האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

היומן



כותב: אוכלת מוות
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2191
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הספר השביעי - זאנר: ? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 01.10.2011 המלץ! המלץ! ID : 2327
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"אני עייף. עייף מכל העבודה הזאת, עייף מכל ההשפלות האלה.

הימים האחרונים שעברתי- ריסקו אותי לגמרי, מחקו אותי מהמפה. הפכתי מדמות מעוררת יראה- לסמרטוט אחד מסריח. הפכתי מאדם גאה, בטוח בעצמו, לקליפה ריקה. אני לא יודע עוד כמה זמן אצליח להחזיק מעמד, אני יודע שלא הרבה.

מצדי למות, להירקב באזקבאן. אבל אין אוכלי מוות באזקבאן, ולא יהיה. ככה אדון האופל החליט וככה זה יישאר. לנצח.

כי אדון האופל הוא נצחי, וכל מי שחושב אחרת-טיפש. או גאון. אבל הגאון היחידי שאני מכיר  זה דמבלדור, ודמבלדור מת.  

הסיבה היחידה שאני ממשיך לחיות היא הבן שלי. גם הוא אוכל מוות. עשה הרבה שטויות ומעצבן שיטתי ובכל זאת- הבן שלי.

אבל כשיגיע הרגע המתאים, שאני יראה שהוא לא זקוק לי יותר, אני יפרוש. כי אף אחד מלבדו לא זקוק לי יותר ואני, את הלקח שלי למדתי.

אני לא מצטער על מה שעשיתי, חייתי כמו שחשבתי שנכון לחיות. או יותר נכון- כמו שחשבתי שאצליח לחיות...

זמנים קשים עוברים עכשיו על העולם, תחילתה של מהפכה. אדון האופל חזר במלוא עוצמתו, חכם מאי פעם ואכזרי מתמיד. הוא יהרוג את פוטר, אין לי ספק בכך. אך בכול זאת אני מעריך את התושייה של פוטר, את ההתמדה. הלוואי שלבן שלי היה חצי ממה שיש לפוטר הזה. מוזר שאני אומר דבר כזה, אבל לא אכפת לי, כי גם ככה אף אחד לא הולך לקרוא את זה..."

 

לוציוס מאלפוי מת 15 דקות לאחר שכתב מילים אלו. הוא נרצח במהפכה על הוגוורטס, בניסיון להציל את בנו דראקו.

לוציוס מאלפוי לא זכה לראות את הארי מביס את אדון הנצח, והוא לא זכה להחזיק את סקורפיו הקטן בידיו.

שמו לא יוזכר עוד בעתיד. הוא ימחק מעל פני האדמה וייזכר כאדם נתעב.

רק כעבור עשרים ושתיים שנים, כשסקרפיו כבר יהיה תלמיד שנה שלישית בהוגוורטס, והכול לכאורה יראה מושלם, רק אז ימצא סקורפיו הקטן את המכתב הבא. המכתב  שנועד להגיע אל אביו, אך נפל בדרך נס לידיו שלו.

 

"אני יודע שאתה תוהה מה גרם לי לכתוב לך מכתב. הרי אף פעם לא דיברנו ואי האהדה שלי אליך לא הייתה סודית. אך בכל זאת חשוב לי שתקרא את השורות הבאות.

הארי פוטר ניצח את אדון האופל. אין כל ספק. אפשר לומר שעול כבד ירד מכתפינו של אוכלי המוות.

ולמרות שאנו מבולבלים מה יקרה עכשיו ולאן נפנה, אני מציע לך להמשיך בשגרת החיים. תקים משפחה משלך ותחייה חיים מלאים עד כמה שתוכל.

אבל חשוב לי שתדע- אם תבחר להתאהב ותוליד בן, בכך גזרת את דינו. כי אותו הילד שייוולד לך יהיה יורשו של אדון האופל. לא מדובר כאן בבדיחה. אדון האופל רצה לוודא שגם אם יקרה הבלתי יאומן והוא יובס, יהיה מי שימשיך בדרכו. עד כדי כך אפל הוא אדון האופל.

הצטערתי לשמוע על מות אביך. ואתה יודע שלא חיבבתי אותו כל כך. פשוט... הוא היחיד שהיה יכול למנוע ממך את זה. ואני רוצה להגיד לך שהוא ידע את זה. הוא ידע שבנך יהיה הממשיך של אדון האופל. ובאותו קרב על הטירה לוציוס הלך כדי להרוג אותך ולסיים לדבר סוף. אך מסיבה לא ברורה הוא הגן עליך באותו לילה, הגן עליך ומת בעצמו. ועכשיו אני מבקש ממך רק דבר אחד. אל תביא ילד לעולם. לאף אחד זה לא יעשה טוב, נמאס לכולנו עם כל הקטע הזה. מתו לנו מספיק אנשים.

ואם תבחר להביא, נשאר לנו לקוות שהוא יקרא את זה ויגיע להחלטה הנכונה בעצמו."

 

וסקורפיו אכן הגיע להחלטה הנכונה. כעבור כמה ימים הוא הצטרף לסבו, היחיד שבאמת אהב את משפחתו יותר מכל אחד בשושלת מאלפוי.

אבל זה כבר לא היה חשוב. שושלת מאלפוי נגמרה.

הפרק הבא
תגובות

תגובות??? · 14.10.2011 · פורסם על ידי :אוכלת מוות (כותב הפאנפיק)

וואו! · 21.10.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters
זה מהממם!

אני איתך! · 26.10.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007