האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

האח הכי בעולם

ג'יין מספרת כיצד אחיה הגדול נבחר למשחקי הרעב, ואיך היא מצליחה להתמודד עם הקשיים שבעזיבתו.



כותב: Disappear
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1707
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: משפחה - שיפ: ג'יין + תראו בהמשך... - פורסם ב: 24.12.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2586
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ג'ים! ג'ים!" צרחתי, "לא! ג'ים!"
הפרצוף של אחי הגדול נותר אטום. הוא פסע בשקט לעבר הבמה, עלה עליה ונעמד ליד האישה המוזרה עם השיער הורוד.
דמעות התחילו לזלוג. לא שלטתי בעצמי כבר. רצתי לעבר הבמה, אך השומרים הרחיקו אותי משם. הם כמעט ירו לי כדור בראש, אבל הייתי מיודדת עם אחד מהם, אז הוא ריחם עלי.
ג'ים, אחי הגדול, זה שתמיד הקרין סמכות ובגרות, זה שתמיד היה שם כשצריך, זה שהיה תחליף לאבא האלכוהוליסט והמוזנח שלנו, היה עתה על הבמה, ליד נערה בת 17 שלא הכרתי.
אולי ראיתי אותה פעם, אבל חוץ מזה לא ידעתי מי היא. אני חושבת שקוראים לה גרייס, אבל אני לא בטוחה.
שבתי על עקבותיי בעיניים נפולות. טוב שיש את אמא. באתי אליה וחיבקתי אותה, עודדנו אחת את השניה למרות שידענו שהסיכויים שיחזור נמוכים מאוד.
סטפני באה מאגף הילדים בני השתיים-עשרה, עיניה מלאות דמעות גם כן.
ידעתי שהסיכויים שלו להיבחר היו גבוהים, הרי שמו הוגרל 45 פעמים, אבל לא חשבתי לרגע שדווקא הוא, מבין אלפי הבנים במחוז שלנו, יבחרו.
"אמא... ג'ים יחזור?" שאל אחי הקטן, ביל, את אמי. "ברור שכן. הוא יחזור." אבל לא היינו בטוחות במה שהיא אומרת.
כי ג'ים, כמה שהוא גיבור וחזק, לא היה בנוי להילחם. הוא טיפוס רחמן שאוהב לעזור, חברותי ומיודד עם כולם.
איך הוא יצליח לשרוד? אם בכלל?

חתכתי בשקט את שתי העגבניות ואת המלפפון, מחשבותי נדדו בלי הרף לג'ים, שבעוד שעה אפגוש אותו בפעם האחרונה, כנראה.
בלי לשים לב חתכתי גם את האצבע, אך לא היה אכפת לי בכלל. רק הלכתי ושמתי פלסטר, לא טרחתי אפילו לנקות את הדם מהאצבע. או לפחות לעצור אותו.
סיימתי לחתוך את הסלט והתיישבתי לאכול. אחיי הקטנים כבר ישנו. אמא אמרה שעדיף שהם לא יפגשו עם ג'ים, כי זה רק יקשה עליהם את הפרידה ממנו.
אבא בטח באחד הפאבים במחוז. ספק אם הוא יחזור לישון פה בכלל, נראה לי שהוא מעדיף את המדרגות שבכניסה לפאב.
אמא לא מתגרשת ממנו מפני שהיא מפחדת ממנו. גם אני הייתי מפחדת אם היה לי בעל כזה. אמא סיפרה שפעם הוא היה נורמלי.
אמא באה למטבח ואמרה לי שכדאי שאתחיל להתארגן ליציאה להיכל הצדק. הלכתי ושמתי את החולצה שג'ים תמיד עודד אותי ללבוש, למרות שלדעתי היא משמינה.
סירקתי את השיער, אספתי אותו לקוקו ונעלתי נעלי אולסטאר שחורות.
הלכנו להיכל הצדק. משם, הוכנסנו לחדר גדול, שם ישבו כל המיועדים כדי להיפרד מכולם. חיפשתי בעיניי את ג'ים, וזיהיתי אותו מיד. הצבעתי לכיוונו והראיתי לאמא שהוא שם.
רצנו במהירות. כשהתיישבנו, ראינו חיוך קטן שעלה על פניו. התחלתי לבכות. "ג'יין, אל תבכי. אני אעשה כל מה שאני יכול כדי לחזור אליך," אמר ג'ים, "אני אהיה בסדר."
"ג'ים, תנסה כמה שפחות להיות אכזרי. תהיה עצמך. זה מה שהכי חשוב," יעצה לו אמי."אני לא אשתנה, אמא, אל תדאגי." לחש. 
החלפנו בינינו עוד כמה מילים, ולפתע אחד השומרים קרא לנו ואמר שנגמר לנו הזמן.
"אני אוהבת אותך, ג'ים. אתה האח הכי טוב שאפשר לבקש!" צעקתי כשדחפו אותנו החוצה.

המשך יבוא. (:

תגובות

מעניין מאוד! · 26.12.2011 · פורסם על ידי :Hollywood
אהבתי מאוד את צורת הכתיבה שלך, אך בכל זאת אשמח לקרוא בפרקים הבאים תיאורים נוספים. אני מאמין בכוחם של התיאורים, הדימויים והמטאפורות למשוך את הקורא לסיפור ולרתק אותו.

מעניין אותי לראות לאיזה כיוון תקחי את הסיפור - לנקודת מבטו של ג'ים בתוך המשחקים או לנקודת מבטה של ג'יין.

בכל מקרה, אני מצפה להמשך,
אורי :)

אהמאהמ.. · 26.12.2011 · פורסם על ידי :anything but ordinary
אני מצפה להמשך!!!!!!
אבל זה גם מאוד מבלבל..
תנסי שזה יהיה מסודר יותר..
המשך!!!!

יפה · 02.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
יפה אבל הארי פוטר (או דמות אחרת משם) נכנסת באיזשהו שלב?

וואו · 12.11.2013 · פורסם על ידי :רחמני
זה פשוט מדהים!

ואוו · 13.11.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
זה טוב אפילו בתור פיקצר רק לדעתי כי לך להוסיף מאיזה מחוז הם

זה ממש יפה · 19.08.2014 · פורסם על ידי :lieldotan
אבל הייתי מורידה את ה"אולסטאר" כי מאיפה יהיו לה נעליים כאלו? XD

וגם · 17.06.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
אני לא חושבת שחולצה משמינה הייתה בעיה שם. אצליהם אנשים שמנים נחשבים למצליחים, שהם משיגים מספיק אוכל בשביל להיות שמנים.
זה היה כתוב בספר איפה שהוא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007