האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חייו ושקריו של אלבוס דמבלדור

בספרי הארי פוטר לא כתוב מה כתבה ריטה סקיטר בספרה. הפתעה! חלק מספרה של ריטה סקיטר כתוב פה.



כותב: הייתי כאן
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4698
2 כוכבים (1.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: אנגסט - שיפ: אלבוס דמבלדור/OFC - פורסם ב: 21.09.2011 - עודכן: 08.10.2011 המלץ! המלץ! ID : 2302
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפעם, בניגוד לפעמים אחרות, אני, ריטה סקיטר, הולכת לפרסם את המקורות שלי.
לאחר מותו של דמבלדור מצאתי בהגיגית שיקוי המתאר את חייו של אלבוס וצפיתי.

אלבוס הלך לקינג קרוס לבד, בלי אימא, בלי אבא, בלי אחים.
הוא ראה משפחה מאושרת של קוסמים נכנסת ביחד לרציף תשע ושלושה רבעים, כל פעם שראה משפחה מאושרת זה גרם לו לצביטה בלב.
הוא חשב לעצמו על עולם ללא מוגלגים  והגיע למסקנה שבעולם ללא מוגלגים גם לו הייתה משפחה מאושרת.
הוא נשבע שגם הוא ינקום במוגלגים, אבל בלי להגיע לאזקבאן.

הוא עלה לרכבת והתיישב ליד ילד וילדה אחים בשם אלפיאס וקים דודג'.
אלבוס ואלפיאס התחברו מהר אף שלאלפיאס היו אבעבועות דרקון וקים הצטרפה אליהם.
אלבוס היה כמעט חסר כסף כי את רוב חסכונותיו השקיע בקניית שרביט, ינשוף בשם וויליאם וספרי הלימוד של השנה.
אלפיאס וקים השאילו לו כסף, הם קנו צפרדע שוקולד ואלבוס עזר להם לתפוס אותן.
אחרי כשלוש דקות ישבו שלושתם מלאים משוקולד עם שלושה קלפים של קוסמים.
קים קיבלה את הקלף של ריצ'ארד סמית', הילאי חשוב במשרד הקסמים, אלפיאס קיבל את הקלף של פיניאס ניגליוס, מנהל הוגוורטס, ואלבוס קיבל את הקלף של איגנוטוס פברל, הקוסם שיצר את גלימת ההעלמות.
מאותו יום אלבוס נשאב אחר אוצרות המוות והשיג כל חלק של מידע שהיה ידוע על האוצרות.
כל אדם שידע פרט תוחקר עד פיסת המידע האחרונה עד שגלרט גרינדלוולד הגיע.

אבל בואו נחזור קצת אחורה....
ברכבת, קים, אלפיאס ואלבוס הגיעו בשיחתם לבתים בהוגוורטס.
הילדים שאלו אחד את השני לאיזה בית הם רוצים להשתייך וכולם הסכימו פה אחד שהם רוצים להיות בגריפינדור.
כשאחד הילדים ברכבת שמע את השם גריפינדור הוא קם, נכנס לתא שלהם, ירק על הרצפה ושאל:" גריפינדור? מי רוצה להיות בבית המעפן הזה? הכי שווה להיות בסלית'.."
הוא לא הצליח לסיים משפט כי אחד המדריכים הגיע: "היי, היי , אני יודע שכל אחד רוצה להשתייך לבית אחר אבל לא לריב, צריך שכולם יהיו ביחד, למען טובת הכלל." היה זה גלרט גרינדלוולד.
כשגלרט יצא הילד המשיך בקול מתנשא: "קוראים לי סרג'יו, אני טהור דם ואני ממליץ לך, אלבוס פרסיוול דמבלדור ללמוד עם אילו משפחות כדאי להסתובב"
ואלבוס ענה לו בחיקוי הטון המתנשא: "אני ממליץ לך, סרג'יו סקרופיו מאלפוי, להתרחק מקרון הרכבת שלנו וללכת להסתובב עם חבריך השפוטים".
סרג'יו התרחק מהתא בכעס והלך לתא שלו.
כשאלבוס הגיע להוגוורטס הוא היה הילד של שונא המוגלגים והוא היה מפורסם לרעה אבל ככל שעבר הזמן הוא התפרסם בזכות היותו התלמיד המבריק ביותר שלמד בהוגוורטס.

כמו שאמרתי קודם, אלבוס תיחקר ושאל כל מי שהיה לו מידע על אוצרות המוות עד שגרינדלוולד הגיע.
אלבוס וגרינדלוולד התחברו ודיברו על אוצרות המוות ללא הפסקה וכשעברו השנים, השניים החליטו למצוא את כל האוצרות ולהיות אדונים על המוות.
היה דבר אחד שהסיח את דעתו של אלבוס מאוצרות המוות. קים דודג'.
אלבוס היה מאוהב בה וניסה להתקרב אליה אבל  ככל שהתקרב לגלרט, היא התרחקה ולהפך, כל פעם שהוא התקרב לקים, גלרט התרחק.
אבל כל זה נפסק ביום אחד. קנדרה דמבלדור נפטרה והשאירה את הטיפול באחותו של אלבוס, אריאנה, בידיו של אלבוס.
אברופרת' צעק על אלבוס: "אדון אלבוס, אתה לא יכול להשאיר את אריאנה לבד, היא באחריותך!"
וגרינדלוולד הגן עליו: "אלבוס לא יכול גם ללמוד וגם לשמור על אחותו, תשמור עליה אתה אברופרת'!"
אלבוס בטון רגוע: "אני לא יכול להשגיח עליה אברופרת', אני לומד בהוגוורטס, בבקשה תנסה לשמור עליה כשאני לומד ובחופשים אני אשמור עליה, בבקש..."
גרינדלוולד הפסיק אותו באמצע והכריז: "די!  אברופרת'! אתה תשמור עליה או שאהרוג אותך!"
אלבוס לא הסכים שעוד אחד ממשפחתו ימות או ישלח לאזקבאן והוא ואברופרת' נלחמו בגרינדלוולד ובאמצע הקרב אריאנה מתה מהתפרצות קסם. אלבוס המיואש כמעט הרג מכעס את גרינדלוולד אבל הוא ברח ואלבוס נשאר לבדו. לבד.

 

(אהבתם? תגיבו. לא אהבתם? תקנו בתגובות)

הפרק הבא
תגובות

אבל.. · 25.09.2011 · פורסם על ידי :ליליבר אוונס
זה מידע מסודר ויפה, אבל- כמו שאמרתי, זה כתוב בצורת טקסט מידע... איפה הסיפור? איפה הדמויות? איפה עלילה? זה לא ממש סיפור.. לאן זה הולך? זה לא נשמע מעניין. לא ממובן רע, פשוט, זה צריך לגרום לנו לרצות לקרוא, לא? אני לא הרגשתי שום דבר מסקרן, מושך, גורם להישתוקק להמשך... אף אחד גם לא הגיב... יבוא כאילו המשך? אולי זאת הקדמה לסיפור טוב? אני ממש מקווה שיהיה המשך מעניין.. בהצלחה בהמשך הכתיבה...

סליחה · 27.09.2011 · פורסם על ידי :הייתי כאן (כותב הפאנפיק)
סליחה, שמתי לב שזה יוצא יותר אנציקלופדיה. הוספתי דמויות ועלילה.
תודה רבה!
bonbonking

המשך!!! · 13.01.2012 · פורסם על ידי :yuval weasley11
בבקשה המשך!

המשך!!!אבל... · 12.04.2014 · פורסם על ידי :Colorful
איגנוטוס פברל לא יצר את גלימת ההעלמות אלא היה בעלה הראשון[המוות יצר אותה].
וגם אני ממליצה לך לקצר קצת את הפלאשבקים כי זה מאבד את הפואנטה
חוץ מזה הכל בסדר

מצטער · 29.09.2014 · פורסם על ידי :alobso
גלרט גרינדלוולד לא למד בהוגוורטס אלא בדורמשטרנג

חובה המשך · 29.03.2015 · פורסם על ידי :לורה פוטר
את חייבת להמשיך,פשוט חייבת

אהההההה · 25.07.2016 · פורסם על ידי :גמא111
נחמד...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007