האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מתחתנת

נכון, חשבתי, אני מתחתנת עוד שעה.. הייתי לחוצה, אבל שלמה עם עצמי לחלוטין- אני עומדת להתחתן עם הגבר שאני אוהבת כל-כך.



כותב: emily88
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2548
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: רון/הרמיוני - פורסם ב: 05.11.2011 המלץ! המלץ! ID : 2459
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

~מוותרת על זכויות ולא מתכוונת לעשות כל רווח מפיק זה~ ישבתי מול המראה כשג'יני קלעה לי תסרוקת מורכבת: צמות קטנות שנשזרו בהן פרחים לבנים וחרוזים קטנים שקופים. הכל נראה כמו כתר על שאר שערי שהיה פזור. "זהו," אמרה ג'יני. "עכשיו קומי ונראה את כל הלוק." קמתי  מהכיסא ויישרתי את השמלה. "את..את..." ג'יני גמגמה. "הרמיוני, את מדהימה." היא אמרה לבסוף. בחנתי את עצמי במראה. לבשתי את השמלה שקניתי עם ג'יני וגברת וויזלי לפני כמה שבועות- היא הייתה בצבע לבן פנינה עם מחשוף V , היא הגיעה עד קצת אחרי ברכיי, והייתה צמודה עד מעל למותן, ומהמותן משוחררת ואוורירית. ענדתי גם עגיליי פנינה ונעלתי נעליים לבנות . "תודה," אמרתי לג'יני בחיוך. "ותודה רבה על התסרוקת.. היא ממש מקסימה." -"הו, זה שטויות," השיבה לי ג'יני בביטול. "וחוץ מזה," היא הוסיפה, "את מתחתנת עוד שעה, זה מגיע לך בהחלט." נכון, חשבתי, אני מתחתנת עוד שעה.. הייתי לחוצה, אבל שלמה עם עצמי לחלוטין- אני עומדת להתחתן עם הגבר שאני אוהבת כל-כך.  נזכרתי פתאום ביום שבו אני ו-רון עברנו לגור יחד. רון אמר שיש לו הפתעה, ולקח אותי לאוטו. לפני שהוא התחיל לנסוע, הוא כיסה לי את העיניים עם בד. "לאן נוסעים?" שאלתי, מבודחת."את תראי," הוא אמר לי, והרגשתי את שפתיו על שפתי. למרות שלא הבנתי מה קורה, שיתפתי פעולה. לאחר נסיעה שנדמתה כמו נצח, רון עזר לי לצאת מהאוטו, עדיין עם כיסוי העיינים. הרגשתי רוח על פניי ושמעתי רחש של מים זורמים. "איפה אנחנו??" שאלתי אותו. "מיד את תראי." הלכנו עוד קצת, ואז הוא עצר. הוא הוריד לי את כיסוי העיינים, ופערתי את פי. אני עמדתי מול הבית היפה ביותר שראיתי בחיים שלי. זו הייתה מעין בקתה, יפהפיה ממש, עם גג אדום, ומסביבה עצים ופרחים. מימינה, זרם נחל קטן ומקסים, ומעליו גשר שהוביל לאחו גדול. "ברוכה הבאה הביתה." רון אמר לי בחיוך. "זאת אומרת, אם עדיין מוקדם לך לעבור לגור איתי לבד, תמיד אפשר למכור ל-"אבל הוא לא סיים את המשפט כי התנפלתי עליו בחיבוק. "הוא מקסים." אמרתי לו. "זה פשוט מושלם." אבל הסתבר שעוד לא ראיתי כלום. כשנכנסנו פנימה, פלטתי צווחת אושר- מימיני היה מטבח קטן ומתוק עם חלונות שהשקיפו על הנחל. מלפניי, היה סלון עם אח בוערת, וכורסאות בצבע ירוק זית עדין. הבית היה מלא בצמחים קטנים וזר פרחים היה מונח על שולחן האוכל. בבית היו שלושה חדרי שינה ממש מקסימים, והכול היה כל כך קסום ויפה, ולא יכולתי להאמין שזה הבית שלי. חיבקתי אות רון שוב. "אני שמח שאת אוהבת אותו.." הוא אמר לי. "אני משוגעת עליו," אמרתי בחיוך. ואז, הסתכלתי בעייניו. "אני אוהבת אותך." -"גם אני אוהב אותך.."דפיקה בדלת העירה אותי מהזכרונות. גברת וויזלי הציצה בפתח. "אפשר להיכנס? אני רוצה לראות את הכלה!" "ברור," אמרתי לה, וג'יני פתחה את הדלת. "הרמיוני את פשוט יפהפיה!" היא אמרה לי וחיבקה אותי חזק. "אמא, תיזהרי על התסרוקת!!" צעקה עליה ג'יני."בסדר, בסדר." אמרה גברת וויזלי. "אני אשאיר אתכן להתארגן. אני מתערבת איתכן על שתי כוסות בירצפת ש-רון עדיין מנסה לשים את העניבה שלו כמו שצריך.. אני אלך להציל אותו." היא צחקה, ויצאה מהחדר. הלוואי שאמא שלי הייתה יכולה להיות פה. חשבתי בעצב. "טוב, אני אלך להחליף בגדים," אמרה ג'יני, שעדיין לבשה טי-שרט של "התותחים מצ'אדלי" ומכנסיי טריינינג. "טוב, " אמרתי, ושוב שקעתי במחשבות. הפעם נזכרתי ביום שבו רון הציע לי נישואין.היינו בבית, ואני אכלתי ארוחת בוקר. "אממ.. הרמיוני?" הוא אמר לי בבישנות. "כן?" הרמתי את הראש מהנביא היומי. ואז הוא ירד על הברך. בהתחלה לא הבנתי מה קורה. ואז, הוא הוצא מהכיס קופסת לבד אדומה קטנה, עם פרח קישוט עליה. "הרמיוני," הוא אמר, ופתח את הקופסה. "תתחתני איתי?" כיסיתי את פי בידי, והתחלתי לבכות מאושר. לא הצלחתי להוציא מילה, מהפה, אז הנהנתי. הנהנתי כל כך חזק שכאב לי הצוואר, אבל לא היה לי אכפת. התנפלתי עליו בחיבוק והפלתי אותו לריצפה. הוא הרים אותי על היידים והתיישב על הספה, כשאני עליו. "אז אם כך," הוא אמר, מחייך מאוזן לאוזן, "זה שלך." הוא השחיל לי טבעת על האצבע. היא הייתה מורכבת מכמה פסי כסף שנשזרו יחד סביב אבן חן נוצצת בצבע כחול כהה. התחלתי לבכות וחיבקתי אותו שוב. עכשיו, כשיישבתי בחדר עם השמלה והכל, והסתכלתי שוב על הטבעת המקסימה, הוצפתי באושר, בדיוק כמו באותו היום. ג'יני יצאה מהשרותים. עכשיו היא הייתה לבושה בשמלה סגולה כהה, עם עיטורים כסופים בקצוות. השיער שלה היה אסוף חלקית בקוקו "בלוף" והיא נעלה נעליים בצבע כסף. "ג'יני, את נראית מדהים." אמרתי בהתפעלות, "כשאני אלך לחופה כולם ייסתכלו רק על השושבינה, תאמיני לי..""אל תדברי שטויות," היא אמרה בגיחוך. ואז היא עצרה רגע, והתסכלה לי בעיינים. "אני כל כך שמחה בשבילכם." היא אמרה, וחיבקה אותי. אני חושבת שרק באותו הרגע, קלטתי שזה באמת קורה. אני באמת מתחתנת. או שקלטתי את זה רגע אחר כך, כשגברת וויזלי נכנסה ואמרה לי- "הרמיוני, חומד, בואי! את מתחתנת!" נשמתי עמוק, החזקתי לג'יני את היד ויצאנו אל מחוץ למחילה. בחוץ, עמד אוהל גדול ולבן, כמו זה שהיה בחתונה של ביל ופלר. כשעמדתי בפתח האוהל, כל האורחים שישבו סביב השולחנות ואכלו, השתתקו, חייכו אליי ומחאו כפיים. ג'ורג' שרק. התחלתי ללכת, כשג'יני וגברת וויזלי משני צדדי. מוזיקה התחילה להתנגן. בקצה השני של האוהל עמד, גבוה ונרגש, רון שלי. הוא לבש חליפה בצבע כחול כהה, שהתאימה לטבעת שלי. חייכתי אליו, והוא חייך בחזרה. כשהגעתי אליו, נעמדתי מולו, והוא החזיק בידיי. כל העבר המשותף שלנו חזר אליי בבת אחת- איך שפגשתי אותו בפעם הראשונה ברכבת, איך שהוא הציל אותי מהטרול, איך שקינאתי כשהוא יצא עם לבנדר, איך שהייתי עצובה כשהוא עזב במסע לחיפוש ההורוקרוקסים, איך שהוא נישק אותי בקרב על הוגוורטס, איך שהוא הציע לי נישואין, והכל התרכז לרגע הזה, עכשיו. "אני אוהב אותך." הוא אמר לי, כך שרק אני יכולתי לשמוע. "גם אני אוהבת אותך." אמרתי, והתכוונתי לזה בכל ליבי.

"אתה מוזמן לנשק את הכלה." ~סוף, תגובות בבקשה!!~ 

תגובות

יפה! · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly
חמוד,ממש יפה!
אשמח להמשך(:

תודה :] · 09.11.2011 · פורסם על ידי :emily88 (כותב הפאנפיק)
תודה, סליחה שאין רווחים בין השורות, זה יצא ככה בלי כוונה..

מהממם! · 25.11.2011 · פורסם על ידי :avivi898
מאוד מאוד יפה יא מוכשרת אחת ואני בכלל לא מכירה אותך ובכלל לא קוראים לי אביה(:

חחח · 30.11.2011 · פורסם על ידי :emily88 (כותב הפאנפיק)
בכלל לא , וגם לי קוראים אמילי במציאות XD

אאעעאאאא.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 03.12.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
מהממםם!!
מדהים!!
אלוהי!!!!!!

:) · 04.12.2011 · פורסם על ידי :emily88 (כותב הפאנפיק)
תודה רבה :) :) נחמד לשמוע שהתלהבת..

ווואוווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 28.02.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני ג'יני גריינג'ר וויזלי
את כותבת מ-ה-מ-ם!!!!
ראיתי את הפאנפיק הקודה שלך והוא גם היה מהמם ממש אהבתי!!!!!!
תמשיכי לכתוב עוד!!!!
:):):)

- · 28.02.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני ג'יני גריינג'ר וויזלי
*הקודם

- · 28.02.2012 · פורסם על ידי :emily88 (כותב הפאנפיק)
תודה רבה רבה : ) אני מעריכה את זה, באמת :]

חמוד · 23.05.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
מעט מפריע שאין רווחים בין השורות אבל הכתיבה מקסימה.
למראת שלא ממש הבנתי למה הרמיוני קנתה סימלה על מולי וג'יני ולא עם אמא שלה.

היי · 23.05.2012 · פורסם על ידי :emily88 (כותב הפאנפיק)
אם קראת את הספר השביעי את יודעת שהרמיוני ניתקה את הקשר שלה עם ההורים בעזרת לחש מוחק זיכרון.. לכן היא לא בקשר עם אמא שלה. ותודה רבה : ]

איזה יופי! · 29.05.2012 · פורסם על ידי :hermione 11
תמשיכי!

אאאאאאאאהההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 28.10.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
איזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מהמם!!!!!!!! · 02.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo

וואו · 02.11.2012 · פורסם על ידי :OTP
ממש ממש ממש ממש אהבתי!!
מחכה לעוד פיקים שלך

רגע, אבל הרמיוני לא החזירה את הזיכרון לאמא שלה אחרי זה? · 27.11.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
חוץ מזה הפיק מהמם!

פשווט מהמםםםםםם · 23.02.2013 · פורסם על ידי :yuvii1998
זה היה פשווט מהמם!!
ורולינג אמרה בראיון שהרמיוני מצאה את ההורים שלה אחרי הקרב והחזירה להם את הזיכרון!!

זה יפיפה! · 05.07.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)
פיק מוושלם שמתאר מצוין את הרגשות, וכתוב בצורה מעודנת ויפה.
אהבתי!!!!
רק הייתי ממליצה לך לרווח מעט.
גם לי העירו על זה לא פעם, ולמדתי ושיפרתי את האסטטיקה ואת המבנה של הכתוב.
תמישיכי לכתוב- את מאד מאד מוכשרת.

לליאלוש · 06.09.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
היא אמרה שהיא תחפש אותם...

מהמם · 18.10.2015 · פורסם על ידי :ינשופה
ממש ממש יפה
כל הכבוד :)

הרמיוני55 · 30.01.2017 · פורסם על ידי :הרמיוני55
זה ממש יפה אני אוהבת את הכתיבה שלך

ש לך כישרון! · 01.02.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
אני ממש לא אתפלא אם תגיעי להיות סופרת יום אחד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007