האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

על עברו של אדון האופל

פרשת דרכים של אדון האופל, שבמקרה של החלטה שונה היתה חורצת את גורלינו לאי-קריאת הסדרה האגדית של ג'. ק. רולינג.



כותב: הזודיאק השחור
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2260
5 כוכבים (5) 12 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, או משהו כזה. - שיפ: וולדמורט/OC - פורסם ב: 10.10.2011 המלץ! המלץ! ID : 2370
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

על עברו של אדון האופל

סמטת דיאגון. השעה שלוש לפנות בוקר. קוסם בודד פסע לאיטו ברחוב הריק, כשמדי פעם הוא נעצר ליד חנות כזו או אחרת. מי שהיה מביט בפניו יפות התואר, לא היה מזהה בו את גדול קוסמי האופל של כל הזמנים-הלורד וולדמורט, או אדון האופל, כפי שמעריציו נהגו לכנותו. אך כעת לורד וולדמורט לא היה כאן כדי להרוג. הוא חתר למטרה מסוימת, שאותה ידע הוא, רק הוא. הוא חלף  על פני חנות השרביטים אוליבנדרס, של יצרן השרביטים הוותיק. "...שרביט בעל עוצמה..." נזכר הוא בדבריו של יצרן השרביטים. חיוך פשט על פניו הנאות והפך אותן לחייתיות משהו. הוא עצם את עיניו, מניח לתמונות המתוקות של תחילת חייו העכשויים לחלוף במוחו. אך מישהו הפר את רגעי השלווה הכה-נדירה אצלו.

"תום?" לורד וולדמורט פקח את עיניו באחת, תמונות העבר נמוגו בתוך ים השנאה ששטף אותו למי שהעז לכנות אותו כך. הוא סב על צירו, שרביטו שלוף בידו בתנועת בזק. הוא עמד להטיל את הקללה, כשראשו לפתע כמו התפוצץ, וטייפון משתולל של זיכרונות שטף את מוחו, קורע כל הגנה שאותה הוא ניסה להציב. הוא חש חולשה בכל גופו, ונשען על חלון הראוה של חנות השרביטים, כדי לא ליפול. מולו, במרחק נגיעה, עמדה היא. רצף הזיכרונות והאירועים בלע אותו כמו מערבולת, והוא עצם את עיניו.

ילד קטן ואפרורי צועד ברציף תשע ושלושה רבעים בקינגס-קרוס, ילד קטן ששואף לגדולות, ילד בשם תום ואנדרולו רידל... הוא עולה לרכבת, וילדה שחורת שער בגילו מחייכת בביישנות לשאלתו האם ניתן להצטרף לתא... מאז שניהם, לכל אורך שנות בית הספר יחד...

לורד וולדמורט פקח את עיניו, חש תחושת מחנק בגרונו. אך ההפסקה הייתה אך לרגע. וברגע הבא הוא שוב צלל לזיכרונותיו, כמו תחת הלטת הכרה. אך בתת-מודע הוא ידע שאין זה כך...

...הם משתופפים בסירה, ליבם הולם במתח שלפני טקס המיון...שניהם נבחרים לסלית'רין...הוגוורטס הופך לו לבית ראשון, לבית שמעולם לא היה לו...שניהם הופכים לתלמידים מצטיינים, ומצטרפים למועדון הסלג-סלבז...חבורת מעריצים קטנה מתאספת סביבו וסביבה...הוא מתוודע להבדל העצום הקיים בין בוצדמים לבין בעלי דם קוסמים, כמוהו וכמוה...בסיום השנה הוא מוזמן לבלות בביתה את החופש...

הוא נאנח בכאב, מנסה לחזור למציאות. אך דבר לא עזר. הזיכרונות היו חזקים ממנו. הוא נתקף רצון פתאומי ומוזר לנוח ממסע חייו העקוב מדם...

...שנה שניה...מריבות קטנות פה ושם, משחקים...היער האסור...הם מפרים אינספור חוקים, ולעולם לא נתפסים...שנה שלישית... הם מכירים קוסם אפל בהוגסמיד, שמלמד אותם כמה אמיתות חיים...יחד הם מחליטים להמשיך, ללמוד גם קסמים שלא מלמדים בבית הספר...החלטה זו מתגשמת רק בשנתם הרביעית...הוא מקבל מפרופסור סלגהורן אישור גישה תמידי למדור הספרים המוגבלים לשניהם...הם מבלים שעות רבות בקריאת ספרי קסם מתקדם וקסם אפל...בשלב מסוים מציאת חדר הסודות הפכה להיות מטרתו העיקרית...פעם ראשונה שהם יוצאים להוגסמיד, ובה הוא מחלץ אותה מכמה תלמידי שנה שביעית ששתו יותר מידי תוך שימוש בקללת האימפריוס, אז הוא טעם את נשיקתו הראשונה...הוא מוצא את השם המתאים לו, לא שם של מוגל מתועב, אלא שם אמיתי, שם היאה לו, שם מעורר מורא...הלורד וולדמורט...

כאב ממשי חלף בגופו בזמן שהוא ניסה להתנער, להפסיק את המסע הזה לעבר... היא עמדה עדיין במרחק נגיעה ממנו, ושרביטו היה בידו, מוכן לפעולה... אך מכה נוספת החזירה אותו למערבולת הזיכרונות...

...שנה חמישית...יכולותיו הופכות אותו למנהיג, ורוב התלמידים בבית הספר מעדיפים לא להתעסק עם שניהם...הוא פותח את חדר הסודות פעם ראשונה...הבסיליסק...ואחר כך גל התקיפות, שהוא היה אחראי להן...הוא חש שמחה פראית לאחר כל התקפה מוצלחת...בוצדמית מתה...הוגוורטס עומד להיסגר, ואין לו לאן ללכת...בתור מפלט אחרון הם מפילים בפח את רובאוס האגריד, התלמיד הלא-יוצלח, ענק למחצה...ואכן, בית הספר לא נסגר...שנה שישית, הם מגלים קסם שנקרא הורקרוקס, וכך מוצאים את הדרך לאלמוות...הם צוברים כוח ואיש לא חושד שבתחומי בית הספר, תחת המעטה המבריק של התלמיד המצטיין, מתפתח קוסם האופל הגדול ביותר בכל הזמנים...הם שוכבים יחד פעם ראשונה, שאחריה באות פעמים רבות...שנה שביעית...הם צוברים סביבם גרעין קשה של אוהדים, אוכלי מוות...הם ממשיכים לחקור את הקסם האפל...הם מסיימים את בית הספר בהצלחה, ודרכיהם נפרדות לזמן מה...הוא יוצר את ההורקרוקס הראשון שלו...השמחה הפראית שהייתה מציפה אותו לאחר כל תקיפה מוצלחת של בני מוגלגים בהוגוורטס על ידי הבסיליסק מציפה אותו ברמה גבוהה הרבה יותר לאחר השימוש בקללת ההריגה...הוא הורג את אביו המוגל ואת כל משפחתו...

הוא השתנק, ריאותיו המעונות תרות אחר חמצן. "תום, אתה מרגיש טוב?" מבטו התרומם אל פניה המוצפות דאגה ולרגע מטורף אחד של חולשה הוא רצה לאחוז אותה בזרועותיו, לחבק, לגפף, לנשק אותה עד איבוד הכרה... אך לא. שאגה עמומה בקעה מתוך חזהו, שאגה שרק הוא שמע. הוא הוציא אויר בנשיפה ארוכה, משחרר מטענים של כאב טיפשי. רק כעת הוא הבין אמיתות נוספת. הוא לעולם לא יוכל לקבל את מלוא הכוח שמציע הקסם האפל עד שלא ינתק כל קשר עם העולם הפשוט והרציונלי של בני האדם... הוא חייך, חיוך קר, שאותו היא פירשה בטעות כחיוך מזמין, ופניה המודאגות הוארו באושר כשהיא פסעה אליו, ידיה פרושות לחיבוק... הבזק אדום חלף בעיניו כשהוא הרים את שרביטו באיטיות והציב אותו בינו לבינה. "לורד וולדמורט תמיד מרגיש טוב..." לחש הוא, לחישה בשפת הלחשננית... היא נרעדה, יודעת מניסיון מתי הוא מדבר לחשננית, והאושר שהשתקף בעיניה הפך אט אט לתדהמה ולאחר מכן לפחד. "תום, תום, זה אני, תום.." לחשה היא, ופסעה קדימה, מנסה להעיר אותו, לפני שיקרה אסון... הרוק ניתז מפיו באותיות הנלחשות. "אני הלורד וולדמורט..." ידיה עדיין פרושות היו לצדדים בזמן שאור על-טבעי האיר כל פינה בסמטה, כל אבן וכל גרגיר אבק, בלי להשאיר אף צל. אור ירוק, אור מפחיד, אור של מוות, ושפתיה נפשקו באימה, בצעקה אילמת, כשהברק קרע את האוויר ופגע בין ידיה הפרושות ישר בליבה, ומילות הקסם חתכו את הדממה.

"אבדה קדברה!"

והיא נפלה, כמו שנפלו רבים לפניה לאחר ששמעו את המילים הללו, עיניה מביעות השתאות ואי-אמון. ולורד וולדמורט הכניס את שרביטו בחזרה לתוך גלימתו והמשיך ללכת. ומאות תקוות, מחשבות, רצונות, גוועו באותו רגע בקול דממה דקה בתוך ליבו. וקוסם בעל שער מאפיר, ארוך כל כך עד שהושחל מאחורי חגורו, נאנק בכאב ופקח את עיניו, מגרש את החיזיון מעצמו, ודמעות חמות זלגו על לחייו ונבלעו בזקנו.

 

1955

 

תגובות

מדהים! · 11.10.2011 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
יש תקופות כאילו שיש בהם פיקים טובים ויש שלא...
יצא פיק מדהים , אין לי שום הערות :)

!! · 11.10.2011 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)
תודה, הלגה האפלפאף :)
אנשים, תגיבו ותדרגו. זה חשוב לי מאוד. אני רוצה לדעת האם אוהבים את סגנון הכתיבה שלי. אם יאהבו אותו, אני אפרסם עוד פאנפיקים שכתבתי.

וואו · 11.10.2011 · פורסם על ידי :נגה הורוויץ
וואו מדהים! אני לא יכולה לחכות לקרא את הפרק הבא! תמשיכי

נייס D: · 11.10.2011 · פורסם על ידי :Burning Red

מממ. · 13.10.2011 · פורסם על ידי :elyadaro
a לא אהבתי במיוחד את הרעיון.
כל אלה שמנסים לעשות את וולדמורט אנושי...
הרעיון המרכזי בוולדמורט זה שהוא אף פעם לא היה אנושי, לא ניתנה לו אנושיות מראש.

אבל בכללי הכתיבה נחמדה, למרות שיש שגיאות כתיב בודדות.
וזה לא PG.

אלידע, · 14.10.2011 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)
אני לא חושב שאתה צודק. אין בנאדם שהאנושיות לא ניתנה לו מראש. זה בעצם הרעיון, אם אתה רוצה-אתה יכול לקרוא לזה "מסר", שנמצא בפאנפיק הזה. אם וולדמורט היה בוחר בחירות אחרות בחייו, יתכן שהוא היה נהיה בנאדם אחר.
לגבי שגיאות הכתיב, הייתי שמח אם תצביע לי עליהן.
ולגבי הדירוג-יכול להיות, לא בדיוק הבנתי את הדרוגים האלו, אז ביטחתי את עצמי ברמה אחת מעל ההתחלה.

במציאות האמיתית אני לגמרי מסכים איתך · 18.10.2011 · פורסם על ידי :elyadaro
a זה רמב"ם מפורש.
אבל במציאות האמיתית גם אין קסמים...
איך שאתה רוצה.
כמה שגיאות שמצאתי:
א. בגירסא האנגלית הוא נקרא מרבולדו, אם אני לא טועה, ובכ"מ בעברית הוא נקרא ואנדרולו.
ב. סלג סלבז, לא סלג סלב.
ג. וולדמורט חצוי דם.
ד. הוא הרג את אביו וסבו בנה השישית שלו (ואז יצר את ההורקרוקס הראשון).
ה. ידיה פרושות לחיבוק, ולא פרוסות (כמו של לחם...). וכן עוד פעמים בהמשך - פרושות, לא פרוסות.
ו. "מתי ש" הוא ביטוי שלא קיים בעברית תקנית - "בזמן ש" זה טוב יותר.

או-קיי, · 18.10.2011 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)
תודה, תוקן. :)
לגבי זמן יצירת ההורקרוקס, אני לא בטוח שאתה צודק, אז אני משאיר את זה ככה.

ממש יפה · 31.05.2012 · פורסם על ידי :wewewe
אהבתי מאוד.
ובאמת איך אתם יודעים שוולדמורט הרג את סבו בשנה השישית שלו ?
אני חושב שהוא עשה זאת אחרי בית הספר בכלל.

WEWEWE · 01.06.2012 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)
אני לא יודע. לא היה לי כוח לבדוק, אז כתבתי את לפי מה שזכרתי.

לגבי שגיאות כתיב · 16.07.2012 · פורסם על ידי :איילובהאריפוטר
יש לי טעות אחת קטנה:
זה טום ולא תום כי ה-ט' בוולדמורט זה של הטום בשם האמיתי

יפה · 12.08.2012 · פורסם על ידי :רותם דהן
אחי יפה מאוד !!!

תודה :) · 12.08.2012 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)

ממש חמוד · 07.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
הרעיון נחמד, וכתוב בצורה קצרה וקולעת. אני לא כל כך הבנתי את הסוף, אבל בכל זאת נהנתי מהפיקצר הזה, הוא היה מרגש מאוד!

תודה :) · 29.08.2014 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור (כותב הפאנפיק)
גם עכשיו, איזה שלוש שנים אחרי שכתבתי אותו, נחמד לקבל תגובה טובה :)
ולגבי הסוף.. האמת שאני לא זוכר בדיוק למה התכוונתי. זהקוסם הוא וודאי דמבלדור, תאריך הכתיבה (1955) מראה שזה נכתב כשוולדמורט היה בתחילת דרכו. יכול להיות שדמבלדור ראה את זה בחיזיון או באיזשהיא דרך אחרת.. באותו זמן שזהקרה..
מצד שני יכול להיות שדמבלדורהשיג אתהזיכרון איכשהו, ואז ראה את זה בהגיגית, והתאריך שרשום הוא תאריך המאורע ולא הכתיבה. וודאי שכשכתבתי את זה חשבתי על כמה אפשרויות.

קצר, מקסים וקולע. · 05.11.2014 · פורסם על ידי :Blue Sky
למרות שאני ממש מאחרת, רק עכשיו נתקלתי בפיק הקצר והמקסים הזה.
אז, כן, אני חושבת שהוא מקסים. אני אוהבת את הדרך שפיסקה בה בפסקה הראשונה. גם אני נוהגת לפסק ככה לפעמים.
הרעיון אדיר, הביצוע מקסים וקולע, וזהו בעצם, כי זה בעיקר מה שכותב אוהב לשמוע.

כל הכבוד · 07.10.2015 · פורסם על ידי :ינשופה
הרעיון היה מקסים וזה היה קצר ויפה

:) · 26.02.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
מסכימה ב100 אחוז עם הלגה הפלפאף (אה, ואני מדרגת 5 וממליצה:))

אווו · 04.09.2018 · פורסם על ידי :edenli
אהבתי

וואו · 07.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
פאנפיק פשוט....
וואו.
אחד מהפיקצרים הטובים שקראתי, חד משמעית.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007