האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

השנה השמינית

השנה השמינית של הארי רון והרמיוני בהוגוורטס.<br>המלחמה נגמרה והם חזרו להשלים את החומר החסר בהשכלתם.<br>אילו הפתעות מחכות להם בשנה החדשה?!



כותב: I Am It's Who I Am
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 13852
5 כוכבים (4.889) 27 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: לוידת... - שיפ: לא מגלה!! - פורסם ב: 27.09.2011 - עודכן: 25.02.2015 המלץ! המלץ! ID : 2312
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 4

הראשון בספטמבר הגיע וכולם היו לחוצים לקראת הנסיעה.
בסוף,לקראת השעה 10 וחצי כולם התעתקו לתחנת קינג קרוס.
הם תפסו לעצמם תא ביחד עם שיימוס,דין,נוויל ולונה.
הם נופפו לשלום לאדון וגברת וויזלי ובשעה 11 בדיוק הרכבת יצאה מרציף 9 ושלושה רבעים.
"ולחשוב שהיינו יכולים עכשיו לישון!" רטן שיימוס.
"נכון.. רוצים טאקי מתפוצץ?" שאל רון.
"רון,אנחנו צריכים ללכת לתא של המדריכים..אנחנו מדריכים ראשיים השנה!" אמרה לו הרמיוני.
"אויש..נכון.. שכחתי שאני מדריך.. ועוד מדריך ראשי..טוב אני אשאיר לכם את הטאקי ואני אחזור עוד שעה בערך.. תיהנו.." אמר רון ממורמר והוא והרמיוני פנו לתא המדריכים.
"איך הדבר הזה נעשה מדריך ראשי?" שאלה ג'יני מנידה בראשה.
"אין לי מושג.." ענו הארי ודין ביחד וצחקו.
שאר הנסיעה עברה בנעימים.
הם אכלו סוכריות ברטי בורטס,צפרדעי שוקולד,עוגיות דלעת ושיחקו טאקי ושח קוסמים.
"כדאי לכם להתלבש אנחנו מגיעים עוד מעט להוגוורטס" אמרה הרמיוני בהתרגשות כשהיא נכנסה עם רון לתא,אחרי שמילאו את כל תפקידיהם,לבושים כבר עם סיכת 'מדריך ראשי' על חזיהם .
הם התלבשו מהר וסיימו לאכול את האוכל שנשאר להם.
הם הצטרפו אל כולם ליד הדלתות וכשהם ירדו הם שמעו קול מוכר אומר:
"תלמידי שנה ראשונה לכאן! תלמידי שנה ראשונה לכאן!"
"היי האגריד!" רון,הרמיוני,הארי וג'יני נפרדו מהשאר ועצרו לדבר עם האגריד.
"שלום לכם! איך היה החופש?" שאל אותם "שמעתי שאתם עכשיו-"
"שששששששש" השתיקו רון,הרמיוני והארי את האגריד.
"טוב,טוב בסדר.. סליחה.. גם ככה כולם יגלו אחר כך.. טוב אני צריך ללכת להתראות!"
אחרי שנפרדו מהאגריד הם פנו לעבר הכרכרות.
כשהם הגיעו לכרכרה ג'יני והרמיוני השתנקו ורון נהיה בשוק.
"אז אלו הת'טרסאלים..." מלמלה הרמיוני.
"כן" אמר הארי וטיפס על הכרכרה.
אחריו נכנסו גם חבריו שהיו עדיין קצת בשוק והם התחילו לעלות לכיוון הוגוורטס.
כשהם הגיעו אל הטירה הם ראו שהטירה חזרה לעצמה רק שעכשיו המגדלים שהיו שייכים לגריפינדור ורייבנקלו גבהו קצת.
הארי,ג'יני,רון והרמיוני נכנסו לטירה.
כשהם עברו באולם הכניסה הארי ראה את גברת נוריס נעלמת מאחורי אחד השריונות הישנים שעברו תיקון.
הם נכנסו עם שאר התלמידים לאולם הגדול והארי ניסה להיבלע בתוך ההמון ולהגיע לשולחן גריפינדור בלי שכולם ינעצו בו עיניים.
כשהם סוף סוף הצליחו להתיישב בשולחן בלי הפרעות נעמדה פרופסור מקגונגל והתחילה לדבר.
"ערב טוב לכל הנוכחים באולם.אני יודעת שכולכם רעבים ולכן אודיע את כל ההודעות לאחר הסעודה.בתאבון!".
ארוחת הערב היתה מלאה בכל טוב.
הארי לקח כמעט מכל דבר לצלחתו אך הוא לא היה מסוגל לאכול.
הוא חשב מה יהיה התגובה של כולם כשהם ישמעו שהוא,רון והרמיוני מורים.
הוא הסתכל על הרמיוני וראה שהיא מרגישה כמוהו.
הוא חייך לה חיוך מעודד והיא החזירה לו חיוך.
הוא עבר להסתכל על רון וראה שהוא כן אוכל אבל הוא בכל זאת היה לחוץ.
אחרי המנה השלישית פרופסור מקגונגל נעמדה שוב על רגליה.
"ברצוני להסביר כמה דברים על שנת הלימודים החדשה.השנה,הצטרפו אלינו תלמידי שנה שמינית בשביל להשלים את החומר שחסר בהשכלתם בגלל מה שהיה בשנה שעברה.
כעת ברצוני להכיר לכם את המורים החדשים בצוות-" בטנו של הארי התהפכה.
"בניגוד לשנים קודמות השנה יש לנו שני מורים להתגוננות מפני כוחות האופל".
הארי ראה שכל התלמידים מחפשים בשולחן המורים מי חדש וכולם תוהים למה אין שם שום מורה חדש.
"המורים להתגוננות מפני כוחות האופל הם הארי פוטר ורון וויזלי.עימדו בבקשה."
שקט השתרר באולם כשרון והארי נעמדו מסמיקים.
לאט לאט התחיל פרץ מחיאות כפיים סוער וכל התלמידים נעמדו על רגליהם חוץ מתלמידי בית סלית'רין.
"שקט!" קראה פרופסור מקגונגל וכל התלמידים התיישבו בחזרה.
"המורה החדשה לחקר המוגלגים היא הרמיוני גריינג'ר." הרמיוני נעמדה על רגליה מסמיקה קלות וכל התלמידים מחאו לה כפיים.
"עכשיו אני רוצה להזכיר לכם כמה דברים.."
"למה לא סיפרת לי?" לחשה ג'יני להארי בנימה נעלבת.
"כי פרופסור מקגונגל ביקשה ממנו לא לספר.." ענה לה.
"אבל אני החברה שלך! היית יכול לספר לי!" אמרה לו ג'יני.
הוא הסתכל לה בתוך העיניים ואמר לה "אני מבטיח לפצות אותך על זה,טוב?".
"בסדר.. אבל אתה חייב לי משהו ממש,ממש,ממש גדול!" אמרה לו ג'יני מעודדת.
"טוב.." אמר לה הארי בדיוק כשפרופסור מקגונגל סיימה לדבר.
"שנעלה למעלה?" שאל אותם רון.
"קדימה.." אמר הארי והם עלו לחדר המועדון.
בדרך לחדר המועדון הם שמעו קול מזלזל מאחוריהם אומר "אז מה,אם מורים השנה? עד לאן הגיע הבית ספר הזה..".
הם הביטו לאחור וראו את מאלפוי ופנסי פרקינסון.
"כדאי לך להיזהר ממנו השנה כי יש לנו גם זכויות של מורים!" אמר לו רון בכעס.
מאלפוי הזעיף את פניו והם הסתובבו והלכו.
"קדימה.. בואו נעלה לישון.. אני רק רוצה לראות את המיטה שלי.." אמרה ג'יני ומשכה את הארי במעלה המדרגות.
הם נכנסו לחדר המועדון וישר התנפלו על הארי ורון קבוצות גדולות של ילדים.
"זה רציני?!"
"אתם באמת המורים שלנו השנה?"
"אבל הארי,מה עם הקבוצת קווידיץ'?!"
כל השאלות האלו לא הפסיקו עד 12 בלילה כשהארי ורון הודיעו שהם עולים לישון ושהבא בתור שיפריע להם יחטוף עונש.
הם עלו לחדר השינה שלהם בקומה השמינית וראו פתקים מונחים על השידות שלהם.
הארי קרא את הפתק שלו.
"פרופסור פוטר היקר,
זוהי מערכת השעות שלך.
את מערכת לימודיך תקבל מחר עם שאר תלמידי שכבתך.
                                  לילה טוב,פרופסור מקגונגל."
הוא הסתכל על המערכת שלו.
"יום ב'-שעתיים ראשונות עם שנה ראשונה גריפינדור ורייבנקלו.
שעה 5-6 עם שנה שביעית הפלפאף וגריפינדור.
יום ג'-שעה 3-4 עם שנה שנייה סלית'רין וגריפינדור.
שעה 7-8 עם שנה שביעית גריפינדור והפלפאף
שעה 9 עם שנה שישית רייבנקלו וסלית'רין...

המערכת שלו הייתה כל כך צפופה שהוא לא הבין איך הוא יצליח לתמרן בין השיעורים ואז הוא נזכר שהשנה הוא לומד פחות מקצועות מבכל שנה.
הוא לומד רק שינוי צורה,לחשים,תולדות הקסם,שיקויים,תורת הצמחים ואסטרונומיה-הוא החליט לוותר השנה על כל מקצועות הרשות וכך גם רון באישור מיוחד מפרופסור מקגונגל.
הוא נשכב במיטה וחשב בהתרגשות על המערכת שלו ליום המחרת.
הוא חשב על איך שהוא המורה הראשון שילמד את שנה ראשונה וגם נזכר בשיעור הראשון שלו היה בהתגוננות מפני כוחות האופל כל שנה ובמחשבות אלו נרדם.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

איך?

 

הפרק הקודם
תגובות

כותרת · 19.06.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
את/ה מרושע/ת! אני שונאת אותך!!!!!!!!! למה נטשת?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


(-__-)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007