האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

תמיד יש פעם ראשונה

טל, נויה, אורי ואביב הם לא מי שאתם חושבים.
הקשר שלהם לארי פוטר?
הארבע נשאבים לעולמו הקסום של הארי-לעולם הקסמים.



כותב: makooo
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 19751
4 כוכבים (4.4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר-עולם הקוסמים - זאנר: פנטזיה+קומדיה HP סטייל - שיפ: ממש לא מה שאתם חושבים - פורסם ב: 07.10.2011 - עודכן: 05.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 2350
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב,אז קודם כל יש כמה הערות חשובות ביותר:1)אני לא היחידה שרשמה את הפאנפיק הזה. Gemini שהיא חברה טובה שלי, בעצם כתבנו את הפאנפיק הזה ביחד.2)ג'יי קיי רולינג-כל הזכויות המקוריות שמורות לה.

הערה מהעתיד-פרק זה נכתב בתחילת דרכי, לכן הכתיבה משתפרת מפרק לפרק, הפרקים מתארכים, והעלילה מתפתחת, אז אל תפסלו ישר את הפרק ;)

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

טל שלפה מן המדף הקרוב עותק  של "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן". היא פתחה את הספר. לפתע הכול נעלם והיא מצאה את עצמה עומדת בטירה גדולה ועתיקה.

היא החזיקה שני ספרים, בקבוקון דיו, קלף ונוצה. היא הייתה בדרך למטה, למרתפים, לשיעור שיקויים.
"אמאל'ה!!!איך הגעתי לפה?!מה כל זה?!אני....בספר?!", חשבה.
פתאום, גוש גדול שהגיח מעבר לפינה, התנגש בה והפיל אותה. החפצים נשמטו מידיה, והקלף ספג את כל הדיו. "אורי!", קפצה טל ("מה לכל הרוחות הוא עושה פה?!").
"טל! תסתכלי לאן את הולכת!", אמר אורי. "סליחה?!", הזדעקה טל. "אמרתי-תסתכלי לאן את הולכת!!!", צעק אורי. "מה אתה רוצה?!", ענתה טל. "התנצלות, על זה שדחפת אותי", אורי טען. "למה נראה לך?! ולא דחפתי אותך!".
"את יודעת מה??לויקורפוס [תליית היריב באוויר מהקרסול שלו]!". "ליבראקורפוס[נוגד]!".
"איך הצלחתי לעשות את זה?", חשבו שניהם.
"גב. גרין, קרבות מסוג זה, אסורים בבית ספרינו. אני אחכה לך בריתוק לאחר השיעור" הגיח סנייפ מהכיתה. "אבל...", מלמלה טל.
"או... ו-חמש נקודות מגריפינדור. כל אחד.".
"נחמד לדעת שאני בגריפינדור...לפחות זה...", חשבה טל והתקדמה לעבר הכיתה בצייתנות.

 

(חלק ב') ריתוק

 

"נויה?! למה את בריתוק?ו...מה את בכלל עושה פה?!כאילו...", הופתעה טל שלא רק שלא ציפתה לראות פה את חברתה הטובה יושבת באחד השולחנות מאחורה, אלא גם שלא ציפתה לראות את נויה אי פעם בריתוק...
"שפכתי את השיקויי שלי על פרופסור סנייפ...", ענתה נויה.
"גב. גרין, גב. מילר, שבו בבקשה", קטע סנייפ את שיחתן.
טל התיישבה וסנייפ שלח מבט ארסי אל שתי הבנות. נויה החלה לבכות. "באמת, גב. מילר!  זה ריתוק, לא הוצאה להורג!", שרק סנייפ. נויה בלעה את רוקה ועצרה את הדמעות.
"אה...פרופסור?", היססה טל. "כן, גברת גרין?", שאל סנייפ. "זה פשוט...הריתוק הראשון שלה...ושלי", צייצה טל בפחד. "לא חשבתי אחרת...תתפללי שזה יהיה האחרון", אמר סנייפ כאילו לעצמו.
פתאום נשמע קול התפוצצות מבחוץ ולאחר מכן צחוק של שני בנים. "אמא'לה! מה זה היה?", קפצה טל."הריתוק נגמר. אתן משוחררות.", אמר סנייפ ויצא לבדוק את מקור הפיצוץ.
"יש!", צהלה נויה. טל יצאה במהירות מהכיתה לפני שסנייפ יתחרט. נויה רצה אחריה והצטרפה אליה. אף אחת לא העזה לשאול מה השנייה עושה בעולם הזה. כנראה שתיהן לא ידעו לענות בעצמן.
"מי גרם לפיצוץ?", שאלה טל את נויה."לא שמעת אותם? אלא היו אורי ואביב.", ענתה נויה. "אז גם אביב פה!", חשבה טל.
"דרך אגב, ראית את המורה החדש, פרופ' לופין? איזה חתיך...", אמרה נויה לטל. "מה?!זה מה שהיית אומרת תמיד גם ב...", לפתע השתתקה טל. פרופ' לופין הגיח מעבר לפינה, וחלף על פניהן כאשר עיניו נעוצות בנויה וחשש גלוי על פניו.
"טוב... זה נחמד לדעת שסוף-סוף גם את מאוהבת...", צחקקה טל."חחח...לא.", אמרה נויה.
"את חושבת שהוא שמע אותי?", הרצינה נויה. "אם לשפוט על פי ההבעה על הפנים שלו........ כן", ענתה טל.
"אוי מסכן...", נזכרה טלי פתאום. "מה?מי?", התעניינה נויה. "נו, אורי!הוא גרם לפיצוץ!", הזכירה לה טל.
"אה.למה?", שאלה נויה."כי כל השאר לא מסתבכים כמוהו.הריתוק זה הבית השני שלו!", ענתה טל.

הפרק הבא
תגובות

אהבתי את העלילה והרעיון :) · 07.10.2011 · פורסם על ידי :peace and love
אבל...
הפיק חייב ביטוא דחוף!!!!!!!!!!!!!! :P
הפיסוק לא במקום. וגם, כל העלילה רצה מהר. היא מוציאה ספר מהמדף, ומיד במשפט השני היא בהוגוורטס!...
מהר! לאן אתן ממהרות?
ביטוא זה הפתרון.
בתכלס, אהבתי ביותר :) וזה רק תגובות בונות.

תודה.... · 07.10.2011 · פורסם על ידי :makooo (כותב הפאנפיק)

נייס [; · 18.10.2011 · פורסם על ידי :shir D
אהבתי את הרעיון חמוד ביותר,אבל העלילה ממש רצה כאילו לפני שניה היה הייתה בחדר משפט אחרי היא בהוגורטס.
כמו בתגובה הראשונה ביטוא היה רעיון נחמד.
אם את רוצה אני יכולה לעשות לך בטא :) פשוט שלחי לי את הפרק הבא לאיימיל: shird282@walla.co.il
ואני השלך לך את הפרק חשרה כשהוא כבר מבוטא.

בהצלחה מראש!

תודה רבה!! · 19.10.2011 · פורסם על ידי :makooo (כותב הפאנפיק)
אני מאוד שמחה לראות את התגובה שלך ואת אוהבת את הפאנפיק. אני מצאתי כבר מישהי שתבטא את הפאנפיק ובהמשך העלילה רצה פחות ...
כל דגובה עושה אותי ממש מאושרת! תודה XD

תיקון... · 19.10.2011 · פורסם על ידי :makooo (כותב הפאנפיק)
* תגובה

נייס · 05.08.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
יש עוד מה לשפר וכמה דברים שם לא ממש ברורים... אבל בכללי רעיון ועלילה נחמדים :)
תמשיכי :D

תודה :) · 05.08.2013 · פורסם על ידי :makooo (כותב הפאנפיק)
אני רק רוצה להגיד שתקראי את העלילה ותראי איך היא מתפתחת עם הזמן, כולל הכתיבה עצמה.
הלוואי ויכולתי לשנות פרקים ישנים יותר מקצת, אבל אני לא אוכל לשנות משמעותית כי אנשים כבר קראו

אויש... · 31.08.2013 · פורסם על ידי :GTA
זה רץ ממש מהר... תיק והיא בהגוורטס.... אבל נחמד

למה אויש? · 01.09.2013 · פורסם על ידי :makooo (כותב הפאנפיק)
קודם תקרא\י את הכל, אחר כך תגיד\י שוב אם זה לא מספיק מספק....
ותודה!

ארוןךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 17.08.2016 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך
ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך! ויפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007