שאיבדו את כל ילדיהם וינסו לחפות עליהם בכך שיעשו עשרות על עשרות של ילדים נוספים.

פלר תשמין באופן קיצוני ותפתח הפרעה אכילה חמורה, שתוביל בסופו של דבר להתאבדותו של ביל.

ואם סבתא מולי וסבא ארתור ישרדו את כל זה, תקראו לי צנצנת.

ואו, למה לא היינו יכולים פשוט להשתמש בקונדום?

הפרק הבא
תגובות

ממ · 11.10.2011 · פורסם על ידי :RaDBoy
זה יכול להתפתח ולהיות נחמד מאד... אני בוחר להאמין למה שכתבת על השיפור בפרקים הבאים, כי הרעיון הכללי טוב.
אישית, היה לי די קשה לזכור מי ההורים של איזה ילד. אני מציע לצרף למטה, במודגש, מעין רשימה כזאת...

טוב. · 12.10.2011 · פורסם על ידי :Cough Syrup
לאחר כמה פעמים של קריאת פרק זה אני אומר כמה דברים:
ראשית, לתקציר לקחת בוא נאמר"חלק מותח"מהפרק הזה ספציפית תקציר זה מה שקורא בכללי לא בפרק הזה ספציפי. אבל לא נורא.
נוסף על כך, זה שאמרת שזה יתפתח ויהיה יותר טוב אני מסכים עם ירין. כי הפרק הזה קצת חלש.
בנוסף, הרשימה שירין אמר לעשות די רעיון יפה אהבתי.
אז מה שאני אומר יפה מאוד אבל נקרא לזה טעון שיפור.

אהבתי מאדD: · 21.10.2011 · פורסם על ידי :ahrua192
היו כמה קטעים שהייתי צריכה לקרוא שוב כדי להבין מי קשור למה ואיך, אבל בסוף הצלחתי להביןXP
אני דווקא מאד אהבתי את הפרולוג וכל התיאוריות המטורפות של רוזXP
העלילה ממש יפה, והתרגום מעולה! כל הכבוד^-^
אבל אתה חייב לכתוב בהתחלה מספר דברים
פאנדום: כמובן שהארי פוטר
תקופה: פוסט הוגוורסט- 19 שנים אחר כך
שיפ: במקרה הזה אני מניחה שרוז/סקריפיו
דירוג: אמרת שזה די בוטא, השאלה היא אם יש פירוט של יחסי מין, או רק דיבור על זה כמו שהיה פה, ויש גם איזכורים של זנות ואלכוהול אז בינתיים זה PG-13 אבצ אם יגיעו פירוטים יותר.. מפורטים זה יכול להגיע לR ואפילו NC17...
ז'אנר: אתה לא ממש חייב"^^
אורך: גם לא... אבל אם זה כבר גמור אתה יכול לפחות לכתוב כמה פרקים או משהו...
ואם זה מתורגם, אתה חייב לכתוב מי הכותב המקורי, גם אם זה רק שם המשתמש שלו, ואתה חייב לשים קישור לפיק המקורי...
וגם כמובן לקבל אישור מכותב הפיק לתרגם ולפרסם:)
וגם ויתור זכויות יוצרים לג'יי קיי רולינג, אבל זה כותב הפיק המקורי היה צריך לעשות, ואתה פשוט לתרגם..

אז אני לא יודעת אם זה ככה בפיק המקורי, אבל גם אם לא אני חושבת שאתה יכול לעשות את זה...
זה מאד עוזר לאנשים להחליט אם הם רוצים או לא רוצים לקרוא את הפאנפיק, וגם קצת להבין מה קורה...
לא חייבים להכניס את כל מה שמצויין למעלה, אבל רצויP:
סליחה על החפירה, אבל פשוט מוזר לי שכמעט אין את הפרטים האלו בתחילת כל פאנפיק....
אבל כמו שאמרתי למעלה, התרגום ממש טוב ואני מחכה לקרוא את ההמשך D:
שיר^-^

הדירוג · 22.10.2011 · פורסם על ידי :Irene Adler
הוא לא G אין מצב

הדירוג לא נכון. · 22.10.2011 · פורסם על ידי :הוגוורטסית בדם
1. הדירוג לא G, כבר הנושא שלו רומז שהוא לפחות PG13 חזק, אפילו קצת R
2. נשמע פאנפיק מרתק, אהבתי מאוד את הפרולוג.

מדהים אורי! · 23.10.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
לייק!

מ-ה-מ-ם · 12.12.2011 · פורסם על ידי :Deadly Smile
ממשממשממש אהבתי (:
דאבל לייק!

אין סכוי! · 05.03.2012 · פורסם על ידי :נירון
רוז עשתה עם סקורפיו...נו אתם יודעים מה!

ואוו :) · 05.03.2012 · פורסם על ידי :Kipon
אהבתיי XD

מצחיק · 08.11.2013 · פורסם על ידי :lik
האמת שזה די הצחיק אותי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007