האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

פיקצ'רים

החלטתי להעלות את כל הפיקצ'רים שלי לפה.



כותב: הלגה האפלפאף
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7256
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: פיקצ'רים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 13.10.2011 - עודכן: 23.11.2011 המלץ! המלץ! ID : 2380
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה אומנם לא פיק, אבל זה עזר לי להוציא מהלב את הכל.. הייתי רוצה שתגיבו תגובות בונות על הכתיבה אם אפשר...

 

 

 

 

אני ולא יותר

 

בעודי קוראת את כתובי חברי, התחלתי לחשוב על חיי... כל יום אותו דבר, בית ספר,חוגים, חברים, שינה... אינני יודעת מדוע, אבל אני, לא מסוגלת יותר.. אני נערה שזוכרת את העבר.. אני זוכרת דברים רעים מהעבר... דברים שעברו עלי. אני חשה כאילו שאני דוחה אנשים, שהם נגעלים ממני בהיותי חולה...

כל השנים האלו בהם חייתי הייתי אותה ילדה, חמודה, מצחיקה ויפה אך תמיד שונה. נולדתי עם מחלה קצת מייחלת אשר נראה לי מרחיקה אנשים... אפילפסיה. מחלת הנפילה. אני חושבת שאנשים פוחדים שאני אפול פתאום ואתחיל לפרכס... דבר אחד הם לא יודעים. גם אני מפחדת. כל יום יש לי את הפחד, מה יקרה אם יהיה? יגיעו אלי בזמן? איך הם יגיבו? איך יסתכלו עלי אחרי זה? ולא רק הפחד מהשאלות, רוב הפחד שלי מתרכז בכאב. בכאב החודרני הזה, שאין לך שליטה על הגוף, הראש זז לצד אחד, היד לשנייה, כל הגוף שלך מתכווץ ואתה רוצה לצרוח שיפסיק אבל אתה בקושי יכול להוציא מילה. אתה לא יכול להזיל דמעות של כאב אתה רק יכול להרגיש את העוצמה בגוף. זה כמו שחותכים את האצבע רק פי מאה יותר, זה כאילו דוקרים אותך מיליוני סכינים במקום אחד רק בכל הגוף וגם זה לא יכול להסביר את הכאב העובר עליך...אז כן. יש לי מחלה אבל זה שאתם מתרחקים ממני רק מחמיר אותה. זה מחמיר את הכאב הנפשי, על זה שאין אף אחד שאתה יכול לסמוך, וכשיש לך סוף סוף חבר טוב. הוא עוזב... כאילו אכזבת אותו..

היה לי ידיד ממש טוב, היינו מדברים שעות, היינו מעדכנים אחד את השני מה אנחנו עושים כל שנייה ביום, הייתי יכולה לדבר איתו על הכול. על הכאב, על דברים המעצבנים בחברים, על המשפחה, ועלי... הוא היה כמו ידיד נפש, הוא היה ידיד טוב... היה. כאשר נגמר החופש הוא עזב אותי. זה מרגיש כאילו היינו במערכת יחסים נפשית של חברות והוא נפרד ממנה. הוא התחיל לזלזל בי, לומר לי כמה אני קטנה, לומר לי שכלום לא חשוב לי, ולבסוף גם הפסיק לדבר איתי וזה לא המקרה הראשון שזה קרה.. היו עוד שתיים.. לכן, אני כבר לא פותחת את ליבי לאף אחד חוץ מהדף. הדבר היחיד שיקשיב לך, יבין אותך ואף פעם לא אפרד ממך.

אני זוכרת איך הדף היה ידי טוב שלי באשפוזים, האשפוזים בעיקר. בהם כמעת אף אחד לא דיבר איתי ולא לדבר על ביקר אותי... אינני זוכרת הרבה מפני איבוד הזיכרון לאחר כל התקף אך דבר אחד אני זוכרת בוודאות. איך כל יום הייתי יושבת ומחקה לחברי שיגיעו והם לא.

לפני שנתיים עברתי ניתוח, לנסות להעביר את המחלה, להעביר את הכאב... אך הניתוח עזר רק בדבר אחד. הוא אומנם לא הצליח להעביר את המחלה, היא עוד קיימת אבל חברות שלי באו. הם באו לבקר. זה היה היום שהתחלתי לסמוך מחדש על אנשים וטעיתי. עכשיו אני יודעת את זה שנתיים אחרי כאשר הוא פגע בי. טעות זאת לא תחזר על עצמה.

אומרים שאני ילדה מוכשרת, אני אישית מסכימה וכפי שאתם רואים אני גם לא צנועה. טוב... במידה. אני לא אלעג לאנשים אלא אעזור להם עם צריך אבל כשאני גאה במשהו שעשיתי אני אראה. ולא. אני לא  אשמור לעצמי.

ישנם תחומים בחיי שלולא היו אינני יודעת מה הייתי  עושה. רוב הסיכויים הייתי משתגעת... הריקוד שלי. הוא משחרר אותי, הוא נותן לי אושר בחיים, הוא בדיוק כמו הרוח, נעימה ונושבת,  זה ערבוב של הכול, אתה מוציא את הרגשות שלך לפי מה שאתה מרגיש אבל פיזי, אתה תקפץ ותיפול, אתה תנועה עד שנפשך יפרוק את מה שהיה עליו, יפרוק את האבן, ואז אחרי שאני תסיים לרקוד אתה תצא מהחדר בחיוך, מחקה להמשיך את היום... הנגינה. כמו המילים... הם נוגעות עם הרוך שלהם, עם החוזק, של העצבים והכאב או העדינות, של אושר ורוגע אשר נותנים לנו להוציא יופי של צלילים. אני מנגנת מידי יום אך אני שומעת מוזיקה באוזניים מידי שעה. לכל מקום שאני אלך כך גם האוזניות שלי. אני אשמע מוזיקה ואירגע ... המילים שמחברים אליהם, המילים שמעצבות את המנגינה... המלים שנוגעות לך, מחברות אותך יותר אל המוזיקה, ככה אתה מצליח יותר ויותר להזדהות איתה... והכתיבה. המקום השלו בו אתה יכול להוציא את הכול, להוציא את הכעס והכאב, את העצב והשמחה, להוציא את כל מה שעל הלב.. לתת לעצמך לטייל על הדף, להוציא מילים עם משמעויות עמוקות בשבילך, מקום בו אתה יכול לספר את הסיפור שלך בלי שיפגעו בך..

יש לי חלומות אשר בחיים לא יתגשמו. יש לי דמיון מפותח אשר גופי לא יוכל לעשות כמוהו. תמיד רציתי צליל טבעי של הגוף, צליל היוצא מהגרון ומוציא נעימה רקה ונעימה. שיהיה לי את האפשרות לשירה, להצטרף למנגינות והריקודים, לשיר את המילים. אך לחוסר מזלי המובהק יש לי קול זוועה ולא רק זה. יש לי גם מבטה. לכן כל פעם שאני פותחת את הפה אומרים לי לסגור אותו ומיד.  הכרוגרפיות שבראש.  מרצצות כל פעם שאני שומעת מוזיקה... כרוגרפיות שאף אחד לא יראה או ידע, מפני שאני לא אוכל להעביר אותם הלאה... כירוגרפיות מרשימות ומלאות לרמה גבוהה, אשר אף אחד בחיים לא ישמע עליהם... רק אני, בשקט, אמחה להם כפיים, ובלב אדע, שכולם מפסידים מפני שלא יכלו לראות אותה...

החיים שלי יחסית משעממים. לפעמיים הייתי רוצה דווקא לחיות בסרטי האקשן, לחיות עם הגיבורים שלי בספרים או בקיצור, כמו שכולם קוראים לזה, לחיות בסרט. לי יש קללה וברכה יחדיו. אני מסוגלת להרגיש את כל מה שקורה. אני מסוגלת להרגיש את האהבות של האנשים ואת העצב שלהם. אני מסוגלת לבכות שעה שלמה מרגש שלא היה שלי, מרגש שהיה  בכתוב או על המסך. אני מסוגלת להרגיש פשוט להרגיש הכול וזה מחרפן. גם אני רוצה אהבה, גם אני רוצה חברות, גם אני רוצה אושר, וגם אני רוצה אקשן בחיים. אחד הסיבות שאני רוצה לחיות כמו בספר או סרט היא מפני שיש את היכולת לעזור.  בספרי המדע בדיוני לגיבורים יש כוחות  וקסמים אשר עוזרים להם לעזור לאחרים, הייתי רוצה לקבל את הכוחות האלו כדי לעזור. לעזור למנוע מלחמות, לרפות אנשים, כדי שהיו פחות טרגדיות ,שהיה יותר אושר בעולם.  אין כזה דבר. זה רק בספרים ובסרטים אשר אליהם אני מתחברת קצת יותר מידי,מפני  שאז באה ההכזבה... חוזרים למציאות, המשעממת והמעצבנת, בה אתה חי כל יום...

 

 

הפרק הבא
תגובות

גם לי · 13.10.2011 · פורסם על ידי :נגה הורוויץ
גם לי יש אפילפסיה. היו לי שני התקפים, ומאז אני מטופלת בתרופות.
אני ממש לא הרגשתי את מה שתארת עכשיו בסיפור.
אני לא זוכרת כלום משני ההתקפים שהיו לי, וזה כמעט לא משפיע עכשיו על החיים שלי.
יכול להיות שיש לך סוג אחר, הרבה יותר חמור של אפילפסיה, ואני ממש מקווה שתרגישי טוב יותר עם עצמך :)

תודה :) · 14.10.2011 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף (כותב הפאנפיק)
תרגישי טוב גם את :)

זה מה שיש לי להגיד: · 16.10.2011 · פורסם על ידי :פוטרית מספר אחת ^^
קודם כל, הסיפור ממש עצוב.
חבל לי שאלו האנשים שפגשת בחיים.
את כותבת מקסים.
תרגישי טוב :(

ווווווווואו · 25.10.2011 · פורסם על ידי :אנימציה
מדהים מדהים מדהים כפול 1000000000000000000 סיפור מרגש מדהים ועצוב

נשבר לי ממחלות נפש > · 03.11.2011 · פורסם על ידי :אוראו לשלטון XD
לי יש משהו שונה, OCD, אבל ההרגשה הנוראית הזאת, שאין לך שליטה על הגוף שלך, ושאת לא יכולה לסמוך על אף אחד, היא אותה ההרגשה.
אני כ"כ מקווה שהיא תשתפר!

האגודה מאדיפה לישאר עולמנית · 07.09.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
ואו,ת כותבת מדהים+מהמהמם+יפה +עצוב(ובחלק האחרון אים הסריטים והספרים אז אצלי זה בדיק כך:)
לא ידעתי שיש כזות מחלה!טוב ,ביי
תרגישי טוב +כתבת מוחשרת
וגם את נגה הורוויץ
שאלה: מה כאלו אנשים בקשת החים?

מדהים. · 24.05.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מסכימה עם צ'יין פוטר... יש לך כתיבה מדהימה! (אם את כלכך אוהבת לכתוב, אולי תוציאי ספר או משו?)
כמו שצ'יין פוטר כתבה- אני מקווה שאת ונגה תרגישו טוב :)
נ.ב. אם אלה האנשים שפגשת בחיים אני לא צריכה להתייחס אליהם בכלל. אם הם לא מתכוונים לפגוע בך אז את לא צריכה להיפגע, ואם הכוונה שלהם היא *כן* לפגוע אז שילכו לעזעזל -_-

ממש יפה · 07.06.2017 · פורסם על ידי :NOT PERFECT
ממש יפה,ועצוב...אל תתיחסי לאנשים שמתייחסים אליך ככה,הם לא שווים את זה...
תרגישי טוב!

בכייייי · 13.08.2017 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
איזה בית את??? נוכל להיות חברות דרך המחשב בהתכתבויות ללא פרטים מזהים

אה ו · 13.08.2017 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
הם ילדים מרושעים!!!!- כמו שאומרת הרמיוני להארי בספר ארבע רק בלשון בן-תתעלמי

נ.ב- אני יודעת שזה קשה- גם לי לועגים- רק מסיבה חברתית

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007