האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


האלה האבודה

מגי ילדה בת 14 מתארגנת לטיסה לארה"ב אך פתעום ליזי,אמה,שמעה משהו מבחוץ ומגי רצה אל החלון כאחוזת דיבוק,ומה שהיא ראתה ממש לא מוצא חן בעיניה.



כותב: Deadly Smile
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5837
5 כוכבים (4.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: שום יצירה,הכל מהראש - זאנר: פנטזיה, ורומן נירא לי - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 03.12.2011 - עודכן: 02.01.2012 המלץ! המלץ! ID : 2528
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כשהתעוררתי, החושך היה כל כך סמיך שכששלחתי את ידי קדימה לא ראיתי אותה. 'אלוהים, למה כל כך חשוך פה?' חשבתי. 'אני כנראה חולמת, כל מה שקרה היה חלום. זה חייב להיות חלום, בחיים האמיתיים לא קורים דברים כאלו...'

' את טועה. בחיים האמיתיים קורים דברים כאלו, אפילו יותר גרועים רק שבני האנוש לא שמים לב אליהם' אמר קול זר אך מוכר בראשי. 'מי אתה?' חשבתי בבהלה. 'עקבי אחר לבך יקירתי, רק כך תגיעי אל יעדך' עם סוף המשפט הקול נדם, ואותה תחושה של ריקנות, כאילו שכל האושר בעולם עזב אותי, התפשטה בגופי. 'מה שזה לא יהיה, זה הלך' חשבתי. רגעים ספורים עמדתי כך והתלבטתי מה עלי לעשות. ולבסוף ירדתי על ברכי וחיפשתי במה להאחז, אך לא היה שם כלום, אפילו לא ריצפה. 'אוקיי' התיישבתי. 'אז על מה אני יושבת?' שלחתי את ידי אל החלל הריק ומייד משכתי אותה בחזרה. היתה לי תחושת בטן שלא כדאי לי לעשות את זה. המשכתי לשבת כך בחוסר מעש. 'ומה בדיוק אני צריכה לעשות עכשיו?' חשבתי בבהלה.
ופתאום נזכרתי בקול הזר, 'לעקוב אחר ליבי?' נעמדתי "ואיך בדיוק אני אמורה לעשות את זה?" צעקתי אל הלא נודע. שום דבר לא השתנה. נזכרתי בספר שקראתי לא מזמן, אולי נקלעתי לאיזה סיפור? איך קראו לספר ההוא? 'הארי פוטר ואוצרות המוות' אם אני לא טועה. לומוס! צעקתי. לרגע חשבתי שראיתי משהו. לא, כנראה שסתם הזיתי.

התיישבתי, מיואשת. חזרתי על דבריו של הקול שוב ושוב במחשבותי, כאילו שהיו קלטת בטייפ שבור, אך ללא הועיל. לאחר כמה זמן שנמשך כנצח, החלטתי לסמוך על תחושות הבטן שלי. קמתי, והתחלתי ללכת בהיסוס ישר אל הלא נודע. 

לאחר הליכה ממושכת, פתאום ראיתי הבזק של אור. הפעם הייתי בטוחה שאני הוזה, המשכתי ללכת. ושוב הבזק של אור, רק שהפעם הוא נמשך יותר זמן ושוב נעלם. התעלמתי ממנו, אך בליבי החלה לקנן תקווה.
המשכתי ללכת ופתאום הופיע שוב אותו הבזק של אור, אך הפעם הוא לא נעלם אלא ככל שהתקרבתי אליו הוא נהיה יותר ויותר גדול והחל לקבל צורה של דלת.

כשהגעתי אליו לבסוף, האור היה כל כך מסנוור שלרגע לא ראיתי כלום. אבל לא עצמתי עיניים, פחדתי שהוא ייעלם, ושוב אמצא את עצמי בחושך.
האור החל להחלש, והופיע דלת, היא היתה ישנה והצבע החל להתקלף ממנה, כאילו שכבר שנים שלא פתחו אותה.
התקרבתי אליה בהיסוס ומייד חזרה אלי אותה חמימות שהרגשתי כשהקול דיבר אלי.
המשכתי להתקרב אל הדלת, אך הפעם קצת יותר בביטחון, שלחתי את ידי בהיסוס קל אל הידית, שלעומת הדלת נראתה חדשה לגמרי, לחצתי עליה ודחפתי את הדלת כדי שתפתח.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה! · 05.12.2011 · פורסם על ידי :Wild Horses
ממש אהבתי
את עושה את זה בסוף בפאנדום?
צריך המשך!

אחמאחמ · 05.12.2011 · פורסם על ידי :Deadly Smile (כותב הפאנפיק)
מזה פאנדום?
אוקיי. אבל קודם תגידי לי איך תיארת לעצמך את הדלת?
ואם הפרק הזה יותר מובן מהקודם?
יש קטעים שהם לא ממש ברורים?
ו..זהו נירא לי

תשובות (: · 05.12.2011 · פורסם על ידי :Wild Horses
פאנדום זה כאילו הפאנפיק הוא על בסיס סיפור מסוים...
שחורה מתקלפת והידית מבריקה (:
קצת פחות מובן האמת...
לא...

מממ · 05.12.2011 · פורסם על ידי :Deadly Smile (כותב הפאנפיק)
לא, הכל מהראש.
מזתומרת קצת פחות מובן?
תפרטי קצת יותר.

וואו מדהים! · 05.12.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
ממש אהבתי את איך שאת משאירה מתח בסוף כל פרק,הפרק קצת לא מובן אבל אני בטוחה שהוא יתברר בהמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007