האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

פרידה, אהבה ושוד!

הארי וג'יני היו זוג,עד שהארי קיבל החלטה שכל אחד ימשיך בחייו והוא נפרד ממנה,מה יקרה בהמשך?<br>העלילה מסתבכת וכך גם היחסים בין החבר'ה...



כותב: Sparks Fly
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10675
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: רומאנס - שיפ: הארי\ג'יני,הארי\צ'ו,קצת רון והרמיוני. - פורסם ב: 30.10.2011 - עודכן: 15.11.2011 המלץ! המלץ! ID : 2445
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה זה בוקר נאה וקיצי, הארי התעורר בכיכר גרימולד מספר 12.

אחרי המלחמה, הארי החליט שהוא רוצה לעבור לגור שם ולשפץ את ביתו של סיריוס, סנדקו.

הארי החליט שקודם כל הוא ישפץ את החדר שלו שנראה קודר ואפלולי למדי; הוא ישן בחדרו של רגולוס. אחיו של סיריוס.

בחדרו הוא שם מיטת אפריון גדולה שבקלות יכלו להיכנס לתוכה ארבעה אנשים.

מול המיטה, הארי הוא הניח ארון בצבע חום אגוז עם קישוטים קטנים המעטרים את הארון.

הארי תלה על הקירות של חדרו תמונות שלו עם רון והרמיוני, תמונות שלו עם סיריוס, תמונות שהוא מצא של הוריו בצעירותם, ותמונה אחת קטנה מלפני שנה וחצי עם ג'יני.

הארי ניזכר בג'יני פרץ עז של געגועים חלף בו, חודשיים הוא לא ראה אותה, חודשיים הוא לא הרגיש אותה, את ידה המלטפת, את חום גופה....

ואז עברה בו ההכרה, ג'יני צריכה לחזור להוגוורטס עוד פחות משבוע והוא נמצא כאן בכיכר גרימולד,

חודשיים הוא לא דיבר עם רון והרמיוני הוא חשב שזה יקל עליהם, שיתאוששו ממה שקרה, הרי הם עזרו לו ושמרו לו אמונים, הוא חייב להם...

הארי החליט שהוא יכתוב לרון מכתב, במכתב הוא כתב זאת:

26.8.97

רון היקר!

איך הייתה לך החופשה? שלי עברה בנעימים.

מצטער שלא כתבתי רציתי לתת לכם קצת חופש ממני, קצת שקט.

מקווה שלא נפגעת...

נ.ב: דיברת עם הרמיוני ? אם כן? תגיד לה שאני נורא מתגעגע אלכם,

אתם חסרים לי!

אוהב, הארי.

הארי לא רצה לכתוב על ג'יני מאז הריב בקיץ שעבר, שרון תפס אותם מתנשקים.

הם לא ייצרו קשר אחד עם השני. הארי פחד. הוא פחד שרון יפסיק להיות חבר שלו, והוא העדיף שג'יני תמצא מישהו בהוגוורטס שלא בורח, שלא הולך ולא מגלה לה לאן.

הוא אמר לעצמו שאם הוא היה ג'יני, הוא מזמן היה שוכח אותו וממשיך בדרך חדשה.

אבל הוא ידע שג'יני אוהבת אותו ולא תוותר עליו...

הארי ראה את התנשמת החדשה שקנה. על רגליה של התנשמת היה קשור מכתב., הארי יידע שזה מרון הוא פתח את המכתב וקרא:

27.8.97

הארי היקר!כל כך כיף לשמוע ממך.החופשה עברה עלינו במשפחה קצת קשה...אמא כל היום עצובה. היא לא מוכנה לדבר עם אף אחד! היא כבר לא אותה אמא, הארי! היא בוכה בלילות... אני חושב שזה על פרד. אני לא יכול להגיד שאני לא מתגעגע אליו, אבל זה קרה, חייבים להמשיך!הרמיוני נמצאת פה מתחילת הקיץ. היא דאגה לך., היא מוסרת שהיא אוהבת ומתגעגעת!הארי, אני יודע שזו שאלה רטורית אבל, הייתי חייב לשאול: אתה רוצה לבוא אלינו בראשון בספטמבר לביקור במחילה?אשמח לתשובה בהקדם, רון.הארי כל כך שמח. סוף- סוף אלך לראות את ג'יני! הוא חשב לעצמו בזמן שהכין את ארוחת הערב. הוא אכל אותה, ובאותו זמן חלפה מחשבה בראשו: אם היו לו אח קטן, הוא היה מכין לו אוכל, היה לוקח אותו לרציף 9 ו4\3, והוא לא היה מרגיש בודד, לבד בעולם.הארי נשכב לישון ושקע במחשבות על עולם אחר, עולם קסום, שהכל טוב בו... השעון המעורר שהארי שם בשעה 7:00 צלצל כל כך חזק, שהארי כבר רצה לקום על הצפצוף הראשון.הוא קם מהמיטה, התקלח, לבש חולצת טי ומכנס ג'ינס כהה.,אכל טוסט עם חמאה, שתה קפה, ויצא לדרך...הארי בקושי הספיק לצלצל בפעמון וכבר שמע את כולם רצים לפתוח לו."הארי כמה התגעגענו אלייך! "אמרה גברת וויזלי וחיבקה אותו חיבוק מוחץ."תודה, גם אני התגעגעתי אליכם." ענה הארי, כמחויב מתוך נימוס ועלה במדרגות. בדרך לחדרו של רון ראה את החדר של ג'יני סגור. היא בטח מתארגנת ולא רוצה שיפריעו לה, חשב לעצמו. הוא עלה לחדר של רון ופתח את הדלת, הוא תפס את רון והרמיוני במצב לא נעים, הם היו עסוקים בנשיקה לוהטת, היי! אמר הארי.רון והרמיוני מבוישים התנתקו אחד מהשני, הרמיוני הראשונה שתפסה אומץ ורצה לחבק אותו."הארי כמה טוב שבאת, אני ורון רצינו לספר לך משהו, אנחנו טסים לחו"ל וחשבנו אולי תרצה להצטרף אלינו?""אווו, הרמיוני את לא חושבת שאני אפריע לכם? אני אקלקל לכם עכשיו שאתם זוג, ו-." אל תדאג, תבוא, יהיה כיף. אנחנו רוצים לטוס לארה"ב! תכננו מלא דברים, רוצה??"שאל רון מופתע מהתשובה. "אנחנו רוצים לגרום לך ליהנות להתנתק ממחשבות מדכאות אחרי כל מה שעברת!""אני מודה לכם,, אבל אם אתם כל כך רוצים אתם יכולים לדחות את הנסיעה. אני משפץ את הבית של סיריוס ואני לא אגמור לפחות עוד חודשיים".
הפרק הבא
תגובות

כל הכבוד! · 31.10.2011 · פורסם על ידי :Fix You
כל הכבוד!
תמשיכי

תודה!(: · 31.10.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
שחר,תודה אין עלייך!

בבקשה! · 31.10.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
בבקשה תגובות זה עוזר לי!
מישהו יודע מי יכול לעשות לי בטא?
הלפ מי(:

אני יכולה אבל... · 31.10.2011 · פורסם על ידי :פוטרית מספר אחת ^^
הבעיה היא שאני לא מוסמכת :/ אני עובדת על זה :)

חייבת! · 31.10.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
וואי, אני צריכה דחוף, אני רוצה לפרסם עוד פרקים אבל אני רוצה בטא!!!
מה את אומרת על הפרק?
תגובות פליז(:

נויש נשמתי!!! · 01.11.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters
מדהיים פשוט !! :O
כמה ?! כמה שלמוות בפיק אחד ?! D:
את פשוט מדימה !!

אוהבת! · 01.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
דיי!אתן גורמות לי להסמיק,אלפי תודות למושלמות שלי(:

חח :P · 03.11.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters

חח :P · 03.11.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007