האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מאלף הדרקון

קומדיה רומנטית מתורגמת בשיפ הארי דראקו. דראקו, הומו מוצהר, מנסה להתחמק מנישואים מאורגנים לפנסי פרקינסון ע"י זיוף מערכת יחסים עם הארי. אבל האם זה זיוף?



כותב: the black dragon
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17503
5 כוכבים (4.714) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר- זמן: בין מסדר עוף החול לנסיך חצוי הדם - זאנר: קומדייה רומנטית - שיפ: הארי-דראקו - פורסם ב: 25.09.2011 - עודכן: 08.03.2014 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 2304
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אנשים יקרים, שימו לב: בגלל שדברים עוד בקושי התחילו אני מזהירה בעדינות: הפיק הזה הוא קומדייה רומנטית הומואית של הארי/דראקו. במקור הדירוג הוא R אבל שיניתי את זה ל-NC17 בעקבות הערה של מישהי שמכירה את המקור, והיא צודקת- העיניינים פה יתחממו מאד ומאד מהר, ממש בקרוב- מי שזה לא הקטע שלו מוזמן לצאת בשלום. מי שכן- מקווה שתיהנו!!
אה, ואני ממש ממש אשמח אם תגיבו ותדרגו- זה הפיק הראשון שאני מתרגמת ולא כתבתי משל עצמי, אז אני צריכה ללמוד!

 

פרק 2

ההונאה

 

הארי לא האמין למשמע אוזניו. מה זה שדראקו הרגע אמר? החבר שלו?! לא נראה לי. הוא פתח את פיו להתנגד, אבל דראקו המשיך.

"אתה רואה, אבא? בגלל זה לא יכולתי לספר לך עם מי אני יוצא, כי זה הארי פוטר! ועכשיו אתה רואה למה אני לא יכול להתחתן עם פנסי, כי אני מאוהב בילד-שנשאר-בחיים!"

 

הארי כמעט התפוצץ מצחוק, אבל עצר את עצמו. זה מצב מעניין, הוא חשב לעצמו. הוא ידע שדראקו גיי, כולם ידעו את זה, והוא ממש לא האשים אותו על שלא רצה להתחתן עם פנסי. הוא התבונן בדראקו ותהה למה לעזאזל הוא חשב שהוא ישחק בסיפור הפסיכי הזה שלו.

ואז הארי התבונן בעיניים של דראקו, וראה שהוא כבר במצב שמעבר לנואש. דראקו ממש התחנן לעזרתו. הארי נאנח מבפנים, כי הוא הבין שהוא כן הולך לשחק בסיפור הפסיכי הזה שלו. הוא פשוט היה טוב לב מדי בצורה גריפינדורית להחריד, וזה לא שיחק לטובתו.

 

"זה נכון, פוטר?" שאל לוציוס מאלפוי בקול רך אבל עם מבט רצחני בעיניים. הארי ולוציוס תיעבו אחד את השני מאז התקרית עם דובי בשנתו השניה של הארי, ואחרי כל פעם שהארי הביס את וולדמורט, לוציוס שנא אותו יותר. הארי, מצדו, שנא את מאלפוי בכל לבו, ועמד לומר משהו נוקב ופוגעני כאשר לפתע היתה לו הארה קטנה.

 

הרעיון שהארי יוצא עם דראקו לגמרי הרתיח את לוציוס מאלפוי. ואם יש דבר שהארי נהנה ממנו, הרי זה לעצבן את לוציוס מאלפוי. החלק הסלית'ריני בהארי חייך באושר.

 

"כן, זה לגמרי נכון, מאלפוי," אמר הארי וחייך לעבר לוציוס, בעודו עוטף בידו את המותניים של דראקו ומצמיד אותו אליו. "הבן שלך ואני מאוהבים עמוקות אחד בשני."

 

דראקו פלט אנחה זעירה ובלתי נשמעת של רווחה על כך שהארי החליט לשתף פעולה עם זה. ואז הוא ראה את הפרצוף של הארי והתחיל לחשוש מעט. להארי היה נצנוץ שובב בעיניים הירוקות המבריקות שלו.

והוא המשיך לדבר אל לוציוס מאלפוי:

 

"אתה מבין, דראקו בא אלי בתחילת השנה והתוודה על הכל. הוא אמר שהוא אהב אותי מאז ומתמיד, אבל לא חשב שאחזיר לו אהבה, ושכל העוינות הזו מצדו היתה רק ניסיון נואש לתפוס את תשומת לבי. הוא היה פשוט כל כך חמוד, וכן ומתוק, איך יכולתי שלא לסלוח לו על הכל ולהתאהב בו נואשות?"

הארי נהנה מאד מההשפעה של המילים האלה על לוציוס מאלפוי. הלה לא נהנה במיוחד מהרעיון שהציג את הבן שלו כחמוד או מתוק, והוא אהב עוד פחות את הרעיון שהבן שלו מאוהב בהארי פוטר. הוא היה עצבני, רותח מזעם, קודם, אבל זה היה כלום יחסית לעכשיו.

 

"דראקו?" היה איום במילה היחידה הזו, וכשלוציוס התבונן בבנו הזעם שלו היה כתוב על פניו. דראקו בלע את רוקו. הוא ידע שזו הדרך היחידה שלו לצאת מהכרח להתחתן עם פנסי.

 

 

"כן אבא, זה נכון. אני רציתי אותו," דראקו התפלל בלבו שהארי פשוט ישתוק וייתן לזה לחלוף, אבל הארי פשוט נהנה מזה יותר מדי.

"אוי דראקו, אל תצטנע. לוציוס, הבן שלך כזה רומנטיקן, הוא כל הזמן מביא לי פרחים, שולח לי פתקים, בא לפגוש אותי בחדר במגדל גריפינדור-"

"פוטר, תסתום כבר!" דראקו לחש. לוציוס היה מוכן לרצח. הארי גיחך. דראקו נשם נשימה עמוקה.

"אבא, אני יודע שקשה לך להאמין לזה אבל פו- הארי גורם לי אושר רב ואני רוצה להיות איתו." לוציוס התבונן בבנו וניסה להחליט אם הוא דובר אמת.

 

"בסדר, דראקו, אם אתה באמת ובתמים מאוהב בפוטר שכאן אני לא אכריח אותך להינשא לפנסי," דראקו נאנח בהקלה. "אבל," וכאן דראקו הפך מבועת שוב, "אני לא לחלוטין משוכנע שאתה דובר אמת כאן, אז אנחנו נעשה עסקה . אם פוטר ואתה עדיין יוצאים בסוף השנה, לא תוכרח להינשא לפנסי. אך בינתיים, אתם צריכים להוציא את מערכת היחסים הזו מהארון. הרי אין שום סיבה להסתיר אותה עכשיו שאני יודע, נכון?"

דראקו בלע שוב את רוקו ולוציוס המשיך בדבריו:

"וככה, אם תיפרדו אני אדע על כך. ושים לב לדברי כאן, דראקו, אם אתה תיפרד מפוטר כאן, אתה תתחתן עם פנסי פרקינסון, אני ברור?"

דראקו נשם עמוק והתבונן בהארי, בעיניו תחינה אחרונה. הארי הסתכל בו, גלגל עיניים והנהן בראשו. דראקו היה מוכן לנשק אותו באותו רגע מרוב אושר על שלא יאלץ להינשא לפנסי. במקום זאת, הוא הסתכל חזרה על אביו.

"ברור," אמר דראקו. הקול בראשו שצרח עדיין "פאק, פאק, פאק," החל להיחלש בהדרגה, והוא חזר לנשום בצורה נורמלית. הוא הצליח לגרום לאביו להאמין להונאה הזו. הוא אמנם ייאלץ להעמיד פנים שהוא יוצא עם פוטר למשך החודשים הקרובים, אבל בהשוואה לחיים שלמים של נישואים לאדם שהוא אפילו לא התעניין בו, דראקו היה בוחר בפוטר בכל הזדמנות.

 

"ואתה, פוטר, הסידור הזה מובן לך?" לוציוס מאלפוי התבונן בהארי מלמעלה, בלגלוג. הארי אפילו לא מצמץ.

"אוה, אני בחיים לא אפרד מדראקו, אדוני. הוא פשוט טוב מדי במיטה."

לאחר שנאמרו המילים האלה, שני המאלפויים כאחד נחנקו לרגע, ואז הביטו בהארי במבטי רצח זהים. בדרך כלל, מבט רצח ממאלפוי יחיד שולח כל אדם נורמלי לדרכו, מייבב ועם הזנב בין הרגליים. למזלו, הארי מעולם לא נחשב "אדם נורמלי".

 

"שנמשיך לאולם הגדול, אם ככה? אני פשוט מת לספר לכולם," אמר הארי בעליצות בעודו מושך את דראקו החוצה יד ביד ושניהם מלווים על ידי לוציוס, שקילל לעצמו בשקט.

הם מיהרו לאולם הגדול, הארי ודראקו מלפנים ולוציוס מאחוריהם, בדיוק מחוץ לטווח שמיעה, עדיין מקלל לעצמו. דראקו ניצל את ההזדמנות כדי לדבר עם הארי בפרטיות. הוא רכן ולחש לתוך אוזנו:

 

 

"תראה, פוטר, אני ממש מעריך את הטובה שאתה עושה לי כרגע, אבל אתה מוכן אולי להפסיק להשפיל אותי?"

"למה אתה מתכוון, מאלפוי?" שאל הארי בעיניים פעורות, גדולות ומגוחכות.

"זין, אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון!" לחשש מאלפוי לתוך אוזנו.

"מאלפוי, השפה שלך!" הארי לא היה יכול לעמוד בפיתוי וחייך חיוך מאוזן לאוזן. מאלפוי נתן לו עוד מבט רצחני והמשיך.

"תפסיק להמציא עלי סיפורים מגוחכים! אבא שלי הולך לרצוח אותך."

"או, אני כל כך מפוחד. אני ממש רועד". הארי גיחך בסרקזם.

 

דראקו שלח להארי מבט רצחני נוסף, אבל בעצם (למרות שהוא לעולם לא יודה בזאת, גם לא בפני עצמו) הוא התרשם קלות. הארי במובהק לא פחד מאבא שלו. אולי הוא אמיץ משחשבתי, הוא הרהר לעצמו. הוא גירש במהירות את המחשבה הסוררת וחזר לעניין שעל הפרק.

 

"פוטר, תקשיב לי, אם אתה יודע מה טוב בשבילך, אתה תפסיק להביך אותי ומייד." דראקו קיווה שהמסר שלו הועבר. הארי הסתכל עליו בחוסר אמון מוחלט.

"אוקיי מאלפוי, קודם כל, אתה ממש, ממש לא במצב שמאפשר לך לאיים עלי באיזושהי דרך, נכון? אתה זה שצריך עזרה ממני, לא הפוך. ושנית,"  וכאן להארי שוב היה את הנצנוץ השטני הזה בעיניים הירוקות שלו, זה שגרם לדראקו להילחץ בצורה כל כך דפוקה, "אני אפילו לא התחלתי להביך אותך".

והם נכנסו לאולם הגדול, עדיין אוחזים ידיים, ודראקו היה מאד, מאד מפוחד.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

את כבר יודעת :P · 09.10.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
מהמם!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה ספויילרים למייל, מקווה שלא שכחת...

אוקיי · 09.10.2011 · פורסם על ידי :the black dragon (כותב הפאנפיק)
אני עובדת על זה, התחלתי לתרגם עכשיו את פרק 6
את 5 שלחתי לך, נכון?

את מתרגמת ממש יפה!!!!! · 09.10.2011 · פורסם על ידי :ומפייר
תמשיכי!!!!!

אני לא בטוחה... · 10.10.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
נדמה לי שקראתי רק עד אמצע 5...

מתי תמשיכי? · 28.01.2012 · פורסם על ידי :פוטרית מספר אחת ^^
את יכולה לשלוח לי איכשהו את ההמשך?

וואו · 16.02.2012 · פורסם על ידי :the black dragon (כותב הפאנפיק)
לא הייתי כאן מלא זמן, אבל יש לי עד פרק 8 בערך כבר מתורגם, ואני אמשיך........ להעלות? תגידו לי.....
אגב, למה יש לי תמונה? מישהו יודע?

חחחחח · 09.08.2012 · פורסם על ידי :Zivushi
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא פשוט טוב מדי במיטה... הרגת אותי

תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007