האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלבוס סוורוס פוטר בסלת'רין



כותב: noamm11
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 10609
3 כוכבים (2.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: כוחות האופל - זאנר: רשע - שיפ: אלבוס סוורוס פוטר - פורסם ב: 19.10.2008 - עודכן: 20.01.2009 המלץ! המלץ! ID : 232
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק שלך

אני מוותר על כל הזכויות לגיי קיי רולינג

 

 

היום הראשון

 

 

אלבוס התעורר הוא שם לב שכולם עוד ישנים אז הוא החליט לרדת לחדר המועדון ולשלוח מכתב להוריו הוא ירד ולקח נוצה דיו וקלף הוא כתב לאבא ואימא היקרים שובצתי לסלת'רין ומצאתי לי חבר סקורפיו מאלפוי אבל חוץ מי זה לא עלה בדעתו לכתוב כלום הוא חתם את המכתב ולקח אותו לינשופיה לקח את הינשוף הכי קרוב אליו ינשוף ערמוני ושילח אותו לדרכו ובמחשבה שכבר לא כל כך מוקדם הוא ירד לארוחת הבוקר שם הוא כבר ראה המון ילדים וגם את סקורפיו יושב בשולחן של סלית'רין ומדבר עם איזה מורה שמן כשאלבוס התקרב  הרימו המורה וסקורפיו את ראשם והמורה מיהר ללחוץ את ידו ואמר אלבוס פוטר אני המורה לשיקויים פרופסור סלגהורן היה לי העונג ללמד את הוריך וסביך ולכולם היה כישרון מיוחד בשיקויים אני בטוח שגם לך יש הוא חייך ובכול מקרה הינה מערכת השעות של תלמידי השנה הראשונה הוא הושיט שני דפים אחד לאלבוס ואחד לסקורפיו שלקחו את הדפים אמרו תודה והתיישבו והתחילו לאכול תוך עיון במערכת השעות מצוין אמר אלבוס השיעור הראשון זה לחשים והוא כפול אחר כך התגוננות מיפני כוחות האופל כפול ואחר כך יש לנו מיונים לקווידיץ זה יהיה מה זה מגניב אם אני יבחר לקבוצה אמר אלבוס באושר כן הלוואי שגם אני אני מה זה רוצה להיות רודף ואתה מה אתה רוצה להיות שאל סקורפיו את אלבוס אני רוצה להיות מחפש ענה אלבוס זה יהיה מגניב אם שנינו נהיה בקבוצה אמר סקורפיו כן אמר אלבוס אבל אנחנו צריכים למהר לשיעור הוא בעוד עשר דקות הם יצאו מהאולם הגדול והלכו לכיתת לחשים הם הגיעו ממש דקה לפני תחילת השיעור הם תפסו מקומות ליד שולחן המורה הוציאו את הספר כשפים ולחשים רמה א ועט נוצה דיו קלף ואת השרביטים בדיוק כשנכנם המורה פרופסור פליטיק שלום תלמידים הוא אמר היום נלמד לחש ריחוף המילים הם "וינגארדיום לביוסה" עליכם לכוון את השרביט על מה שאתם רוצים להרחיף ולכוון את השרביט בתנועה סיבובית ותוך כדי זה לומר את הלחש. לכול אחד מכם יש נוצה על השולחן נסו את הלחש על הנוצה. כולם התחילו אבל אף אחד לא הצליח חוץ מילאלבוס שלמרבה הפתעתו הנוצה שלו הצליחה לרחף באוויר לפי תנועות השרביט שלו פרופסור פליטיק אמר מצוין מר פוטר עשרים נקודות תוספת לסל'תרין ושיעורי הבית של כולכים להתאמן ולכתוב חיבור של גיליון קלף אחד על לחש הריחוף אתם משוחררים אלבוס יצא מהכיתה בחיוך גדול לשיעור התגוננות מיפני כוחות האופל הוא ישב ביחד עם סקורפיו בשורה הראשונה כעבור כמה דקות ניכנס לכיתה פרופסור דנטס והתחיל לקרוא שמות כשסיים הוא התחיל לדבר כמעט שעה על התגוננות האופל וכולם כתבו על זה סיכומים ולאחר מכם אמר הפרופסור היום נלמד את אחד הלחשים החשובים ביותר בעולם הקסמים לחש פירוק מנשק "אקספליארמוס" התחלקו לזוגות ונסו את הכישוף אחד על השני בתורות  אני איני מאמין שתצליחו על ההתחלה אבל לא מזיק לנסות אז קדימה אלבוס היה עם סקורפיו וסקורפיו היה ראשון וכשהוא שאג לכיוונו של אלבוס "אקספליארמוס" אלבוס הרגיש רק שהשרביט קצת רעד בידיים שלו אבל כשאלבוס כיוון את שרביטו על סקורפיו  וצרח "אקספליארמוס" סקורפיו נפל אחורה ושרביטו עף לידיים של אלבוס המורה היה אחוז תדהמה ונתן תוספת לסלת'רין של שלושים נקודות אלבוס ממש שמח אבל מה שהיה הכי מוזר זה שהוא הרגיש כח ועצמה כשפגע בסקורפיו  בארוחת הערב באותו יום כולם הסתכלו על אלבוס והתלחששו מאחוריו וכי מדהים אלבוס אהב את זה בערב היו המיונים לקווידיץ אלבוס ניבחר למחפש וסקורפיו לרודף ככה שבערב כשהלך לישון הוא הרגיש שהוא ממש מתחיל ליהנות.

 

בבקשה תיכתבו הרבה תגובות:  מנעם

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תיכתבו · · פורסם על ידי :noamm11 (כותב הפאנפיק)
תיכתבו יותר תגובות עם הרבה רעיונות ומחר אני יפרסת שתי פרקים אם יהיו הרבה תגובות ורעיונות ודבר שני אני חייב בטא שיכול להתחיל מיד בלבטא תפיק אני משלם 100 חרמשים על כל פרק שיבטאו לי וכל מי שישלח לי פרק שהוא כתב שמתאים ומוצלח ויפה למה שכתבתי אני שולח לו 70 חרמשים אני רציני מנעם

אתה עדיין לא כותב גרשיים... · · פורסם על ידי :meinhh_s
1.אתה חייב בטא
2. גם בלי בטא כשהם מדברים תשים גרשיים למשל: "אני רוצה להיות רודף" סקורפיוס ענה. אחרת זה קשה להבנה.
3. רעיון נחמד=]

תעשה פסקעות · 26.08.2016 · פורסם על ידי :Moriya Golodietz
תעשה פסקעות אחרת זה קשה לקריאה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007