האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

החלום מיתגשם והאבה בהוגוורטס ממשיכה

אליזבת הגשימה את חלומה ! היא היתקבלה להוגוורטס ! אבל כשהיא פוגשת את סדריק הכל מישתנה במיוחד בשנתם השביעים בטורניר הקוסמים המשולש ....



כותב: esther
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 14425
5 כוכבים (4.5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: סדריק מת - שיפ: \סדריק,ליז \ סברינה ,דראקו \ ועוד - פורסם ב: 27.12.2011 - עודכן: 09.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 2593
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם פאנפיק :  החלום מיתגשם והאהבה בהוגוורטס ממשיכה . 
דירוג : PG13
שיפים : אליזבת \ סדריק , סברינה \ דראקו . 
זכויות : כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג ואיני מצפה לקבל רווח כלכלי מהפאנפיק . 

מ
מקווה שתאהבו את הפיק ושתהיה לכם קריאה מהנה . 










"ליז!הגענו תירדי מהרכבת!"יש! סוף סוף...."זאת היתה אליזבת ששם הקיצור שלה היה ליז ,והיא היתקבלה  להוגוורטס .היא היתה מאד נירגשת,והיא תהתה לאיזה בית תיתקבל.

"כולם להיות בשקט!"אמרה פרופסור שניראתה מאוד רצינית . "חכו לי כאן!" היא צעקה .ליז היסתכלה לאחור כדי ליראות איך ניראים התלמידים האחרים. ופיתאום היא ראתה  ילד שניראה בגילה שכנראה גם הוא  רצה להיסתכל על התלמידים.הוא היה עם שיער חום שטני   ועיניו היו אפורות כאלה מיסתוריות. הוא היה  גבוה ויפה . היא מהר הסיבה את מבטה מימנו כשראתה שהוא מיסתכל עליה.סדריק היה באמצע להיסתכל על כולם ,ועיניו ניפגשו עם עיניה של ילדה בגילו ,היא היתה עם שער חום בהיר ועיניה היו בצבע חום כהה .היה לה מבט שניראה כמו דאגה. היא מהר הסיבה את מבטה מימנו כשמה לב שהוא מיסתכל עליה.

הפרופסור מקגונגל חזרה והם ניכנסו לאולם הגדול . זה היה ענק! היה לאולם תיקרה שניראתה כמו שמים  אמיתיים .היה שם ארבע שולחנות ,שהיו ארוכים מאוד ובכל שולחן היה ילדים רבים.הפרופסור החזיקה בידה מיצנפת ישנה מאוד וגליון קלף ארוך .לידה עמד שרפרף קטן.היא התחילה ליקרוא בשמות וכל ילד ניגש לשרפרף חובש את המיצנפת,והמיצנפת היתה צועקת :הפלאפף,גריפנדור ,סלית'רין או רייבנקלו, וכל ילד היה ניגש לשולחן המתאים. פיתאום הפרופסור קראה:"סדריק דיגורי!" והיא ראתה את הילד שהיסתכל עליה מיקודם הוא חבש את המיצנפת והימיצנפת אמרה בקול:"הפלאפף!!"הוא ניגש לשולחן הימיני ששם כולם מחאו לו כפיים. אז הגיע תורה של ליז..:"אליזבת ווין!" היא היתישבה על השרפרף וחבשה את המיצנפת שאמרה בתוך ראשה :"המממ.. נדיבה, ותמיד רוצה לעזור לאחרים , אז אני אשבץ אותך ב:הפלאפף!" היא רצה לעבר השולחן שהלך אליו סדריק והיא התישבה על ידו ,והוא חייך אליה היא גם חייכה.

.הם התחילו לאכול ליז לא כל כך אכלה היא בעיקר היסתכלה,דיברה וצחקה עם סדריק.אחרי הארוחה ,הם הלכו לעבר חדר המועדון של הפלאפף. הם עמדו מול קערת פירות ענקית. המדריך אמר להם את הסיסמא של חדר המועדון והם ניכנסו .

החדר היה בצבע צהוב ושחור והיה שמה הרבה  תמונות ,וגם המון כורסאות . היא ישבה ליד סדריק עוד כמה זמן והם דיברו על השיעורים שיהיו להם מחר. 

היא הלכה לחדרי הבנות אם ההרגשה שהיא שייכת לכאן. למחרת הם קמו והלכו לאולם הגדול לארוחת בוקר. לא היה לה ממש תיאבון אבל היא הכריחה את עצמה לאכול פרוסת טוסט. הפרופסור ספראוט שהיתה ראש בית הפלאפף חילקה להם מערכת שעות.השיעור הראשון שלה היה ב שינוי צורה. היא הלכה לעבר הכיתה וניפגשה עם סדריק באמצע הדרך והלכה איתו לכיתה.כך עבר עליה היום וכששכבה לישון בערב הירגישה מצוין...

 

 

-פרק 2 בקרוב מאוד אני מקווה!בי!!!!!!!!!!!! 

הפרק הבא
תגובות

שולט!!!!!!!!!!!!!!!1 · 29.12.2011 · פורסם על ידי :סבינה
וואו אסתר זה פשוט שולט אני בשוק מימך טוב זה מהמם!!!! ביוש חיים חים חים...
תעשי לזה עמוד בפייס כדי שעשה לך לייק ליק ליק לייק לייק ...
טו חיים שלי מתה אלייך

זה בסדר · 04.01.2012 · פורסם על ידי :keren1811
הפרק ליז חולה לא אהבתי

מהמםםםם · 04.01.2012 · פורסם על ידי :אליסיה פללייב
זה יפה ממש אסתר !!!!!!!!!! אני ממש האבתי!!

היה פרק יפה · 18.01.2012 · פורסם על ידי :רתםלביא
אני כבר מחכה לפרק 2 !!! :)

100מם · 22.01.2012 · פורסם על ידי :יונה(ג'יני) וויזלי
זה מהמם אסתר!!!!!!

תמשיכי כבר! · 18.08.2012 · פורסם על ידי :סבינה
אוף, למה את לא ממשיכה שנה שאני מחכה לא באמת שנה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007